xx

xx

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • JamCi 30.09.2021
    Prawda. Częścią doroslosci jest świadomość, że rzeczy to tylko rzeczy. I optymistyczna strona tej świadomości brzmi: jestem doskonale szczęśliwy bez tych wszystkich rzeczy, które widzę wokół. Wersja realistyczna łamane na pesymistyczna: żadna rzecz nie sprawi, że będę miał to, czego naprawdę potrzebuje. Życie.
    Dobry, skoncentrowany wiersz.
  • Artbook 05.10.2021
    Przenikliwie i w punkt! Dzięki za bardzo wartościowy komentarz ?
  • Jared 30.09.2021
    Mi clue siadło nieco bardziej niż forma wyrażenia. Pierwsza zwrotka bardzo zacna, reszta troszkę wydumana
  • Artbook 05.10.2021
    Dzięki za pierwszą i to dobre słowo ?
  • Florian Konrad 30.09.2021
    Zmieniłbym wersyfikację na bardziej zwięzłą.
  • Artbook 05.10.2021
    Dzięki Konrad, skorzystałem z rady! ?
  • Bożena Joanna 30.09.2021
    Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, reklama sugeruje konieczność nabywania nowych przedmiotów, gdyż kapitał nie znosi próżni.

    To co nam potrzebne zużywa się, nowe atrakcje królują na rynku, więc chcemy pozbyć się starych, kupić nowe, itd jak w karuzeli.

    Po życiu w PRL-u, gdzie nabycie każdego nowego przedmiotu stanowiło niekwestionowaną radość, teraz wybór jest o wiele większy, a nowe modele zachęcają do nowych zakupów, tylko środków brak.

    Celne uwagi. Pozdrowienia!
  • Artbook 05.10.2021
    Ale to dobre! ??
    Bardzo dobry komentarz do naszej rzeczywistości.
    Opisałaś wiele zagadnień, które chowają się za tym tekstem.
    Dobre wyczucie czasu i otaczającej nas materialnej przestrzeni ?
    Super, pozdrawiam!
  • Nieoczywista 30.09.2021
    Jest w tym prawda. W natłoku codzienności człowiek żyje jak na karuzeli.
  • Artbook 05.10.2021
    Dokładnie @Nieoczywista.
    Trafna obserwacja.
    Byle nie dać się złapać jak ten chomik i wyskoczyć w odpowiednim czasie z kołowrotka...
    Tym, którym się udało, gratuluję ?
  • Pan Buczybór 01.10.2021
    Człowieczeństwo jest mocno powiązane z materializmem. A może nie tyle człowieczeństwo, co chęć zapełnienia pustki.
  • Artbook 05.10.2021
    Bardzo mądre stwierdzenie!
  • Pasja 01.10.2021
    Wartość poznajemy wtedy, kiedy już nie posiadamy blasku w spojrzeniu. Przywiązanie się do rzeczy bywa niekiedy samounicestwieniem się w zniewoleniu. Najważniejsze są te wartości, które posiadamy wewnątrz siebie.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 05.10.2021
    Pięknie powiedziane pasja!
    Świetnie przeczytałaś intencje autora ?
    Fajnie kiedy wiemy czym są wartości, które nas identyfikują.
    To pierwszy i często najważniejszy krok na drodze życia.
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania