....

....

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Anonim 20.09.2015
    Nie spodziewałam się tego :O wszystkiego, jednak nie tego... Nowy chłopak, konkurent, rywal - mogę go zlikwidować? Wyślę stos literek z mojego ręcznego karabinu, kulka przejdzie przez milion kabelków z prądem, połączy się z twoimi pacami na klawiaturze, przebije skórę i wraz z krwią trafi do mózgu, a tam zabije pomysł Patryka i Laury razem.
    Czekałam na ten rozdział i nie zawiodłam się, choć Szymon wyszedł tutaj na zupełnego idiotę, a Patryk zapunktował, nadal Ef kibicuje Szymonowi
    "Wstań, nie poddawaj się i ruszaj do przodu!"
    Tak więc daję piątkę i czekam na dalszy rozdział :)

    ps: w niektórych miejscach myślniki są podłogami :)
  • Amy 20.09.2015
    Te nieszczęsne myślniki! Poprawiłam chyba wszystkie. Dziękuję, Efria, że zostawiłaś ocenę i komentarz i cieszę się, że udało mi się Cię zaskoczyć. Postaram się, by następny rozdział był dłuższy i bardziej dopracowany.
  • Anonim 20.09.2015
    Będę czekała z niecierpliwością na kolejny :)
  • levi 20.09.2015
    zobaczyłam, że wstawiłaś byłam pewna że to będzie coś w rodzaju poznaj mnie lepiej lałro i wice wersa, a tu szymon ma rywala i to najwyraźniej inteligętnego i zaradnego :) nie umiem się doczekać nastę;pnego rozdziału, za ten 5
  • Anonim 01.11.2015
    A Efria wytrwale czeka na kolejny rozdział : D Bo ciekawa jest co się stanie Laurą oraz którego chłopaka wybierze :3
  • Amy 07.11.2015
    ojej, dziękuję, Efria. Jestem autentycznie wzruszona. Niestety, mam teraz poważny kryzys w pisaniu. Chyba jednak spróbuję coś skrobnąć.
  • Anonim 14.11.2015
    przesyłam ci resztki mojej weny (sama mam podobny kryzys w pisaniu xd)!
  • Amy 14.11.2015
    Dziękuję. :) Chyba zadziałało, bo właśnie zaczynam pisać rozdział.
  • Lucinda 23.12.2015
    Rozdział świetny jak zawsze, ciekawa jestem, komu uda się bardziej zbliżyć do Laury. Jedyna moja uwaga, to: ,,blondyn w niebieskim t-shircie" - w słowie ,,T-shirt", pisze się wielką literę ,,t", że względu na jej kształt. 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania