.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Ale Ty chcesz się ruchać, czy o co chodzi, bo nie kumam tego tekstu o królowej i nie wiem, czy chcę kumać. Dobrze się czujesz? Wzięłaś pigułkę?
  • Elorence 13.04.2019
    Wybacz, ale masz za małego rumaka, więc nie dojedziesz do mojego zamku.

    PS: Czyżbyś przeoczył komentarz z moim życiorysem?
    http://www.opowi.pl/kiedys-ci-wystarcze-01-przypadek-to-a49905/
  • candy 13.04.2019
    NililuśSmurf to, co Elorence ci napisała, to ironia i sarkazm. Słyszałeś kiedyś o czymś takim?
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Candy: Słyszałem, nie pochwalam wobec przypadkowych przechodniów. Elorence: ja nie jadę do Twojego zamku. Trolować to se możesz Twoją starą. Nie planuję czytać Twojej twórczości, chyba pomyliłaś burdele.
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Albo psychiatryki. Albo chuj wie co, ale coś raczej pomyliłaś. Na przykład to, że ja nie mam rumaka.
  • Elorence 13.04.2019
    NihiluśSmurf, och, jak mi przykro, że wyprowadziłam Cię z równowagi. Ale tak to jest, jak ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    A teraz wybacz, ale audiencja u Królowej właśnie się zakończyła.
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Elorence Lol, ale padaka.
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    https://youtu.be/QoMsD4hU2rw
  • candy 13.04.2019
    Okej, jak na początku oni gadali o napalonych laskach i potem przeszli do tematu rzucania się Aleksa na Maćka to przez chwilę myślałam, że ma sie na niego rzucić w takim seksualnym kontekście XDD

    Maciek NIECO zaplusował, bo szczerze mówiąc to spodziewałam się, że niby taki porządny facet, a na kawalerskim sobie poszaleje z jakimiś dziewczynami. Więc chociaż tyle, że tego nie zrobił. No specjalnie Aleksa sprowokował, co w sumie jest zrozumiałe, bo nie chce, by jakiś facet się kręcił wokół jego dziewczyny. Chociaż to " I jej wszystkie marzenia zostaną spełnione" ... poczułam się, jakby mówił to jakiś robot, odpowiedzialny za marzenia Wiki xDD i wszystko będzie spełnione, moje zadanie też, będzie żyć wiecznie na wieki wieków amen.

    ciekawe co z tą Klaudią będzie... wydaje się rozsądna przynajmniej pod tym kątem, że od razu chciała się upewnić, czy Aleks jest sam. Chcę, żeby Sonia ją zobaczyła xDD
  • Elorence 13.04.2019
    Z tymi marzeniami... Kurde, brzmi mega nienaturalnie. Coś zaraz obmyślę :D
    Ty to zawsze widzisz tak jak ja. I co się tyczy Sonii, i Maćka, i Klaudii. Maciek go sprowokował i w sumie, udało mu się, co nikogo nie dziwi. Aleks do cierpliwych nie należy.
  • candy 13.04.2019
    Elorence ooo <3 jak miło :D
  • Elorence 13.04.2019
    candy <3
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Elorence <3
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    candy <3
  • NihiluśSmurf 13.04.2019
    Wiadomo, że Maćkom udaje się prowokować. Można się tego podobno dowiedzieć z układu planet i charakteru przypisywanego przez ezograżyny nosicielom konkretnych imion.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania