.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • KarolaKorman 11.04.2016
    Komputerowe uzależnienie bywa straszne, doceńmy więc ławeczki w parku 5 :)
  • elenawest 11.04.2016
    Końcówka tekstu bardzo miło mmie zaskoczyła, bo dopóki jej nie przeczytałam, sądziłam że piszesz o życiu po śmierci, a tu proszę... Taka niespodzianka ;-)
    Tekst bardzo ładny, mądry i przyjemny ;-) i z miłą chęcią zostawiam ci za niego 5. :-D
  • Łowczyni 11.04.2016
    Rzeczywiście, końcówka taka zaskakująca. Wiersz niewątpliwie interesujący, niezmiernie mi się podoba. 5! :))
  • Rasia 11.04.2016
    Ależ przykry ten wiersz, zwłaszcza to ironiczne stwierdzenie "lepszy świat". Niektórym rzeczywiście zastępuje on ten na co dzień. Najbardziej przerażające jest jednak to, że takie osoby wierzą w "lepszy świat". Zostawiam 5, świetnie zakończenie. Cieszę się, że znów coś wstawiłeś, bardzo dobrze wyszło!
  • Lotta 11.04.2016
    "Lepszy świat" kojarzy mi się z "Innym światem", kamiennym, światem pozbawionym emocji. Bardzo mądry tekst 5 :)
  • A mnie się strasznie kojarzy i dość poważną inspiracją była nie tak dawno temu zakończona lektura "Nowego, wspaniałego świata".

    Dla niego i poniekąd od niego jest ten tekst.
  • alfonsyna 11.04.2016
    Bardzo dobrze tutaj oddajesz iluzję "lepszego świata", który tak naprawdę jest bardziej smutny, ponury i ograniczony, niż niektórzy mogą to sobie wyobrażać. Świetne zakończenie, jak już zostało wyżej wspomniane. Zostawiam również 5 od siebie :)
  • Niemampojecia96 13.04.2016
    to mi miło przypomina moją obsesję na temat książki Nowy Wspaniały Świat.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania