Wasza Lady

Ok widzę w takim razie, że nie rozumiecie nie jestem tu dla was będę pisać jak uważam bo...uwaga, mogę! A wszystkie komentarze mnie nie interesują bo troszkę więcej logicznego myślenia nie patrzę na interpunkcję i kropki nie mam czasu się na tym skupiać piszę prawdę a prawda to emocje a jak są emocję piszesz płaczesz a nie skupiasz się na czymś innym tak tak tu takze ich nie ma co oczy bolą to nie czytaj nie patrz nie musisz naprawdę a takich krytyków i hejterów w necie jest wielu nie wszystkich to jednak boli trzymajcie się. Postawiłam kropeczkę na końcu nie ma za co. :)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • MartynaM dwa lata temu
    Co za pustka... i fantazja z nizin. ?
  • Lotos dwa lata temu
    Hm... skoro komentarze Cię nie interesują, to po co publikujesz?
  • lady dwa lata temu
    bo koteczku traktuje to jak pamietnik
  • Lotos dwa lata temu
    lady no, ale pamiętnik to se można pisać dla siebie, publikować na portalu i nie interesować się komentarzami, to trochę dziwne.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    BlogA możesz pisać, albo blog, chociaż w twoim przypadku to bardziej bloga... Tam nie ma ciśnienia na komentarze.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A poza wszystkim skoro cię komentarze nie interesuję, to do kogo jest apostrofa, czy też inwokacja w tym wpisie?
  • SwanSong dwa lata temu
    Uczucia? Byłoby śmiesznie, gdyby nie było żałosne. Zawsze autorzy, którym nie chce się przyłożyć do nauki poprawnej polszczyzny (a nie mówimy o trudnych sprawach, tylko o zwyczajnych kropkach i przecinkach) używają argumentów z dolnej części pleców, aby usprawiedliwić swoje niechciejstwo.
    Pamiętnik? Nie obchodzą cię komentarze? Dziwne, skoro na nie odpisujesz.
    Frazesy o tym, że piszesz prawdę, a prawda to emocje (głupie to okrutnie) możesz wciskać małolatom na Wattpadzie. Tam takie docenią, chociaż nawet tam robią mniej błędów od ciebie.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Dla mnie owa "lady" wcale nie musi być.
  • Marian dwa lata temu
    Bez interpunkcji Twoje pisanie ma sensu, bo nie wiadomo, co piszesz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania