Wadliwa miłość - wstęp

Nigdy nie przypuszczałbym, że jedna decyzja może aż tak wpłynąć na moją przyszłość. Gdyby ktoś uprzedził mnie o zbliżającym się tornadzie, który tak odmieni moje życie, schowałbym się pod skrzydłami matki i nigdy z nich nie wychodził. Jak szybko człowiek może wpaść w same ręce diabła i tańczyć w jego piekle. To on ciągnął za sznurki, ja niczym marionetka poddawałem się, chcąc zachować resztki swojego człowieczeństwa. Wszystko potoczyło się inaczej, niż sobie to zaplanowałem. Jedna kropla krwi pociągnie drugą a ta następną i tak razem stworzą kałużę. Tak było tym razem, strach zamienił się w nienawiść, która przeistoczyła się w pragnienie, tym sposobem powstała wadliwa miłość.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Bettina rok temu
    Hormonalnie?
  • Fantasmagoria rok temu
    Wyjątkowo prawdziwe . Teraz świat jest zupełnie inny , niż wtedy , kiedy było się dzieckiem . Ja też chcę ewolucji myśli , która pozwoli na zadowalające zmiany .
  • Bettina rok temu
    ressource?
  • Bettina rok temu
    Psychiatrycznie to ostra psychoza. Jestem ciekawa jak dalej rozwiniesz.
  • Fantasmagoria rok temu
    Ten wstęp mówi o żywym ogniu . Jak zaproszenie do dirty dancing z wszystkimi żywiołami . Rozwiń to cudo . Użyj słów .
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Ciekawy wstęp. Chętnie poczytam dalej. Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania