______

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Dekaos Dondi 01.08.2019
    Zerka→Co do Tekstu, no cóż... wiadomo. Ocena bez zmian:) Pozdrawiam:)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    — Tak. — zamrugał.
    Stojąc, czy leżąc trudno...
    -----------------------
    — W takim razie witaj w moim świecie. — wyciągnęła dłoń...
    ----------------------
    — Eeeee. — zatkało go skutecznie.
    — Cholerne wybory –– do trzech razy nie zdążyła policzyć, kiedy zahuczało z jego trzewi.
    ----------------------
    — Szlag by to trafił, rozpada się!. Magiel umysłowybywa zbyt drastyczny – zegarek na jej ręce...
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tak bym to widział, ale obadaj, bo pewien nie jestem:)
  • 00.00 01.08.2019
    Dekaos Coś z tymi dialogami pomieszałam. Twój zapis też chyba nie jest dobry.
    Zabieram na przemyślenie sprawy.
  • Dekaos Dondi 01.08.2019
    Zerka. Ja też nie byłem pewien.
    Ale Twój ''duch'' w tekście był:)
  • 00.00 01.08.2019
    Dekaos :)
  • Dekaos Dondi 01.08.2019
    Zerka→Zapomniałem zauważyć długie kreski:) No i ładny Tytuł na początku:)
  • 00.00 02.08.2019
    Dekaos Dondi Wszędzie są długie kreski. :)
  • Dekaos Dondi 02.08.2019
    No to ładnie Zerko, ładnie:))
  • Canulas 01.08.2019
    Szu, bardzo, ekhm,"łądnie posprzątane". Są długie kreski, jest dobzre rozpisany dialog. Wielka poprawa techniczna, bez uszczerbku dla treści.
    Mam jedną uwagę.

    " — W takim razie witaj w moim świecie. — Wyciągnęła dłoń i szarpnęła z całej siły za długi kucyk.

    Wir unosił go rozwiązując nogi. Wymachiwał nimi nieporadnie, krzycząc coś o pomocy i że jestem okrutna, a on tylko okropny."

    Zobacz: Tu na pocżątku piszesz, per ona "Wyciągnęła". A potem zmieniasz narrację na: "że jestem okrutna". Może ujednolicić. Albo dać: Wyciągnęłam/szarpnęłam i zostawić - jestem. Albo zostawić jak jesti "jestem" zamienić na "jest"?
    Pozdrox
  • 00.00 02.08.2019
    Can Było zamieszanie z tym dialogiem. Poprawiłam w jednym miejscu.
    Dzięki za rzut okiem na ten eksperyment. :)
  • JamCi 02.08.2019
    Dla mnie od początku jak przeczytałam (dawno) tekst w stylu DD :-)
    :-)
  • 00.00 03.08.2019
    JamCi DD Pisze mim zdaniem bardziej zagęszczone, ale to subiektywne odczucie.
    Dzięki. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania