Wataha

Patrzyłam, gdy rozbierali mnie na kawałki i dzielili się ochłapami. Każdy chciał chociaż fragment, minimalną część, którą można rozszarpać zębami, wgryźć się aż do szpiku.

Dlatego pilnowali obiektu, dlatego z radością witali kolejne wygłodniałe zombi i marzyli, by stać się milionem. Tylko wtedy byłaby równowaga, inaczej nie było szans na pokonanie demona.

 

Za każdym razem atakowali z coraz większą wściekłością, jakby krzyk domagał się uwolnienia, ujścia dla furii, która pianą ściekała po wyszczerzonych kłach. I za każdym razem odchodzili ze zwieszonymi pyskami.

Codziennie zasypiali w swoich norach śniąc, że może jutro przyjdzie wreszcie dzień chwały.

 

— Chodź, pobawimy się. Pokaż, co potrafisz, jeżeli w ogóle jeszcze coś potrafisz...

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (325)

  • yanko wojownik 08.10.2019
    Elka! Kocham Cię!

    Musimy się hajtnąć.
  • jagodolas 08.10.2019
    Dałem 5, bo tekst dobrze obrazuje sytuację.
  • betti 08.10.2019
    Dziękuję, jagodolas.
  • Morf 09.10.2019
    Dać się spalić, czy być spalanym?

    ?

    Jedno i drugie zabija.

    Wcześniej czy później...
  • betti 09.10.2019
    To musisz uważać... na ogień.
  • Morf 09.10.2019
    I rozpalane pochodnie...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Ego, nic więcej nic nie wnosi do niczego.
    Wmówiła sobie misję a można ją.
    Przegryźć, przetrawić, wydalić.
    Nic nie znacząca zmora. Kąsa, klapie zębiskami przez kraty.
    Zabierzcie kraty, stuli się błagając o nietykalność.
    Poza, to wszystko.
  • betti 09.10.2019
    Śmieszny jesteś pajacyku... bardzo śmieszny.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Kocham Cię Betti.
  • betti 09.10.2019
    Powtarzasz się... nudne to.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Tak to w miłości, powtarzalność jest w nią wpisana, musiałaś jeszcze nikogo nie kochać, ale to już się zmienia.
  • betti 09.10.2019
    Zmień terapeutkę, bo głupia, jak widać...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Tyś mi terapią, nie potrzeba mi innej.

    "Stąpam wargami do Ciebie, pełznę pieśni językiem, ciało jak opętane, ciało staje się krzykiem.
    Czuję Cie pragnę Cie natury siłą"!!!
  • betti 09.10.2019
    Poeta, tylko głowa nie ta... biednyś ty.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Cytowałem, co uznałem za piękne, dla Ciebie. Biedny ja, zakochany tak niewzajemnie...:(
  • betti 09.10.2019
    Może Hal pomoże... dziwne, że jeszcze jej nie ma...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Jej nie ma, bo nie wie. Ja chciałem wyznać Tobie uczucia, bo zrozumiałem, że to Ty, ze właśnie, ze nie inna, Halmar - zaadoptujemy ją i będziemy kochać ja córkę, jak owoc naszej miłości.
  • betti 09.10.2019
    ogłupia... a tobie i bez tego niewiele do obłędu brakuje...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Ze sobą mówisz - to piękne. Mów tak do lutra a ono Ci odpowie, że też Cie pragnie...
  • betti 09.10.2019
    Jedno jest pewne, na pewno nie powie, że idiotę mogłabym chcieć, bo to lustro, to jest mądre.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Lustro się w Tobie zakocha, będzie chłonąć Twoja postać, zapamięta obraz, potem będzie wyświetlać by przywołać ten stan.
  • betti 09.10.2019
    Aleś ty głupi... nudy, trzeba iść spać, niestety.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Nie Betti, nie idź, Pragnę z Tobą cokolwiek, nie opuszczaj, nie jeszcze, pozostań! Przecież się kochamy!
  • betti 09.10.2019
    W sensie, że my? A co ty wiesz o miłości?
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Naucz mnie Ty. Przy Tobie będę już oo niej wiedziała wszytko, będę jak Bogumił, który podchodzi do uczuć jak Hitler.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    *wiedział
  • betti 09.10.2019
    To wiedział czy wiedziała, bo to zasadnicza różnica?

    Ty nie podchodź jak Bogumił. Ty podchodź jak Hal. Żebrz, ośmieszaj się, pozwól po sobie deptać... to dopiero miłość!
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Wszystko co chcesz, wiedział - wiedziała - czy to ważne? LGBT i Gender - wszytko przecież jedno, uczucie jest uczuciem, reszta jest nieważna.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Kochana - odeszłaś? Wróć, proszę, wróć do mnie. Betti!
  • betti 09.10.2019
    Dla mnie ważna. Miłość, to coś więcej niż napis na dropsie.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Więcej, tak wiem i nie potrafię tego wyrazić słowami,. Wszytko, co napiszę jest banałem w stosunku do tego, co naprawdę chcę Ci przekazać, musisz uwierzyć słowom pomimo ich ułomności.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, patrzą na nas zza meblościanek (Ave Canulas), nic to, nie wstydzimy się naszej miłości. To piękne jest.
  • betti 09.10.2019
    Hal się mnie boi... z ukrycia gdzieś pewnie tylko zerka. Biedna, Hal... ta to o miłości wie wszystko, przy niej Szekspir, to pikuś.

    Yanko myśli, że dowcipny... jak tu się nie śmiać? Nie da się. A kiedy jeszcze pomyślę, że przekonany święcie o swojej przebiegłości, to już tylko boki zrywać...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, Ona nic nie wie, ja zrozumiałem, ja zrozumiałem wszystko, wszystko. Ciebie kocham Betti, wiem o wszystkim i pomimo a może w efekcie - nie to zbyt banalne, jeśli ubrane w słowa. Betti...
  • betti 09.10.2019
    A może my się hajtniemy istotnie, a później adoptujemy Hal, żeby jej smutno nie było... w sumie przyzwyczajona do trójkątów... powinna się zgodzić, prawda yanku?
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Tak zróbmy to, z Tobą będziemy jej rodzicami najlepszymi.
  • betti 09.10.2019
    Yanko, ty się z Hal hajtnij, byłaby z was idealna para. Pasujecie do siebie wprost wzorcowo. Pomyśl o tym...

    Dobranoc.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, nic nie rozumiesz, ja kocham Hal, jak córkę, która adoptujemy, ale chce być z Tobą, ja będziemy wychowywać,
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, wciąż Cię kocham, tylko w kiblu byłem.
  • betti 09.10.2019
    Tylko musi się wcześniej rozwieść, ale co to za przeszkoda dla miłości, prawdziwej miłości. A o takiej przecież marzysz... ona też.

    Pośmiałam się i idę...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Ona - nasza córka. Ja marzę, pragnę - odnalazłem. Ty jesteś tym wszystkim,. co mogę zamknąć w najpiękniejszym wyrażenie, jakie tylko mógłbym sformułować, mógłbym, gdybym potrafił - czujesz to, rozumiesz na jakim to działa poziomie?! Betti!
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Proszę, nie odchodź, nie możesz mnie tak zostawić. Nie bądź mi okrutna. Dlaczego to robisz, przecież się kochamy! Betti!!!
  • betti 09.10.2019
    Na poziomie błazna... widzę i rozumiem.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, dlaczego mnie odtrącasz, nie oddalaj się proszę ode mnie, czy Ty nie masz serca? Betti!
  • betti 09.10.2019
    Hal, możesz już wyjść... nie mam już siły się śmiać. Nie martw się, nie zakocha się, a już na pewno nie w yanku muzykancie.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, jesteśmy tu tylko my (i kilkanaście innych osób za meblościanką - Ave Canulas), nie rozumiesz, że to Ty jesteś mi wszystkim, że to zawsze Ciebie kochałem, nawet jeszcze o tym nie wiedząc. Czemu jesteś taka okrutna?! Betti!!!
  • betti 09.10.2019
    Yanko, takich jak ty jest na pęczki... poza tym, kto chce kogoś, kto pcha się w ręce? Żadna frajda. Nuda tylko, a ja nie lubię się nudzić.

    Mylisz się Halmar, nikt nie oczekiwał gównoburzy, no może ty... ale zbyt mnie śmieszycie, żeby mogło wyjść coś więcej.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, kocham Cię mimo Twojej schizofrenii "ale zbyt mnie śmieszycie" - my - przecież jestem tu tylko ja i Ty, Wiem to też "my" ale nie ten kontekst. Bo widzisz prawdziwa miłość, ni zważą na ułomności i z nami tak jest. Ja kocham Ciebie, Ty mnie i nie zwracamy uwagi na nic więcej. Betti...
  • betti 09.10.2019
    yanko wojownik z twoich dowcipów, to tylko pusta Halmar się śmieje, ale ona odleciała...

    Ja się z was pośmiałam, jacy wy tragicznie ograniczeni, to zgroza.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Halmar - nasza córka, dobrze, że zdolna, Bedzie nam radością co dnia. Betti - to piękne:)
  • betti 09.10.2019
    yanko wojownik córka starsza od matki - oj będzie radością, co dnia...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Ubierzemy tak, że nikt się nie zorientuje - kochanie, to będzie nasza tajemnica...;)
  • betti 09.10.2019
    Jeżeli ktoś nie wie i dziwi się moim wpisom, to niech poczyta pitolenie u Nuncjusza i będzie w domu... ja poczytałam. Komedia na żywo...

    Pa, Halmar. Spokojnej nocy.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, szlajasz sie po jakichś brukowych portalach? Tego po ślubie trzeba będzie Cię oduczyć - zajmiemy się tym.
    Ale jesteś mądra, pomijając to, ze pod każdym względem jesteś świetna, Ty już moja:) Nuncjusz - tak pojedziemy wziąć ślub w przedstawicielstwie Watykanu. Betti...:)
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti. Niepotrzebnie wstydzisz się uczuć, wszyscy już o nas wiedzą.
  • betti 09.10.2019
    Na drugi raz uważajcie... no nic, nie udało się, może następnym razem...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, jak to przecież wychodzisz za mnie. Wszystko się udało, rozpaliłem w Tobie namiętność. Teraz na pewno mnei nie zostawisz. Och Betti:)
  • betti 09.10.2019
    Wataha w akcji... jak miło popatrzeć.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Kochana. Tylko ja i Ty - możemy być Watahą, jak tak wolisz:)
  • Margerita 09.10.2019
    betti ja grzecznie proszę Janka mi tu nie obrażać
  • betti 09.10.2019
    Margerita na smyczy... cieniutko popiskuje.
  • Margerita 09.10.2019
    betti chyba nie chcesz mnie wyprowadzić z równowagi?
  • betti 09.10.2019
    Margerita strasznie się boję, że możesz się wyprowadzić sama... yanka poproś, bo jeszcze zabłądzisz.
  • Margerita 09.10.2019
    betti o mnie się nie martw ale tobą to trzeba będzie się zająć i koniecznie charakterek utemperować i języczek bo jeszcze wstydu Jankowi przyniesiesz
  • betti 09.10.2019
    hahahahaha
  • Margerita 09.10.2019
    betti co haha masz taki cięty języczek że aż strach
  • kalaallisut 09.10.2019
    Dla mnie ostatnie zdanie masło maślane, trochę głupie i zbędne.
  • kalaallisut 09.10.2019
    "Pokaż, co potrafisz, jeżeli w ogóle jeszcze coś potrafisz..."
  • betti 09.10.2019
    kalaallisut a gdzie to masło - maślane?
  • kalaallisut 09.10.2019
    betti drażni mnie powtórzenie "co potrafisz/coś potrafisz" i zaimek zwrotny na końcu zdania. Można tego uniknąć.

    — Chcesz się zabawić? No chodź, śmiało, pokaż, na co cię stać.
  • kalaallisut 09.10.2019
    Ostatnie zdanie jest to wypowiedź, zwrot do kogoś, dlatego dałabym od "—", by ją zakcentować.
  • betti 09.10.2019
    kalaallisut nie sądzę. IMO jest tak jak być powinno.
  • betti 09.10.2019
    A może masz rację...
  • betti 09.10.2019
    Dzięki, kala.
  • Keraj 09.10.2019
    Człowiek człowiekowi wilkiem, smutne ale prawdziwe oblicze 5
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Człowiek, człowiekowi - człowiekiem... - o wiele gorsze.
  • betti 09.10.2019
    Ano prawdziwe, Jarku.

    Wczoraj Halmar z Yankiem, chcieli zrobić sobie ze mnie niezłą bekę. Oni na teksturze u Nuncjusza pisali cały dzień na mój temat, nawet jak reaguję na komentarze, jaka jestem itd. A ja to przeczytałam... dlatego napisałam ''Watahę''
    Plan jest taki, żeby ośmieszyć każdą moją publikację, przez to Yanko tyle ględzi o miłości... następnie z Halmar uzgadniają co jeszcze napisać, co jeszcze elkę może ruszyć i tak się bawi tych dwoje staruszków...
  • Keraj 09.10.2019
    Nie zwarzaj na to , szkoda czasu i zdrowia, w każdym środowisku znajdzie się ktoś kto zazdrości. Nie zawsze się z Tobą zgadzalem, ale pisać to naprawdę potrafisz. Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Kocham Cię bezwarunkowo, mimo żeś w mądrości średnio bita. Yanko z Halmar się pożegnał, i przyszedł do Ciebie, miała usnąć, mieliśmy być sami, ale coś jej serduszko trapiło, bo martwiła się o Ciebie i została, ale telefonowała żeby dać Ci spokój, Ty taka niewdzięczna... Mną nikt nie kieruje - trudno to zrozumieć?
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Keraj, Nigdy nie zwraca - znaczy nigdy/zawsze - coś tam z tych.
  • Tjeri 09.10.2019
    Dobry tekst. I mimo "dedykacji" można różnie czytać, dość uniwersalny.
    A co do... lepiej ignorować.
  • betti 09.10.2019
    Nie chciałam, żeby od razu stał się dla ''nich'' czytelny i patrzyłam jak głupieją. Starość u niektórych bardzo boleśnie przebiega, a kiedy już nikt nie chce, to prawdziwy dramat.

    Ignorować? Chyba żartujesz. Chce wojny, to ją będzie miała...
  • akwamen 09.10.2019
    betti ale to nie po chrześcijańsku...
  • Bogumił 09.10.2019
    akwi to już Twój problem
  • akwamen 09.10.2019
    Bogumił mój?! Ja na wojny nie chadzam, bogami i wiarą żarliwą sie nie chełpię. Boguś, to wasz problem... a właściwie sposób na jakieś zaistnienie. ;)
  • betti 09.10.2019
    Dokładnie, pisać nie potrafimy, to musimy zaistnieć w g.burzach...
  • akwamen 09.10.2019
    betti z tym pisaniem róznie bywa, raz lepiej raz gorzej, ale o g.burzach masz rację ;)
  • betti 09.10.2019
    A jak, pewnie, że mam rację, inaczej ciebie by tutaj nie było... przecież twoim celem jest je stwarzać. Nie istniejesz bez nich i ja to rozumiem.
  • akwamen 09.10.2019
    betti tiaaa... .:)
  • betti 09.10.2019
    na końcu napiszesz... betti stwarza g.burze. Cel osiągnięty.
  • akwamen 09.10.2019
    betti ;)
  • betti 09.10.2019
    Nie martw się, ja to naprawdę rozumiem. Przecież gdyby nie takie głupki jak ty i tobie podobne, to by tu żadnej g.burzy nie było. Portal by stracił...
  • akwamen 09.10.2019
    betti :)
  • betti 09.10.2019
    Aisak by nie przyfrunęła na skrzydłach głupoty, Hal by nie miała powodów do pokazania swojej ''inteligencji'' itd za dużo trzeba wymieniać...
  • akwamen 09.10.2019
    betti gdyby ciebie nie było... aisak by nie przyleciała, Hal nie miałaby powodów do pokazania, mnie by nie było itd za dużo trzeba wymieniać...
  • betti 09.10.2019
    Czarujesz... wystarczy poczytać dawne dzieła, nie takie g.burze odchodziły... To żywioł dla watahy.
  • betti 09.10.2019
    Weźmy takiego yanka muzykanta... musiał aż się sklonować, żeby z kilku nicków walczyć, o Hal nie wspominam nawet, bo to już ewenement na skalę krajową...
  • refluks 09.10.2019
    betti Wataha watahą. Nurtuje mnie pytanie dlaczego karmisz trolli? Wodniaki, Gupie Jasie, Andżedżyliny? Rozmydlasz swoje merytoryczne uwagi na odpowiedzi do głupków. Nie rozumiem tego.
  • Margerita 09.10.2019
    betti biedactwo samotność cię zżera i choroba która jest spowodowana nienawiść
  • Margerita 09.10.2019
    refluks Dość tego nikt Jasia nie będzie wyzywał od głupich
  • Bogumił 09.10.2019
    akwi nikt się tu Bogiem ani wiarą nie chełpi pokaż mi takiego/taką.
  • refluks 09.10.2019
    Margerita Wzięłabyś se w końcu jakiego kunia albo psa na przysposobienie, obrończynio empatyczna podobno, a nie przypierdalała się do czyichś chorób. Miałabyś zajęcie i nie tworzyła gówien słownych.
  • Bogumił 09.10.2019
    Margerita to jak
  • refluks 09.10.2019
    A co ty się czepiasz mła? Ja go od głupiego wyzwałam?
    Pokaż gdzie.
  • Bogumił 09.10.2019
    Nie dość że grafoman i alkoholik to w dodatku trol. I jeszcze knuje spiski w dziupli zmokłym kury
  • Margerita 09.10.2019
    refluks dopiero zaczynam swoją zabawę
  • refluks 09.10.2019
    Bogumile O ile grafomaństwo można tu wytykać, to inne przypadłości nie wypada.
    Przynajmniej ja tak uważam.
    Niech cie huj obchodzi, czy kto pije, czy się puszcza, czy maca kury, dopóki nie wiesz tego z wypowiedzi danego juzera, a nie magla.
  • Margerita 09.10.2019
    refluks Gupie Jasie a to to co to jest?
  • refluks 09.10.2019
    Margerita Aaa, jest różnica między gupim a głupim.
    A twój Jasio jest gupi.
    I co mi zrobisz?
  • Margerita 09.10.2019
    refluks za to ty jesteś mądra nie?
  • refluks 09.10.2019
    Margerita Mądra? Ja jestem wybitnym umysłem.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti Łoj Elka Elka, kohana jesteś, ale rozumu Ci od tego nie przybywa.
    Konto mam tylko jedno. A Halmar mnie z trzydzieści razy prosiła żebym Cię nie męczył.
    Pisałem Z nią o Tobie gdzie wiesz a tobie tu miłość wyznawałem, zauważyła bo lotna. Ty jej dziękować powinnaś nie przypie**alać się, bo to dziwne, ale ona wielka Twa przyjaciółka.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Bogumił, Widziałeś Bogusiu jakiśmy Power Of Love stworzyli z Betti?
  • Margerita 09.10.2019
    refluks doprawdy
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, Ma racje, gupi jestem, powaliło mi się z miłości do Elki, każdy zakochany to ma gupote na przedzie.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Bogumił, Pisałem Bogumiłku o Tobie wczoraj, na czacie, ale już znikło. Pisałem,z ę Ty światu zbędny, bo nikt niczego się od Ciebie nie nauczy, że jesteś jednostka całkowicie nieprzydatna i wiesz - ja mam rację.
    A Angelika Cię broniła, mówiła, że nie, ale ja broniłem swojego poglądu i tak doszło do kompromisu, jesteś zbędny na 50 %, choć wg mnie to całkowicie.

    Ech - te wasze uproszczone umysły...
  • betti 09.10.2019
    Broniła rękami i nogami... bo na pewno nie pustą łepetyną...
  • Bogumił 09.10.2019
    yanko wojownik jeszcze obgadywanie ludzi za plecami do charakterystyki Twojej osoby dochodzi, obyczaj prosto z zabitej dechami wiochy, z której pochodzisz. Może i wyszedłeś ze wsi, ale wieś nigdy nie wyszła z Ciebie Janko. Nie pij, rzuć wódę. A będziesz zdrowszy. Zajmij się czymś. Wy naprawdę nie macie innych tematów, tylko obgadywanie innych, obyczaj rodem z jakiegoś podmiejskiego bazaru? Nie macie własnego życia. Betti, czy ja musimy stanowić dla Was nie lada wyzwanie intelektualne skoro tak interesujecie się naszym życiem, i to publicznie, bez żadnego wstydu.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Broniła Was obojga, nie powinienem tego pisać, ale ona naprawdę Was lubi, choć ja nie wiem czemu, tzn Ciebie to już wiem, bo Cię kocham, ale jeśli o Bogumiła by szło.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Bogumił< wieś nigdy z chłopa nie wychodzi, to i ja mieszczanina nie udaję - zocz na mój awatar..
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Bogumił, Czasem się owady obserwuje, takie malutkie jak biegają... - tako ja was, te robaczki lubię.
  • betti 09.10.2019
    yanko zajął się Hal i razem się bawią w jej ulubione gierki podlotka... niech się bawią, tylko to potrafią.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Dopuść do siebie te myśl,z e ja Ciebie pragnę, że my jesteśmy dla siebie stworzeni, bo we wszechświecie musi być równowaga, każde zaburzenie tego stanu powoduje anomalię, musimy się hajtnąć, żeby uratować wszystko.
  • refluks 09.10.2019
    Margerita Tak.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    refluks, Niesprawiedliwa jesteś, ona do swoich ciągnie, bo ona nasza, zawsze była.
  • Aisak 09.10.2019
    Nudziarze znowu w akcji...
  • Florian Konrad 09.10.2019
    Przypomniała mi się ostatnia, fanowska Obława napisana przez Lechowicza...
  • Florian Konrad 09.10.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=3YGm2pPOSI0
  • Aisak 09.10.2019
    Wychodzi na to, że tutaj jest żywych ludziów garstka, może pięć/sześć osób.
    A każda z nich ma po kilkanaście subkont.
    Rozryfka inteligentóf.

    Atom, to stanowczo za mało.
    Z chęcią urządziłabym wam cd Piły.

    Rzygam
    .Rzygam
    ..Rzygam
    ...Rzygam
    ....Rzygam
    .....Rzygam
    ......Rzygam

    Ale jest światełko w tunelu.
    Pozdychacie.
    :)
    :):)
    :):):)
    :):)
    :)
  • refluks 09.10.2019
    Aisak, się odwodnisz od womitowania.
  • Florian Konrad 09.10.2019
    a ja se wypraszam, mam jedno konto, poważnie. nie jestem Pessoa, zabawy heteronimami mnie nie bawią.
  • Aisak 09.10.2019
    Florek...
    Którego POETĘ cenisz najbardziej i dlaczego?
  • Florian Konrad 09.10.2019
    tak ogólnie? czy z tego portalu?
  • Aisak 09.10.2019
    ogólnie!
  • Uspokoić mi się tu...
    Elku, masz PW.
  • Aisak 09.10.2019
    angelika masz w nicku KAŁ...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Niewdzięczna Ci ona - zła, zła, ale mus ją kochać, bo co zostało.
  • Aisak a Ty masz w nicku ISA :)
  • yanko wojownik chodź na protona.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    angelika czekała, spoko, w moim tempie pójdę, ale Elkę kocham niezależnie - powiedz jej, niech to zrozumi
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik ona to rozumie tylko nie chce się przyznać do tego
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, Chyba ją zdiagnozowałaś Marg:)
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik na to wygląda bo gdzieś się schowała
  • betti 09.10.2019
    Halmar zmień lekarza, może od lepszego więcej się nauczysz, a w każdym razie przestaniesz idiocieć, bo przykro patrzeć... na razie gierki na poziomie gimbazy, a w wykonaniu takiego próchna - żenujące.
  • Margerita 09.10.2019
    betti ujuju ktoś się zdenerwował ale spokojnie złość szkodzi piękności
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Kochanie - chcesz - powiedz co chcesz? Napisz. Betti...
  • betti 09.10.2019
    Margerita dla ciebie na lekarza za późno, więc nawet nie sugeruję...
  • A. Hope.S 09.10.2019
    Margerita Przyznanie się do miłości czasem jest bardzo ciężkie. Betti bo sie o swój wizerunek, ale przecież każdy z nas wie jak Yanko I betti się kochają, lecz brat wydał ich tajemnicę, dlatego przyszłej bratowej zrobiło się głupia i teraz będzie robić wszystko, by zaprzeczyć. Achhhh te nasze dwa zakochane gołąbki <3
  • Margerita 09.10.2019
    betti co ty nie powiesz może lepiej się połóż bo jeszcze nam tu zemdlejesz
  • betti 09.10.2019
    Margerita od czego? Twoich pierdół?
  • yanko wojownik 09.10.2019
    A. Hope.S, Ja zawsze kochałem Betti, ale dopiero teraz to zrozumiałem i wiem, tak już wiem.
  • A. Hope.S 09.10.2019
    yanko wojownik przecież wiem o tym bracie.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    A. Hope.S, Siostro - odnalazłem swoje szczęście, wiem po co żyłem.
  • A. Hope.S 09.10.2019
    yanko wojownik najwyższy czas, dlatego cieszę się z tobą jeszcze bardziej!
  • yanko wojownik 09.10.2019
    A. Hope.S :)
  • Aisak 09.10.2019
    miało być OSA...
  • betti 09.10.2019
    Ale może yanko was uleczy... terapeuta. O rany... komedia.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Pięknie to ujęłaś:)
  • betti 09.10.2019
    Następna ze stajni... yanko, mistrz przypału!
  • Margerita 09.10.2019
    no już idź się położyć
  • betti 09.10.2019
    Margerita jaka wyrobiona wirtualnie...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Ależ Ty niegrzeczna jesteś, te Twoje fantazje... - w stajni - dobrze:)
  • betti 09.10.2019
    yanko ty też uczyłeś Mar seksu, że tak odleciała?
  • Margerita 09.10.2019
    betti chyba że mam cię tam zaciągnąć siłą
  • A. Hope.S 09.10.2019
    Sianko dla was też przygotowałam.
  • betti 09.10.2019
    Margerita siłą to ty chłopów zaciągasz... na seks wirtualny.
  • Margerita 09.10.2019
    betti Marsz do łóżka
  • betti 09.10.2019
    Margerita idź na seks!
  • Margerita 09.10.2019
    betti nie ale tobie by się chłosta przydała boś nieposłuszna
  • A. Hope.S 09.10.2019
    Margerita Marg, nie do łóżka tylko na sianko, nie na darmo bale układam i kosz z owocami oraz taniego jabola kupiłam.
  • betti 09.10.2019
    Margerita a co już nie ma chętnych?
  • Margerita 09.10.2019
    A. Hope.S no tak masz rację ale coś oporna ta Jankowa dziewczyna
  • Margerita 09.10.2019
    betti nie twoja sprawa
  • betti 09.10.2019
    Margerita a jednak... biedna Mar. Zacznij się odchudzać może...
  • Margerita 09.10.2019
    betti marnie ci idzie sprawnie mi przykrości musisz się lepiej złotko starać
  • A. Hope.S 09.10.2019
    betti a ty trochę przybrać, aby cię Jasiu nie połamał w pół kiedy cię obejmie… szkoda by cię było.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, Betti nie ma łóżka, śpi na podłodze, znaczy ma klapnięte, od miłości tak się stało, od mojego jej uczuć wyznanie. i jeszcze jej lustra popękały - zawstydzone.
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik biedactwo trzeba będzie się złożyć i jej kupić bo się reumatyzmu nabawi
  • A. Hope.S 09.10.2019
    yanko wojownik ty chcesz swoja przyszłą babe do grobu wpędzić? tak szybko? Nie wolno mówić o tak prywatnych sprawach... bracie, nie ładnie.
  • betti 09.10.2019
    Margerita ależ ja się nie staram sprawiać ci przykrości, właśnie chodzi o twoją przyjemność, żebyś miała ten wirtualny seks... przecież z domu nie wychodzisz i ja to rozumiem.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, i taka będę kochał, może być z reumatyzmem, laskę dostanie żeby po zakupy chodzić..
  • Margerita 09.10.2019
    betti a sąd ty możesz wiedzieć że ja z domu nie wychodzę. A poza tym tobie też by się przydało wiejskie powietrze
  • betti 09.10.2019
    Margerita widać, że słoma wam z butów wyłazi i chlewem jedzie, ale to żaden powód, żeby tym się chwalić.
  • Margerita 09.10.2019
    betti przyznaj się też byś chciała, ale się wstydzisz przyznać do tego
  • betti 09.10.2019
    Margerita tobie naprawdę odbiło...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Betti;) No co TY... - tez masz ochotę - spoko spikniemy się nocą, na łączach,,jak tak wolisz.
  • betti 09.10.2019
    To yanko jest jeszcze... widać, że szuka, chociaż chyba byś musiała walczyć w kisielku, ale z twoją wagą, to byłoby nawet śmieszne...
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti, Ty o mnie zazdrosna... - się czerwienie - a jednak..:)
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik ją zazdrość zżera i to jeszcze jak
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, Trochę mnie to cieszy, bo jeśli zazdrości, to jej na mnie zależy.
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik oj zależy, zależy tylko tak głupio gada
  • betti 09.10.2019
    Mrowisko szaleje, wataha w akcji... śmiechu warte!
  • yanko wojownik 09.10.2019
    A miało być kameralnie... Ale wczorajsza nic była głownie nasza:) Dziś niech się i inni pobawią.
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Betti mam wierszyk na 666 zwrotek, wybacz że tu nie zacytuję - no może zdanie "metaforą, całą sforą, uderzyło bez kontroli...", ale on - ja go napisałem chyba myśląc o Tobie, jeszcze o Tobie nie widząc
  • betti 09.10.2019
    yanko wojownik widać, że wieśniacki, ale gąski będą w zachwycie...
  • Margerita 09.10.2019
    betti nie ładnie tak się odzywać do ukochanego
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Co one, mnie na Tobie zależy, Ty bądź a ich nakarmimy, napoimy i sobie pójdą a my już razem na zawsze. Zaprosimy, będą nas odwiedzać.
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik o tak tak jak najbardziej będziemy was gołąbeczki odwiedzać
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Margerita, Zawsze miło będzie, na pewno Betti się będzie cieszyć.
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik pomogę przy dzieciach
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Pa kochana, idę sobie, ale będę tęsknił, tęsknię za Tobą nawet jak blisko jesteś, ale taka to specyfika miłości.
  • betti 09.10.2019
    Co za wieśniaki... nie ma dziwne, że to nie zna ani kultury, ani pisowni.
  • Margerita 09.10.2019
    Bettulku co za słownictwo ojojo
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Naucz Betti, naucz - Ty naucz, to cudowne..
  • Kulturą to Ty nie grzeszysz, Elu. Nie zauważyłam, żeby ktokolwiek oprócz Ciebie na tym portalu tak jadowicie atakował innych użytkowników.
    Stawiasz się za wzór cnót wszelkich? A kim Ty jesteś? Długo znosiłam Twoje chamstwo, ale tym razem miarka się przebrała. Nie masz własnego życia, nie masz żadnego życiowego doświadczenia, a uzurpujesz sobie prawo do oceniania innych ludzi? Siedzisz, biedaczko, całymi dniami na portalach i śledzisz, analizujesz, podjudzasz, krytykujesz, zatruwasz.
    Nie zmienisz się już, tacy jak ty się nie zmieniają. Tężeją w swoim betonie na amen.
    Życzę Ci, żeby kiedyś ktoś Cię spacyfikował. Dla Twojego dobra. Żebyś choć raz poczuła jakieś prawdziwe emocje.
    Wczoraj myślałam, że coś jednak do Ciebie dotarło. Jednak nie. Ja się poddaję. Nie będę już Cię niańczyła. Musisz sobie radzić sama.
  • betti 10.10.2019
    angelika czekała ty grzeszyłaś kulturą, kiedy jechałaś tu chamstwem. Fakt, jest się czym chwalić... Jak uczepiłaś się chłopa, to niczym nie można było ciebie oderwać. Lazłaś jak świnia, chociaż pluł na ciebie z kilometra. Teraz też uczepiłaś się głupiego yanka, bo myślisz, że jakąś zazdrość wzbudzisz. I jak się ośmieszałaś od początku, tak ośmieszasz się cały czas.

    Prawdą jest, że nie mam twojego doświadczenia, nigdy nie lazłam na chłopów i nie żebrałam o jakieś zainteresowanie, nie mówiąc już o miłości... Pamiętam jak chwaliłaś się ile to cm ma Jurka penis... Nie masz żadnego wstydu, ba nie znasz nawet takiego pojęcia, nie istnieje w twoim słowniku.

    Najlepsze jest to, że mnie niańczyłaś... faktycznie taka ze mnie słabiutka istotka, że muszę się Halmar trzymać, żeby nie zginąć w tym świecie... kiedy Halmar sama nie ogarnia niczego, bo odleciała...

    Uśmiałam się...
  • 13mirek 10.10.2019
    angelika czekała Trza by przypomnieć jadowicie atakowanie kilku osób z różnych kont.
    Wulgaryzmami, pomówieniami i chamstwem.
    To była dopiero kultura!
    Jeny, ale dno
  • Żenujące jest to, że posuwasz się do wymyślania bzdur na mój temat, tylko po to, żeby zabłysnąć. Musiałabym zejść do poziomu łodzi głębinowej, żeby Ci dorównać. Penis Jurka - toś wymyśliła... I to kobieta, która uważa się za kulturalną. No, istny wzór chamstwa. To jest dopiero dno. Naprawdę ostro Ci przygrzało, ale nie moja sprawa, jak już mówiłam - przestaję Cię niańczyć. Przemyśl sobie, kim jesteś i jaki los Cię czeka. O ile nie zachorujesz przez ten jad, to czeka Cię długa, samotna starość i nie będzie komu podać Ci nawet szklanki wody.
    Niniejszym kończę temat i bez odbioru.
  • 13mirek Masz ty fantazję... Zawsze miałeś. Tylko kiedyś przynajmniej umiałeś spożytkować ją na pisanie. Teraz nic już nie umiesz. A poziom coraz niższy. Spadasz na łeb, na szyję... Szkoda mi cię, tak jak szkoda mi wszystkich takich bidaków.
  • 13mirek 10.10.2019
    angelika czekała Spoko w moim wątku ;)
  • betti 10.10.2019
    angelika czekała zapomniałaś już? Gdzieś pewnie pozostały ślady na ósmym twojego chwalenia się Jurka penisem... i zapomniałaś jak się wtedy z tego śmiałam, co doprowadzało ciebie do białej gorączki. Zresztą wszyscy się śmiali, bo to było szokujące.
    Dla wszystkich oprócz ciebie.
  • 13mirek 10.10.2019
    betti Tu akurat norma w temacie. Znam od lat..
    A na tych wszystkich klonach to nie obciach. hal?
  • betti 10.10.2019
    Ona na każdym portalu ma więcej nicków niż pewnie włosów na głowie... ale taka jej ''uroda''
  • 13mirek 10.10.2019
    betti A to akurat prawda.
  • 13mirek, nigdy nie miałam żadnych klonów. Dobrze o tym wiesz, ale chcesz się przypodobać tej kretynce, c o jej się melodia na penisy włączyła. Zanim staniesz po jej stronie, zorientuj się, jaki jest powód jej plucia jadem. Otóż, nie spodobało jej się, jak wczoraj sobie z niej bekę zrobiliśmy z Jankiem. W odwecie zaczęła pleść bajki o penisach. Głupiś ty był zawsze, ale teraz to już szczyty głupoty osiągasz, żeby stawać w jednym szeregu z taką ludzką toksyną. Weź się puknij w czoło. Albo baranka z przytupem strzel.
  • Wszystkie inwektywy oraz groźby Elki pod moim adresem znajdują się w zapisie z czata t3kstury, który Janek sprytnie zabezpieczył. A niby taki głupi, co? :)))
  • A tu parę cytatów z Elkowych popisów - bardzo kulturalne i eleganckie. Savoir vivre aż skrzy:

    "Ty yanko wisisz mi i powiewasz... halmar mnie zaciekawiła swoimi wpisami. Fałszywa gnida."

    "Dla ciebie wszystko jest komplementem, nawet jak ci Mirek w twarz pluł"

    "Ale wy do siebie pasujecie... dwa marginesy. Śliczne to."

    "Ty to w bagnie, hal, po uszy..."

    "Mam nadzieję, że dla własnego dobra, nie staniesz nigdy na mojej drodze... a teraz legnij"

    No i najważniejsza zapowiedź "szopki z penisem" ---->
    "Coś mi się zdaje, że ty mnie jeszcze nie znasz, droga hal. Musimy to nadrobić... pa"

    Brawo Elka. Twoja inteligencja mnie poraziła.
    Na drugi raz uważaj, co piszesz.
    Bo wszystko jest zapisywane i screenowane.
    Oryginały w posiadaniu "głupiego" Janka. Jakby co, jest tam parę innych ciekawostek.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Uuu, betti, straszne rzeczy powypisywałaś i jakie groźby, kurwa, kalarne. Jak nic wylądujesz w ciurmie. Ale będę cię odwiedzać z cebulą, bigosem i kotami.
  • refluks pilnuj kociambrów, coby Elku ich se na śniadanie nie wszamała :)
  • Wew tem bigosie.
  • refluks i weź tę żmiję na smycz, bo ja już jej nie będę niańczyć i dupki chronić. Ja rozumiem chorobę, ale wszystko ma swoje granice.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Betti niańczyć i chronić?? Coś ci się zwój mózgowy przegrzał. Przecież to baba czołg, ona sobie sama daje wszędzie radę i nie potrzebuje halmarowego klosza, ani niczyjego innego.
  • refluks widać, nie znasz swojej przyjaciółki. Ona taki czołg jak ja primabalerina.
  • I coś jeszcze widać, refluks...
    Że kiedy kończą się Tobie argumenty, uderzasz w chamstwo.
    Przykre.
    Takich ludzi ani niczego się nie nauczy, ani rozmawiać z nimi nie sposób.
    Mam nadzieję, że jednak życie rodzinne oraz opieka nad kociambrami złagodzą Twoją legendarną wściekliznę.
    Bo dla Elki nie ma już nadziei. Jej nie zechce żaden facet, kobita, ni nawet kociamber.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Analityczka za dychę.
    Trzeba dużej dozy bezmózgowia, żeby prać swoje brudy na forach literackich, nękać juzerów i innym zarzucać brak kultury
    Odpierdol się od Elki, grzecznie proszę.
    Ona ma klasę, o którą ty się w życiu nie otarłaś.
    I niejeden by ją chciał.
  • refluks, a ja grzecznie odpowiem: dam jej spokój (bez żalu), ale jeśli ruszy mnie albo Janka, to nie zdzierżę.
    Reszty nie komentuję, bo nie ma sensu wdawać się w głupie utarczki.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Pustaku, tak pustaku i koniecznie zeskrinuj, idź w piździec ty ze swoim Gupim Jasiem.
    Sama z tym gupkiem nakręcasz aferę, piszecie o niej na innym forum, co twój pupilek debilek tu wkleił, łazicie za nią, zaczepiacie, a teraz komunikujesz tu jakieś ostrzeżenia. Ona was omija jak śnieg na chodniku. Chciałaś sobie podrzeć z niej łacha? Strzeliłaś sobie w krzywe kolano. Zmarszczek od wstrętu okalającego usta można się nabawić patrząc na twe wyczyny. Ile razy zakładałaś konto na publixo, Andzedżylino, i ile razy je kasowałaś wcześniej łażąc głównie pod profil Mirka? Tu też przylazłaś znowu. Tak, refluks jest chamowaty, ale zawsze i wszędzie. Ty wszędzie poza swoim forum. Tam nie pozwalasz nikomu na to, na co ty pozwalasz sobie na innych forach. Zakłamana, fałszywa pindo. Umizgaj się dalej z Gupim Jasiem. Elka by nie pozwoliła, żeby on wymiótł ścieżkę, po której ona by przeszła.
  • refluks powiem grzecznie: nie nakręcaj się. Spierdalaj se.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Prawda w ślepia kole. I chamstwo zamiast argumentów. Ojejeje.
    I zapamiętaj sobie, pustaku: zawsze stanę po stronie Elki.
    Więc następnym razem odłącz swe internetowe łącze, zanim niegrzecznie do niej przystartujesz.
  • refluks więc grzecznie poproszę: odpierdolcie się od Janka i mnie.
    I zakończmy na tem naszą kulturalną wymianę zdań.
    Kolejne zaczepki będę traktować jako nawoływanie do wojny.
  • refluks 10.10.2019
    angelika czekała Pustaku, sami zaczęliście zaczepiać, dostaliście po nerach, a teraz skamlesz, żeby się odpierdzielić od was.
    Trzy prącia w bok i będzie spokój.
    Chyba, że merytorycznie, to wtedy tak.
    Dajcie betti spokój i refluks wam dup nie będzie kopał.
    Paniałaś, pustaku?
  • yanko wojownik 10.10.2019
    angelika czekała, Może mnie Elka tknąć, Janek se poradzi, na końcu jest ubita ziemia, jakby co...:)
  • yanko wojownik 10.10.2019
    betti
    Betti, z sową!? To nawet nie jest ssak! Ty sododomitko, z nocnym ptactwem?
    Będziemy musieli o tym porozmawiać, po ślubie, a nawet jeszcze przed.

    Ale jak już bawisz się w ornitologa (niegrzeczna ty...) to podaj ile sowa ma?
    Zakładam, że mierzone technioką " wzienam i przybiła,m do blatu a potem odepchłam makSSymalnie w tył" Albo Metodą z czasów chrystianizacji - że do mostu.
    Nie wiedziałem, że fantazjujesz o długościach, że TY?
    Oj niegrzeczna..

    Psychoterapia Ci podobno zdechła, ale nic to, Bogumił zostanie Twym opiekunem społecznym, to dacie radę, oni mają etatowych podobno.
    Tylko wywieź sowe do lasu, bo drogie są sowy w utrzymaniu. Bogumił się będzie starał a Ty na sowę przepuścisz - urobi się.w kombinowaniu i machlojach, dla tych centymetrów.

    .
  • betti 10.10.2019
    Przepraszam najmocniej, ale dopiero wstałam... o rany jak tu wesoło!

    Kochana Hal, dopatrzyła się we mnie rywalki do serca Mirka i popłynęła... Komitywa z Jaśkiem itd.

    Biedna jest Halmar, te omamy ją wykończą, a Jaśku nie pomoże, bo stan umysłowy - taki sam.

    Refluks, refluks - kocham Cię.
  • Bogumił 10.10.2019
    refluks " Elka by nie pozwoliła, żeby on wymiótł ścieżkę, po której ona by przeszła."

    Refleksja dobre to, zabieram.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Nie wycieraj sobie lica yankiem, bo Cię nawet lubi on a weźmie i przestanie, jak będziesz i co? Nie będzie Cię lubił,.

    A Elka, to nielojalna wcale, przyjaciół sprzeda, wykpi, wszytko wykpi i jeszcze wariatka zdiagnozowana, to może przez to i dziw, że wykpi, jeno na rzeczywistym wariacie poleganie opierać, to trochę je ryzyko.

    A piszesz cudnie.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    betti, yanek zda się zajygłupszy, bo tak lubi. Nie bój Betti, W małżeństwie będzie lepi.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Bogumił, łon by ścieżke, nie tyle zamiut, co zaminował, ale bież, bo Ciebie wcale nie szkoda i niech zazdroszczą Ci anioły tego lotu do zenitu, Ty bez skrzydeł tam dolecisz z tym zapasem dynamitu...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Lubie fora literackie...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Człowiek może się wyżyć.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    betti "Refluks, refluks - kocham Cię." Nie przeszkadza mi, że jesteś lesbijką, to nawet fajnie. Pamiętam jak na ósmym podrywałaś moderatorkę i nosiłaś jej zajumane wiersze, powinni nawet tam mieć dla Ciebie wdzięczność, bo nagoniłaś im userów, ale nie, zbanowali... - to pewno było na pokaz.
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik "wariatka zdiagnozowana"
    Tak jak ja. Bo myśmy się z Elką poznały w psychiatryku.To znaczy wcześniej nas umieszczono w jednym pokoju w izbie wyczeźwień, ale nie bardzo miałyśmy siłę gadać, bo przywieziono mnie i ją nawalone jak stodoły i bardzo nas głowy z rana bolały. Elka nadymiła na mieście, zdemolowała kwietnik i napisała szminką na zabytkowym murze "Kiss mi". Mnie tam zawieźli, bo mąż mój wkurwa dostał na mój ciąg półroczny alkoholowy, bo przez ten czas zapomniałam krowy wydoić i ona mu się poskarżyła. Elkę od razu polubiłam, bo z niczego sernik upiekła i pielęgniarze też, bo podciągała koszulę i się darła "E, chłopaki!". A potem nas wzięli na obserwację do szpitala, bo uznano, że stanowimy zagrożenie dla zabytków i zwierząt. Elka pisała dla jednego pielęgniarza miłosne wersy dla jego dziewczyny, a on za to przynosił nam samogon i papierosy. I tak sobie tu siedzimy, jak u Pana Boga za piecem.
  • betti 10.10.2019
    refluks wydałaś nas... hahahaha
  • akwamen 10.10.2019
    To się ludziska naczytają i naubawiają przy takiej kompaniji porąbanej! I kto by pomyślał, takie mundre chciały być, kurturarne, spode oka zerkać na innych maluczkich tutaj, takie amerykanckie i światowe... a slamsy, wariatkowo i burdel pokazały... Brawo Wy! ;)
  • refluks 10.10.2019
    akwamen Ciągnie cię nader do tych slamsów i burdelu.
  • akwamen 10.10.2019
    refluks mniej niż ciebie.
  • refluks 10.10.2019
    akwamen Ja zwykły szary człowieczek, co go rodzice w kalarepie znaleźli. Ale ty? Omijaj.
  • akwamen 10.10.2019
    refluks tak robię, zerkam tylko i nadziwić sie nie mogę, jak nisko upadłyście.
    Miłego penisowania, mierzenia prąciów i innego zdejmowania majtek przed pielęgniarzami w wariatkowie. Baj!
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Ale to są różne oddziały i Ty trafiłaś dobrze a ona przez pomyłkę. Wiem byłem wtedy, ale kaftan mi się zaplątał, to nie mogłem zgłosić, że pomyłka.
    A za Kiss mi to nie ona, to ja, bo se na portach napisałem i narysowałem takie usta, co mi Halmar na T3ksturze przysyła, ale to wtedy nie od Halmar, tylko z własnej gupoty. Potem portki wsadziłem i do miasta żem pojechał. Co kto podszed z tyłu blisko z tyłu to smichy, bo ten napis i usta na dupie wypadły. To ja po bramach i po śmietnikach uskoki, i macam się po dupie i po plecach, bom myślał, że mi się co przyczepiło abo ptak osrał.
    Zgłosiły, że zboczeniec i mnie zwinęło, ale to Kiss Me, to na dupie było, nie na ścianie a Betti to za co innego, tylko Cie w błąd wprowadziła psychopatka.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Holiday in Abramoce.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    *Abramowice
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik No, Gupi Jasiu. W sam raz dla Halmar.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    akwamen, takie trzy kropki z prawej strony w przeglądarce (albo poszukać, jak jaka windowsowa) "drukuj do pdf" albo jaki screenshot i jednym kliknięciem, tylko w mb wincej i możno się cieszyć, a wracać jak się pozapomino...
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik A potem na dysku D zakładasz katalog i wklejasz skriny.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Ta ona cud mi jak idełał, ale jakbyś się rozwiedła i wolnego stanu była, to bym miał zagwostkę. Choć i tak z Betti muszem, ale nie kosztuje nic pomarzyć sobie.
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik Ale ja mam dwa metry dziesięć...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Ja to robię na L, bo mam cały legion partycji
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Stołek będzie pomocny przy miłowaniu na stojąco. Przeskoczymy.
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik W pasie...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, to drabina i pas asekuracyjny , co by się nie stoczyć - tyć damy rade.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    *tyż
  • betti 09.10.2019
    Nie wszyscy ludzie ze wsi są tacy ograniczeni... pamiętam dziewczyny z roku jakieś fajne były, a to co tutaj, przechodzi pojęcie ludzkie. Dorwali się do portali i szaleją... Do kina idźcie, do teatru, zobaczcie jak ludzie żyją, a nie tylko krowy i świnie...
  • Margerita 09.10.2019
    a może wy gołąbeczki byście poszli na tańce Janek jest świetnym tancerzem
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Krowy świnie - Betti Ty perwersko!:) Wieś się pozmieniała, oj Betti, Krowy świnie, to hodowcy i producenci mleka- Ty dawno na wsi nie byłaś, ale się wybierzemy. Teraz wieś to jak miasto, tylko że ogródki mają
  • yanko wojownik 09.10.2019
    Tympaki?
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, Tympaki - pamiętasz - jedna z naszych randek, był to wiersz także dla Ciebie...
  • akwamen 09.10.2019
    betti też oderwij się od kompa i zobacz jak wygląda wieś. Wszystko się zmieniło od tamtych czasów, ktore pamiętasz... Teraz na wsi mają piękne domy, traktory więcej warte niż mini mieszkanka, a stodoły jak bloki, siano słoma w kostkach i belach, podwórka pozamiatane, ogródki wypielone, kwiaty zasadzone... nie to co w mieście - smog, szczury na ulicach i masa ludu gdzieś biegnącego... ;) hi, hi, hi
  • Margerita 09.10.2019
    akwamen o święte słowa
  • yanko wojownik 09.10.2019
    betti, posłuchaj co akwamen, A ja pójdę belę rozwalić i do siennika napcham. Wiesz;)
  • Margerita 09.10.2019
    yanko wojownik o tak tak koniecznie żeby jej było miękko i wygodnie bo ona miastowa i jeszcze zmarznie i zachoruje do dopiero było nieszczęście gdyby nam się rozchorowała
  • Bogumił 10.10.2019
    Margarita świetnym tancerzem
    W wiejskiej spelunie Ula bula
    Janko tańczy i hula
    i wycina obertasy
    że spadają mu majtasy.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Bogumił, Jakiś ty malusi, ładniusi i fikaśny. Ładny Bogumił, ładny.
  • Margerita 10.10.2019
    Bogumił skończ z tą złośliwości bo zaczynasz mnie irytować!
  • Bogumił 10.10.2019
    Margerita mam dla Ciebie nawet tytuł i pomysł na nowe opowiadanie: "Janko fordanserem w wiejskiej tancbudzie pod egidą koła gospodyń wiejskich".

    Janko siedział przy bufecie wiejskiej tancbudy zaciągając się petem, sztachy przepijając zajzajerem, gdy rozległo się pukanie do drzwi.
    - Wlazł. - krzyknął Janko opierając o ścianę zdezelowaną gitarę.
    Weszła całkiem seksowna brunetka i zajęła miejsce na zydlu zalotnie odsłaniając nogi.
    - Nazywam się Margerita, a pan?
    - Jestem Jaśko, tutejszy instruktor tańca towarzyskiego, fura, bura i komóra.
    - Chciałabym nauczyć się tańczyć - zagaiła rozmowę Margerita.
    - Nie ma sprawy - odpowiedział Jaśko.

    itd.
  • betti 10.10.2019
    Bogumił świetne to!
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Bogumił, Klaskam...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    betti, Betti... Głupia jesteś, ale Cię miłuję. Betti - moja,
  • Margerita 10.10.2019
    Bogumił DOOOOOOOŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚTTTTTTTTTEEEEEEEGGGGGGGOOOOOOOO!!!!!! Teraz to już mnie zdenerwowałeś po pierwsze to nie będziesz mi mówił co mam pisać.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Margerita, Spokojnie, na luzie, z humorem - baw się a nie denerwuj, nerwować, to my ich, nie na odwrót.
  • Bogumił 10.10.2019
    Margerita mam kontynuować, czy pociągniesz dalej ten temat? Dasz radę?
  • Bogumił 10.10.2019
    Jasiu, luzik.
  • Bogumił 10.10.2019
    betti tak dobrze mi poszło, że chyba przejdę na prozę:)))
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Bogumił, proza, tylko proza.
  • betti 10.10.2019
    Bogumił faktycznie, świetnie sparodiowałeś... uśmiałam się do łez.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    betti, Wstałem, a tu Ty, to pisze stojąc... Betii długość to nie wszytko, wiem że jest dodatkowy atut, bo zawsze można wyrwać pióro, ale nałapiemy dzikiego drobiu, włamiemy się do hodowli , nie zabraknie nam nawet tych nocnych ptaszysków..
  • yanko wojownik 10.10.2019
    *bez tych nocnych ptaszysków
  • Bogumił 10.10.2019
    - Jestem Jaśko - kontynuował Janek - ale na wsi nazywają mnie też wojownikiem, bo prawdziwego mężczyzna poznaje się nie po tym, jak kończy, ale jak zaczyna.
    - To interesujące - odpowiedziała Margarita - ile pan bierze za lekcje i kiedy zaczyna się kurs?
    - Jak dla pani proponuję kurs indywidualny - powiedział Jaśko oblizując się obleśnie i spoglądając kontem oka na stos zużytych gum walających walających się w kącie tancbudy.
    Był zły, bo jeszcze nie wytrzeźwiał dokładnie po wczorajszej pijatyce, a trzeba przyznać, że naprawdę dali czadu. A tu od rana trafiła się taka gratka.
    - Możemy zacząć od zaraz - przerwał niezręczne milczenie.
    - Ale za drzwiami czeka mój chłopak, on też chciałby zapisać się na ten kurs - odpowiedziała Margarita.
    Jaśkowi na te słowa zrzedła mina, bo początkowo łatwa zdobycz zaczęła wyślizgiwać mu się z rąk. Zastanawiał się jak spławić smarkacza.
    - Nie organizujemy kursów koedukacyjnych - wypalił - nabór na kursy dla mężczyzn rozpoczynamy w przyszłym tygodniu - wypalił.
    - Jak to? - zdziwiła się Margarita - Więc z kim będę tworzyć parę?
    - Ze mną. Ja ci mała nie wystarczę? - zapytał Jasiek.

    Mam kontynuować?
  • Bogumił 10.10.2019
    Betti, jest cd.
  • betti 10.10.2019
    Widzę, to erotyk... oj, będzie się działo...
  • Bogumił 10.10.2019
    dokończę wieczorem i wrzucę na główną;)
  • betti 10.10.2019
    Bogumił koniecznie, bo szkoda, żeby takie ''cudo'' przepadło...
  • Bogumił 10.10.2019
    Betti, oj będzie się działo.
  • Bogumił 10.10.2019
    - To wykluczone, kurs musi zacząć się natychmiast i będzie w nim brał udział również mój chłopak, a raczej narzeczony - powiedziała Margerita.
    - Musi pan wiedzieć, że za miesiąc bierzemy ślub, jestem w czwartym miesiącu, wszystko już zamówione, ksiądz, sala, fotograf, orkiestra. Jest tylko jeden problem, nie potrafimy tańczyć. Oferuję każde pieniądze, jeśli w miesiąc nauczy nas pan podstaw walca, breakdanca i walca. Chcielibyśmy też liznąć kroków z tanga argentyńskiego, samby, rumby i rock and rolla. Nie możemy dać ciała, zaprosiliśmy 300 gości. Daję panu za tę robotę 5 tysięcy gotówką, a jak będziemy zadowoleni to dorzucimy jeszcze premię. Decyduje się pan na to zlecenie? Tu ma pan 2 tysiące zaliczki.

    Na wiadomość o zaliczce Janko błyskawicznie wytrzeźwiał oraz schował pieniądze za pazuchę kurtki. Już dawno nie przytulił takiej kasy. Tu na wsi wszyscy uważali się za mistrzów tańca, a klienci trafiali mu się nader rzadko. Z rozpaczy przepijał więc liche utargi, za które nie można było kupić nawet rozklekotanego samochodu.

    - Dobrze, decyduję się, zaczynamy jutro o ósmej. Tylko ostrzegam lojalnie. W miesiąc nie da się z nikogo zrobić wyśmienitego tancerza. Ale stanę na głowie, i zrobię co mogę. To mówiąc wypchnął Margeritę za bramę stodoły, i zawołał Angelikę, która podsłuchiwała całą rozmowę z zaplecza bufetu.
    - Będziemy bogaci - krzyknął Janko, gdy Margerita z chłopakiem oddalili się. Jutro zaczynamy.
  • betti 10.10.2019
    Bogumił myślę, że Mar będzie w zachwycie... i reszta. Takie gratki.
  • Bogumił 10.10.2019
    betti całe TWA będzie w zachwycie.
  • betti 10.10.2019
    Bogumił nie wątpię.
  • Bogumił 10.10.2019
    I tak już gdzieś zniknęli, z zachwytu.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Bogumił, Marnujesz się Bogus w ty poezji i politykowaniu, jakbyś zaczął ludowe opowieści opisać, to chociażby Cię lubili, ale wolisz gównoburzoć - natura.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    PS
    Wszystkim d*rniom.

    Ynko ludzi ocenia według własnego postrzegania, ch.. go, co kto o ludziu, yanko swoje tylko obserwacje o ludziu, bo o ktosiach, to yanko wie, jak motłochy, to on nie nie, bo społeczeństwo, to on wg swojej wizji jak wszystko i Elke też. Betti...
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Przerwa w naparzaniu - znaczy dla mnie, Wy jak chceta, to się nawalajta dali. Dajta trochę gnojówki i pomyj, bo poziom opada.
  • Margerita 10.10.2019
    poczekaj Bogumił ja się odegram na tobie zobaczysz pięknym za na dobre
  • yanko wojownik 10.10.2019
    ;)
  • Margerita 10.10.2019
    yanko wojownik ;)
  • refluks 10.10.2019
    Margerita ☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃
  • Margerita 10.10.2019
    refluks nie boję się ciebie Bogumił chce wojny będzie ją miał
  • yanko wojownik 10.10.2019
    Margerita, Refluksji nie trza się bać, trza ją miłościować, tylko po cichu, bo je zamynżna.
  • refluks 10.10.2019
    Margerita Ale ja ci bałwanki wkleiłam śliczne. A ty do mnie tak agresywnie.
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, "☃" - zachodziłem w łeb co to.
  • Bogumił 10.10.2019
    Margerita jak ci się podoba początek mojej powieści?
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik A mąż mój z pochodzenia Kozak. Więc...
  • Margerita 10.10.2019
    refluks przepraszam w pierwszej chwili wydało mi się to ramieniem muskularnym
  • Margerita 10.10.2019
    Bogumił może być i tak się odegram
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, se dla zmyłki nałożę różowe koszulkie i stringi w tenczę a wibratorów analnych do kieszeniów napcham i trochę zdjęć gołych chłopów. Gorzej jak poglądowo on je Bogumiłowaty...
  • Margerita 10.10.2019
    yanko wojownik ;)
  • refluks 10.10.2019
    yanko wojownik Poglądowo to on jak ja. Więc na twym miejsu bym się zastanowiła.
    Co ja plotę, proponuję zastanowienie gupiemu jasiowi.
  • Margerita 10.10.2019
    refluks no no no
  • yanko wojownik 10.10.2019
    refluks, Ano jak ja kiedyś z jedną psycholog gadałem, to najpierw zaczęła mi się tłumaczyć a potem pozwem straszyła, przypomniałem jej jaki zawód wykonuje i zdurniała. Tak ludzie mają przy mnie.
    A Elke bede gnębił, ale za mnie wyjdzie to już nie, bo żony bym nie gnębił.
  • betti 10.10.2019
    ;;Bałwanki śliczne'' - jak na miarę.
  • refluks 10.10.2019
    No nie?
  • betti 10.10.2019
    Pasują idealnie.
  • betti 10.10.2019
    Olga Tokarczuk otrzymała literackiego Nobla - kolejna Polka na sztandarach.
  • Bogumił 10.10.2019
    Masakra, za książki szkalujące Polaków. Tak jak Szymborska za wiersze sławiące komunizm.
  • Bogumił 10.10.2019
    Olga Tokarczuk: „Polacy to mordercy Żydów”.

    Fetowana obecnie za nagrodę Bookera pisarka Olga Tokarczuk znana jest głównie z nienawiści do Polski i skrajnego filosemityzmu. Jej książki były przez lata tłumaczone za pieniądze podatnika na obce języki, zwłaszcza na niemiecki, gdzie antypolskie książki zawsze zyskują spore uznanie. W ten sposób lewicowy establiszment wykreował Tokarczuk na czołową polską pisarkę, choć dla Polski ma ona tylko słowa potępienia, nienawiści i pogardy.
  • betti 10.10.2019
    Czytałeś wypowiedź Stuhra
    https://ksiazki.wp.pl/maciej-stuhr-komentuje-nobla-dla-tokarczuk-nie-zabraklo-zlosliwosci-w-kierunku-piotra-glinskiego-6433615577536641a
  • Bogumił 10.10.2019
    tja

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania