....

....

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • wolfie 09.08.2015
    Widzę, że zmieniłaś tytuł opowiadania. Trochę mnie on zmylił :) Odnośnie samego rozdziału - podobał mi się, był obszerny, na dłuższą chwilę mogłam się znaleźć w Twoim świecie. Uwag nie mam, bo rozdział został dobrze dopracowany. Piątka :) Pozdrawiam.
  • Anonim 10.08.2015
    Kiedy kolejna cześć?
    Poza tym zgadzam się z wolfie - wszystko jest starannie dopracowane ;) Aż miło czytać taki tekst! Fabuła staje się coraz ciekawsza XD Już nie mogę się doczekać :3
  • Amy 10.08.2015
    Nie wiem, to zależy od weny.
  • Ichigo-chan 10.08.2015
    Przeczytałem wszystko na raz, więc skomentuję już tylko tutaj, dobrze? :D
    Nie będę się powtarzał i nie napiszę, że jest dopracowane... Hm i tak to napisałem. Ale na serio wszystko tak zgrabnie się układa i jest bardzo dobrze napisane, że..
    Pozostaje mi tylko zostawić 5 i czekać na kolejne :D
  • Lucinda 14.08.2015
    Lekko się czytało. Nie ma żadnych błędów. Mogę tylko zostawić 5. Czekam na następną część:)
  • Anonim 13.09.2015
    Miałam dłuższą przerwę miedzy rozdziałem 2 a trzecim, jednak już wróciłam :) Podoba mi się historia w której nawet przez chwilę nie czuć, że jest podzielona na jakiekolwiek rozdziały - sprawia to, że człowiek czytając nie potrafi się od niej odciągnąć a wręcz denerwuje go, że na chwilkę musi przerwać by kliknąć na następny - żebyś nie pomyślała sobie czegoś złego: to komplement. W każdy razie idealnie przedstawiłaś stan człowieka, który nie potrafi pogodzić się z swoim losem. Mateusz - lubię tą postać. Przypomina mi mojego podopiecznego tak bardzo, że czytając o nim mam małe łezki w oczach. Zgadzam się z Grzegorzem nie wolno zamiatać tych problemów pod dywan. Lecę czytać dalej :) Bo przerwa za długa, a aż mnie skręca z ciekawości jak potoczy się rozmowa Adama z Mateuszem :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania