*** /W parku/

W parku zatrzęsienie liści

malachit przemieniony w nefryt

a słońce w mosiądz

Przepływa lato przez palce

chmurą srebrzystą pod wiatr

 

"Wiersz został wybrany przez moderatora i wyświetlony na murach dnia 26.08.2021 przy ul. Brackiej 1" [eMultipoetry]

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Noico1 dwa lata temu
    A te trolle, które tutaj z zazdrości jedynki wystawiają, wyświetlają sobie swoje gnioty na drzwiach do łazienek. A Twoje są czytane i podziwiane nawet przez zagranicznych turystów i fotografowane na pamiątkę.
  • Grain dwa lata temu
    Ten malachit i nefryt obskoczył tyle tekstów autorki, że pora do demobilu.
    Wierszyk jak setki ze sztampy.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Spoko, grafomaniaczku, przynajmniej bywa czytany. W przeciwieństwie do twoich gulgotów, które też wciskasz, gdzie tylko możesz. Albo i nie możesz ;-)))
  • befana_di_campi dwa lata temu
    I jeszcze się pojawi, bo jest równie (nie)zmienny jak przyroda, panie bełkotku ;-)))
  • Poncki dwa lata temu
    Czy nie wydaje Ci się, że jest wysoce prawdopodobne, że ktoś mający wiadro kont na opowi, miałby możliwość wrzucić Ci, niebagatela, naście pojedynczych gwiazdek, a potem, jako pierwszy opowiadać w komentarzu o perfidnych trollach i, że przecież Ty taka wspaniała, zaraz po tym jak został skojarzony z tekstami obrażającymi, jak widać Twoją osobę? Jest to tetra dziwne wg mnie. Ja tego kompletnie nie kupuje.
    Druga sprawa. Znam Kraków dobrze. Wielokrotnie snułem się nocą po roznych ulicach i osiedlach, ale nie znam Wieliczki, nie wiedziałem, że jest tam, rzeka "Serafa". Czy znasz kogoś kto mógł wiedzieć tyle co Ty o tej rzece? Kogoś na tyle wyrafinowanego, aby cisnąć to prosto w twarz?

    Ale czekaj, motyw.
    Moim zdaniem, 19 razy na murze to wspaniałe osiągnięcie. Pozazdrościć. Jak się aspiruje a sukcesów nie osiąga lub nawet, lecz znikome to można i to chorobliwie.

    Takie moje przemyślenia.

    Piszę to, bo pomimo Twej sporadycznej wulgarności, wydaje mi się, że rozumiem Twoje motywy. Wybacz szczerość, lecz uważam, że jesteś pyszna i masz o sobie ogromne mniemanie (jak to bywa wśród artystów), ale piszesz w gniewie a nie z podłości. Dlatego też naciskałem, abyś stonowała. Widzę też, że jesteś inteligentna dlatego ufam, że możesz odmienić relacje z ludźmi na przyjemne.

    Kwestia chce nie chce. Z mojego doświadczenia lepiej się z ludźmi dogadywać.

    Pozdrawiam. Bez nienawiści ?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Nie rozśmieszaj mnie, Poncki. Myślałam, żeś mądrzejszy. Nigdy nie słyszałeś o portalowych farmach trolli?
    A także sądziłam, iż jesteś bardziej "ukulturalniony", jeżeli niczego [prawie] nie wiesz na temat Wieliczki.
    A teraz odnośnie mojego charakteru: pudło, panie miniasty ;-) Ja jedynie klnę na podłość. Zresztą krótko, bo teraz czytając te wasze wypociny, zwyczajnie się śmieję. Jak głupia, mimo że nie występuję pod "swoim szyldem" niejakiej [uwaga: RODO] opowijskiej superawanturnicy niebyłej "Betti".
    Wulgaryzmów używali [ze sporym upodobaniem] Ojcowie polskiej literatury. Chociażby Pan Mikołaj Rej czy Jan Kochanowski. Język giętki, panie miniasty, i to jak giętki ;-)))
    Znalazł się charakterolog, qźva. To może tak z tym do konfesjonału???
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    ?
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    Masz ode mnie piąteczkę za tekst :)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki Jak pod kościołem dziadowi piątka do beretu :p
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    Nie. Podoba mi się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania