Wampiry. Orwell antyenergetyczny [fragment większej całości]

Temat stary jak świat, niemal równie stary, odkąd istnieje ludzkość. A przynajmniej od zabójstwa Abla przez Kaina.

 

Wszystko przez zazdrość, że ten / ta ma „ode mnie” więcej czegoś tam… A jeśli nie ma, to na pewno będzie mieć.

 

O wampirach energetycznych rozpisywały się „Echa Innego Wymiaru” w specjalnym dodatku-magazynie popołudniówki „Echo Krakowa” [lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku]. My z kolei, współredagujący ów Magazyn dokładaliśmy tam własne obserwacje oraz doświadczenia i to nie pod kątem tak zwanych niespokojnych duchów, znaczy wszystkich ciekawych nieznanego im świata, ale z punktu widzenia ludzi wnoszących swój osobisty wewnętrzny niepokój wszędzie, gdzie tylko się da: do domów, szkół, miejsc pracy a i nawet do kościołów. To właśnie oni: wysysający energię awanturniczy sąsiedzi, współkoledzy, współpracownicy, bywa iż rodzeństwo oraz… apodyktyczni rodzice. Niedawno opowiadała mi Znajoma o „wampirach wirtualnych.

 

Oczywiście, że tacy egzystują w postaci osławionych trolli. Trolle natomiast awanturują się wyłącznie dla zasady samego awanturnictwa celem zaspokojenia własnej przyjemności wszczynania, bez konkretnych powodów, swarów. Ten ktoś kocha wprost kłótnię niczym ( już w realu) jeden pan [sąsiad mojej Przyjaciółki] który uwielbia robić swojej żonie na złość. Szczególnie w niedzielę.

 

Kobiecina się denerwuje, a chłopina raduje.

 

Niektórzy radzą omijać tego rodzaju indywidua wielkim kołem. Omijać, lecz czy ci omijani nie są aby osaczani właśnie przez tych, z którymi tak bardzo nie chcemy się spot(y)kać?

 

Niekiedy, mimo przysłowiowego obrobienia się po własne uszy, trzeba jednak na podobnego osobnika tupnąć nogą i wywrzeć buzię. Niech on sobie nie myśli, że… Że tak łatwo mu kogoś psychicznie i mentalnie sterroryzować!... Z patykiem na opisane draństwo, i sio!

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • befana_di_campi 05.07.2021
    Trafione, zatopione!!! Ooo, jak mnie cieszy :-D :-D :-D
  • kigja 05.07.2021
    Aż 3 jedynki?!
    Co napisałaś?
    Póxniej przeczytam.
  • befana_di_campi 06.07.2021
    Trzy jedynki od tej samej pacynki :-D :-D :-D
  • Abbie Faria 05.07.2021
    Rozumiem że będzie razem siedem odcinków:
    [i] superbia
    avaritia
    luxuria
    invidia
    gula
    ira
    acedia [/i]
  • befana_di_campi 05.07.2021
    Wystarczy jeden ;-)
  • Florian Konrad 05.07.2021
    Przecież wampiryzm energetyczny to staryzne pojęcie, jest o nim min w Biblii Szatana
  • befana_di_campi 05.07.2021
    Nie czytuję biblii szatana ;-)
  • laura123 06.07.2021
    W punkt! 5
  • befana_di_campi 06.07.2021
    Niewiele zmieni, ale czemu nie wykorzystać okazji, kiedy takowa zaistniała?

    :-)
  • laura123 06.07.2021
    Takich okazji nie można marnować, bezwzględnie należy wykorzystać. Mnie też one bawią...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania