Wciąż

Wciąż widzę Twoje nagie ciało, nasączone świeżą krwią naszego grzechu. Zarys wąskiej talii, wijącej się w erotycznym tańcu na zakazanym ołtarzu.

Wiesz, że nasza tajemnica kryje się pośród białych kłębów świętego kadzidła, które destrukcyjnie wdycham haustami, aby w następstwie jego bladość, pozwoliła odkryć skrawek młodości.

Pragnę tej dziwki i świętej, gładkiej skóry, szorstkich słów, głośnego śmiechu, cichego oddechu, ognia bioder i lodu spojrzenia. Pragnę! Codziennie w inny sposób lecz z tą samą siłą, nieustannie od pięciu lat.

Pośród mroku średniowiecznych kaplic, lśnisz ogniem świec rozpalających moje zmysły...Ich ciepłe złoto odbija się w łagodnych ale i niebezpiecznych, czarnych oczach. Dzięki nim wiesz dokładnie, kiedy poczuje piekło i dreszcze, na końcu przeradzające się w ciężkie krople potu.

Wciąż słyszę słowa dorosłych, ubrane w Twój dziecinny głosik. Intensywne mocniej i włóż go, zakrada się wprost do, za dnia czystej zaś już w nocy brudnej pościeli.

Słowa Biblii są niczym w porównaniu z Twoimi słowami.

Bezwstydnie pokazujesz język, w stronę wszystkich krzyży, a niewinny uśmiech kontrastujesz z rozłożonymi nogami. Ty jedyna możesz robić wszystkie obrzydliwe rzeczy z taką klasą.

Jane, jesteś ponad tym wszystkim...

 

Co się dzieje? Jane dlaczego znikasz? Słyszę niewyraznie jakieś litery układające się w niezrozumiałe jeszcze dla mnie słowa. Nic nie widzę! Jane. Gdzie jesteś? Teraz ktoś mocno szarpie mnie za rękaw. Co się dzieje? Ja odchodzę...

 

- Proszę księdza, czas na ogłoszenia parafialne.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Celtic1705 22.01.2016
    Przeczytałam i chyba nie rozumiem przesłania. Co to miało na celu?
  • little girl 22.01.2016
    Niewyzyty ksiądz? Nie wiem dlaczego, ale ten tekst skojarzyl mi się z pedofilią -,- Zostawiam bez oceny.
  • AnkaxLunka08 23.01.2016
    Tekst mówi o słabości człowieka, zatraceniu w grzechu, który ukryty jest w idealnych portretach. Równie dobrze bohaterem mógł być pijak lecz wybierając księdza miałam na celu wprowadzić efekt zaskoczenia i wzbudzenie w czytelniku silnych odczuć.
  • Rasia 23.01.2016
    "Wciąż widzę Twoje nagie ciało, nasączone świeżą krwią naszego grzechu" - bez przecinka
    "Zarys wąskiej talii, wijącej się w erotycznym tańcu na zakazanym ołtarzu." - tu też
    "aby w następstwie jego bladość, pozwoliła odkryć skrawek młodości." - i tu
    "Pośród mroku średniowiecznych kaplic, lśnisz ogniem świec rozpalających moje zmysły" - i tu
    "zmysły...Ich" - spacja
    "odbija się w łagodnych ale i niebezpiecznych" - przecinek przed "ale", traktujemy to jak wtrącenie ;) Poza tym przed "ale" zawsze stawiamy przecinek.
    "kiedy poczuje piekło i dreszcze" - poczuję*
    "Wciąż słyszę słowa dorosłych, ubrane w Twój dziecinny głosik" - bez przecinka
    "Intensywne mocniej i włóż go" - "mocniej i włóż go" powinny być w cudzysłowie (oddzielnie oczywiście), bo to jak mniemam wyrażenie dotyczące wypowiadanych słów
    "wprost do, za dnia czystej zaś już w nocy brudnej pościeli." - tutaj zaczęłaś wtrącenie, ale nie ma jego zakończenia. Żeby je zamknąć, przecinek po "brudnej"
    "Bezwstydnie pokazujesz język, w stronę wszystkich krzyży" - bez przecinka
    "Jane dlaczego znikasz?" - przecinek po "Jane"
    "niewyraznie jakieś litery" - niewyraźnie*
    No troszkę tych błędów jest. Małego kalibru, że tak powiem, ale wciąż zostały. Sam tekst w moim odbiorze może nieco zbyt wulgarny jak na okoliczności i sytuację, właściwie zakończenia się domyśliłam. Jest jednak coś, co mnie urzekło i za samo to dałabym Ci 5, gdyby nie te błędy. Twoje opisy. Wczułam się w nie, były bardzo obrazowe, zawiłe, a równocześnie proste i po prostu ślicznie ubrane w słowa. Gratuluję Ci tego i w ostateczności zostawiam 4, które mam nadzieję po uzasadnieniu Cię satysfakcjonuje :)
  • AnkaxLunka08 25.01.2016
    Dziękuję bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania