.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Freya 19.04.2019
    "Delikatnym ruchem dłoni poprawi włosy, uśmiechając się słodko." – poprawia?
    "Zerkam na czerwone usta, a moje wnętrzności wywracając się do góry nogami." – wywracają
    "Można rzecz, że prawie rozłożyła przed tobą nogi, ale w jaki elegancki sposób!" – rzec
    "Zabiję was, bo ten alkohol wyprał wam mózg." – mózgi?
    "Nie jest zbyt dobrze oświetlony, więc muszę dość mocny wytężyć wzrok," – mocno

    Uhu... trafiłem na właściwy odcinek :)
    Niby takie uroki imprez weselnych, ale że nie było żadnej awantury – tego zupełnie nie rozumiem. Może nie rozglądałaś się za bardzo, albo nie nadawało się do upublicznienia... :) Pzdr
  • Elorence 19.04.2019
    Ooo, co za byczki się pojawiły... Dzięki, Freya! :) Jak zawsze bardzo pomocny!
    Ale tam było pełno dram :D Świadkowa się upiła i znikła, Panna Młoda nie miała welonu i nie rzucała nim na oczepinach, a rodzina komentowała negatywnie cały ślub :D Ale to by było wiadome, gdybym narrację poprowadziła ze strony Ady.
    Pozdrawiam!
  • candy 19.04.2019
    Moja siostra zamienia się teraz w elegancką kaczkę. - hahah :D brawo Laura :D

    No więc tak, po kolei (albo i nie).
    Bardzo mi się tu podobała postawa Kasjana, że tak chronił Laurę, by przypadkiem nie zobaczyła czegoś, co ogląda się tylko po 22 xD i cieszyłam się, że Aleksowi (no i Laurze) aż tak spodobała się Klaudia, bo myślałam, że to będzie na takiej zasadzie "ok, jest ładna, ale ja chcę tylko Wiki". Niech mu się ułoży z Klaudią xD ona przynajmniej od początku stawia na szczerość, no i Aleks wydaje się przy niej... lepszy? Coś w ten deseń.
    Ciekawi mnie, co się stało z Maćkiem, ale Wiki mnie lekko tu wkurzyła. To w końcu ślub jej przyjaciółki, a ta znika, po to, by jej szukali, choć ten dzień powinien należeć tylko do Ady. I na pewno Aleks nie powinien jej szukać. Ale ok, znalazł ją, chciał zabrać do spania, a ta jeszcze protestuje i sie wyrywa. No do cholery. Takie trochę szukanie atencji na siłę. Trochę nie w czas.

    Udało Ci się mnie trochę wzburzyć, Elorence xdd
  • Elorence 19.04.2019
    Ooo :D Klaudia to mi tak przypadła do gustu, że to chyba widać xD Nie wiem, jak ja dalej poprowadzę tę historię. Teraz intensywnie o tym myślę. Wiki czy Klaudia... Trudne pytanie.
    Ooo! Udało? Serio? :D
    Super! <3
  • pkropka 19.04.2019
    Witam, wychodzę z moich szuwarów :)
    Przeczytałam pierwszą część, przeczytałam i to. O ile z reguły nie lubię romantyków, ten mi się podoba. Dałaś kilka warstw fabularnych, nie opierając się tylko na miłości - super.
    Do tego tutaj zamieszałaś mi w głowie. Od początku byłam pewna, że jak zawsze pokłócą się, potem pogodzą i będzie sielanka, bo przecież ta największa miłość jest nie do przyćmienia. A tu proszę, polubiłam Klaudię, ale Wiki też ma powód, żeby zachowywać się tak, a nie inaczej. Naprawdę nie wiem, którą wybierze Aleks.
  • Elorence 19.04.2019
    Miałam pytać, czy jesteś tą samą osobą, co na Watt i na Wordpress :) Bo gdzieś tam mi migał Twój nick.
    To jeden z najlepszych komplementów! Dziękuję Ci bardzo! Już przestałam skakać wokół jednego wątku - na całe szczęście.
    Widzisz, sama sobie zrobiłam pod górkę... Klaudia wyszła przypadkowo i bardzo ją polubiłam. Wiki nienawidzę od pierwszej części - tak, wiem, to ja jestem autorką. Momentami to naprawdę fajna dziewczyna, ale jednak ma całkiem sporo wad :(
    Dziękuję, że wyszłaś z ukrycia i podzieliłaś się swoją opinią :) Bardzo doceniam!
  • pkropka 20.04.2019
    Jestem tą samą c na wordpressie. Na watt mnie nie ma ;)
    No to tym bardziej nie wiem co będzie:o ale to dobrze!
    Podziwiam, bo nie widać, że nie lubisz Wiki. Dobrze to ukryłaś.
  • Elorence 20.04.2019
    Tutaj już nie poczytasz dalszych losów Aleksa i Wiki :( Usuwam konto. Skasowałam już wszystkie teksty. Na Wordpressie wciąż jestem i stamtąd nie zamierzam odchodzić :)
  • pkropka 21.04.2019
    Właśnie widziałam. Dobrze, że na Wordpressie będziesz, to tam będę zaglądać :)
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Elorence, oto Twój zestaw:
    Postać: On
    Zdarzenie: Wesoły autobus

    Gatunek (do wyboru): Kryminał lub Bajka/baśń/legenda/przypowieść lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 12 maja (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania