....

....

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • wolfie 18.08.2015
    Rozdział bardzo ciekawy. Zakładam, że nieźle napracowałaś się przy jego pisaniu, bo jak zwykle wszystko jest bardzo dopracowane. Mam jednak uwagę: te wielkie akapity wyglądają jak jedna wielka ściana tekstu i miałam mały problem z ich przeczytaniem, bo zlewały mi się w całość. Tak czy inaczej, zostawiam 5 :)
  • Anonim 18.08.2015
    "Były one zresztą nieskładne, rozsypane Inie nadawały się do ułożenia, nie teraz, nie o tej porze." ~ Wydaje mi się, że powinno być "i nie".
    "- Masz tą matmę? – spytała, przysiadając na maszynie, którą odebrała z Sali matematycznej po uprzednim poproszeniu sprzątaczki, żeby ją otworzyła." ~ Tu mi się wydaje, że "sala" powinna być napisana z małej litery.
    Zgadzam się z wolfie, akapity by się przydały. Sama czasem się gubiłam, w którym fragmencie jestem.

    Współczuję Laurze, widać, że cierpi z powodu tego, że jest niewidoma :(

    "- Jak łazisz, kretynie! – zawołała z wściekłością, cofając nogę.
    - Przepraszam – odezwał się pan Wrześniak.
    - Och… " ~ Ten fragment mnie rozbawił ;D
    Czekam na więcej ;)
  • Amy 18.08.2015
    Dzięki za opinie i sugestie, dziewczyny. Poprawiłam akapity, mam nadzieję, że jest lepiej. ;) Twoje błędy też poprawiłam, Shiroi. Dzięki ;)
  • Lucinda 18.08.2015
    Wciągnęło mnie, naprawdę dobrze się czyta. Znalazłam kilka błędów:
    ,,toteż Laura pozwoliła myślą błądzić swobodnie " - ,,myślom";
    ,,Były one zresztą nieskładne, rozsypane Inie nadawały się do ułożenia," - ,,z resztą" pisze się oddzielnie i ,,i nie";
    ,,niewiadomo" - ,,nie wiadomo";
    ,,bo codzienne dojazdy utrudniły by jej tylko i tak już niełatwe życie" - ,,utrudniłyby" (-by z czasownikami w formie osobowej pisze się łącznie). Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. 5:)
  • Anonim 18.08.2015
    Akurat "zresztą" pisze się łącznie :D
  • Anonim 18.08.2015
    to zależy od kontekstu np. co zrobiłeś z resztą z tej piątki? -> tu piszemy oddzielnie
    ale w powyższym wypadku, oczywiście łącznie :)
  • Anonim 18.08.2015
    O to mi chodziło XD Wiem, że nie zawsze ;)
  • Amy 18.08.2015
    Macie rację. :D Z resztą błędów już sobie poradziłam. Dzięki, Lucinda. :) Cieszę się, że Ci się podobało.
  • NataliaO 19.08.2015
    tekst zgodzę się jak zawsze świetny, dialog co wymieniła Shiroi mnie też rozbawił; opisy są piękne w opowiadaniu; fajnie oddajesz uczucia ; 5:)
  • Anonim 13.09.2015
    :O Jak to nie dałaś tej rozmowy? Ef płacze ;C Jednak leci czytać dalej, a właściwie to zacząć rozdział czwarty

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania