...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • DrV 17.12.2021
    świetny kawałek tekstu
  • Dzięki za odbiór.
  • MartynaM 17.12.2021
    ''Trudno zaufać obco brzmiącym słowom,
    które jak złodziej przychodzą po swoje,
    by w rękawiczkach i z miną grobową,
    sen o wolności wykradać spod powiek.''

    ''O tym, co utknął w horyzoncie zdarzeń –
    by żyć – zbyt chory, zbyt zdrowy – by umrzeć.''

    Zaznaczyłam sobie to, co mnie szczególnie ujęło, co jest mi bliskie.
    Wiersz bardzo dobry, ale te wersy znakomite!

    Dziękuję za wzruszenie i piękną poezję.
    Pozdrawiam. 6
  • Bo widzisz MartynoM, mogę się sprzeczać, nawet bronić przegranej sprawy, ale co do poezji, wolę wznieś się ponad, na wyższy poziom odczuwania, choć nie mnie to oceniać.
    Dziękuję za ocenę poza skalą, nie godzien żem:)
    Jak to Tjeri porównywała do jazdy figurowej na lodzie, ocena za wartość techniczną i wartość artystyczną;)
  • piszęwięcjestem Z góry przepraszam za poprawianie
    A ja protestuję przeciwko "żem" i "żeśmy". Ta forma używana w złym kontekście przez najważniejsze osoby w państwie, np Panią prezes banku narodowego. Tu powinno być "nie godzien jam". Poprawnie: "Mówiłem ci, żeśmy tam poszli" Niepoprawnie " Żeśmy biedni, ale mądrzy". Żem zamienia "że jestem".
  • Edward Handscissors, dzięki Bogu nie jestem najważniejszą osobą w państwie. Ty tak na poważnie, czy żarty z pogrzebu? Bo nie wiem jak odnieść się do mało inteligentnego wpisu. Jeśli jest zgodny z moim żartobliwym komentarzem, to OK, jeśli nie, to i moja inteligencja wysiada;)
    Poważnie mówiąc, jest taka zasada, że odnosimy się do tekstu autora, bo to tekst jest podmiotem, reszta tylko kwiatkiem do kożucha, jak chociażby żartobliwy ton komentarza autora.
    Jeśli zasadnie poprawisz mój wiersz, wtedy pogadamy merytorycznie, a tak szkoda języka.
    Teraz postaw jedynkę w odwecie, i po sprawie.
    Przeprosiny przyjęte, jeśli musiałeś poprawiać...
    Dziękuję.
  • piszęwięcjestem Wiersz bardzo dobry, nie ma co "poprawiać". A mój komentarz 'żartobliwo"-infantylny - winna temu jest pogoda za oknem.
  • Edward Handscissors tak, na pogodę nie mamy wpływu, póki co;)
    Dziękuję za pozytywny odbiór wiersza, choć za negatywny też przeważnie dziękuję, tylko że po dyskusji.
  • Tjeri 17.12.2021
    Całość trzyma jakość, ale znów wyróżniam ostatnią strofę, bo jest jak gwóźdź. Smutny, wysokiej klasy wiersz.
  • Ja czysto techniczny znam się na gwoździach - krzywo prosto byle ostro:)
    Dzięki Pani z kosmosu;)
    p.s. zobaczysz, że kiedyś przestawię puentę na początek hahaha
  • Lotos 17.12.2021
    To ja tylko dodam, że świetny wiersz.
  • To ja tylko dodam, że dziękuję za odbiór:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania