.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Writer'sWife 10.03.2019
    5. Spokojnie, to tylko ja :lol:
  • Elorence 10.03.2019
    Tak, tak :D
  • Pasja 10.03.2019
    Witam
    Widzę, że zaczynasz nowy cykl. Ciekawy zabieg z tym nietypowym dla mężczyzny tatuażem... śnieżynka taka kobieca, a tu on. Jednak mężczyźni też potrafią tęsknic i wracać do wspomnień. Zdrada pewnie ma takie samo oblicze dla obojga i jest bolesna, zwłaszcza kiedy uczucie bierzemy bardzo poważnie.
    Pozdrawiam pięknie
  • Elorence 10.03.2019
    Miałam niczego tu już nie zaczynać, a jednak okazało się, że mam kilku milczących czytelników, którzy właśnie znają mnie stąd :)
    Zdrada zawsze boli. W tym przypadku boli obojga, to jest pewne. Potrzeba dużo czasu, aby to wypracować, zaakceptować i żyć dalej.
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam cieplutko! :)
  • Pasja 10.03.2019
    Elorence tak bywa, że się milczy. A co z Nie próbuj mnie ratować?
    Lubie takie życiowe opowiadania, bez agresji i krwi, spokojne i wyważone mniej lub więcej ludzkie problemy. Tez kilkakrotnie miałam zamysł o nie publikacji, ale ciągle wracam. Cieszy mnie chociaż jeden pozytywny komentarz. Pisz będę czytać. :)
  • Elorence 10.03.2019
    pasja, ostatnio popracowałam nad organizacją czasu wolnego, no i nad systematycznością. Przez ostatni tydzień udało mi się naprawdę dużo pisać. Mam nadzieję, że utrzymam ten stan. I wtedy rozdziały będą pojawiać się zamiennie :)
    Nie mogę pisać jednej rzeczy :D
    Pasja, pisz, bo naprawdę super Ci wychodzi :) Nawet nie myśl o tym, aby przestać. Ja ostatnio jestem mało aktywna i nic tu nie czytam, ani nie komentuję, ale dobrze pamiętam Twoje teksty :)
  • candy 10.03.2019
    Biedny Aleks... :(
    Rozkręcaj się, Elorence <3
  • Elorence 10.03.2019
    No biedny, biedny :(
    <3
  • Ozar 10.03.2019
    Generalnie jestem wrogiem tatuaży (to naleciałość z poprzedniego systemu, gdzie takowe nosili tylko więźniowie). Śnieżynka to dość nietypowy tatuaż trzeba przyznać dla chłopa. Cóż, "kobieta jest jak lustro, patrzysz i wydaje ci się, że znasz postać w szkle, niestety nie znasz , bo to co widzisz to nic innego jak obraz twojej duszy". Sorka, ale uwielbiam cytaty mądrych ludzi. Dawno u Ciebie nie byłem więc tym bardziej jestem pozytywnie zaskoczony. 5 i chyba czekamy na c.d.?
  • Elorence 10.03.2019
    Ozar, jestem w szoku! To romans, wiesz? :D
    Ogólnie główny bohater ma dużo tatuaży. Ta jedna śnieżynka straci się w tłumie :D Jest kobieca, bo ma mu przypominać o kobiecie. A co do cytatu, w pełni się zgadzam :)
    Pozdrawiam!
  • Ozar 10.03.2019
    Elorence Aaaaaa romans, sorka nie skumałem bazy, ale to nie moje klimaty.
  • Elorence 10.03.2019
    Ozar, tak właśnie myślałam :D
  • Pan Buczybór 10.03.2019
    *nwm, trochę się czepiam, ale jak dla mnie to albo rozdział 1 albo prolog. Tak jakoś mi nie pasuje, jak są obydwa.
    A tak poza tym...
    Niewiele. Ten tekst to zaledwie teaser, więc trudno cokolwiek na tym etapie wywnioskować. Nie mniej, zarysowałaś główne aspekty historii i poczekam na więcej, by zobaczyć co z tego wyjdzie.
  • Elorence 10.03.2019
    W Wordzie jest jako "Prolog", a ja nie jestem pewna czy Opowi to "policzy" do całości :) Dlatego tak dziwnie oznakowałam. Wyrzucę rozdział i zobaczę czy się posypie.
    Dzięki za wizytę! :)
  • nimfetka 10.03.2019
    O ja, w końcu mogę obserwować twoje historyje, bez godzinnego nadrabiania. Narazie się zapowiadasz, okej. Zobaczym co będzie dalej. Oby to było dobre.
  • Elorence 10.03.2019
    "Oby to było dobre" i czuję nóż na gardle :D
    Dzięki!
  • Tina12 10.03.2019
    Hej. Zapowiada sie ciekwie. Mam nadzieje, że czas pozwoli mi śledzić historie.
  • Elorence 10.03.2019
    O witaj :)
    Byłoby miło, ale wiadomo, czas rządzi się swoimi prawami :)
  • Margerita 21.03.2019
    Pięć podoba mi się ten prolog na pewno będę śledziła dalsze losy bohatera

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania