W stogu tęsknoty

Wiem, że jesteś

lecz Cię nie widzę

Słyszę słowa miłości

lecz me uszy zablokowane

 

Błądzę w myślach

Szukam

jak igły w stogu tęsknoty

Wiem, że jesteś

lecz nie wiem

czy Ty wiesz, że ja jestem

I pytam

ale kogo

Mój pocałunek

wysłany w powietrze

 

Czy dotknął Twoich ust

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Zwiewny ów tekst, jak czasami są zwiewne wspomnienia, które chcemy zatrzymać, przytulając tęsknotą.
    Tu nie stoi o wspomnieniach, ale tak mnie napadło skojarzenie. "Igła w stogu tęsknoty" Czipa by musiała mieć.
    To łatwiej namierzyć. W tej kwestii, znamiona techniki, by się przydały. Szybowanie pocałunku. Gdyby odpowiednio zaprogramować lot, by zadokował do wytęsknionych ust:)↔Pozdrawiam?:)
    P.S↔Pospieszyłaś się i nie ma na głównej. 2 na dobę:))
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi Przytulając tęsknotę ??Oj co to to nie... czy tęsknota to coś miłego, żeby przytulać się igłą?
    Oj chyba lepiej przytulić całe siano, oby się tylko nie pokłuć ..... No tak, żeby szło zaprogramować pocałunek, który skończyłby się jak w bajce, a czip eliminowałby ból, cierpienie.. a co gdyby bateria mu się skończyła i wypuściłby te łzy na świat z szybującego statku? Trzeba by zaprogramować autodestrukcję i jego kawałki latałyby tylko w snach...
    P. S. E tam wstawiam kiedy mam czas i wenę, a kto lubi szperać to może mój cmok go dopadnie :-))
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Potrafisz wyobraźnią namieszać:)↔Fajnie czytać takie umysły:)
    No a co. Smok Cmok:?))
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi I z wzajemnością Smoku Dondiazyliszku :-))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania