wesołe zwłoki

DRAMAT

 

Występują:

 

X - facet ubrany po wojskowemu

Y - drugi facet ubrany po wojskowemu

Z - Pan Bóg (facet z brodą i trzecim okiem nad głową)

 

X i Y stoją na polance wśród drzew. Patrzą na siebie. Po błękitnym niebie płyną powoli białe baranki chmur. Słychać szelest poruszanych wiatrem liści i delikatny śpiew skowronków. Nagle X wydaje dziki okrzyk i wyprowadza w powietrze ostrzegawczy cios z półobrotu.

 

X do Y:

 

- Nie masz ze mną szans. Mam czarny pas karate.

Y wyciąga zza pazuchy siekierkę i śmieje się szyderczo.

- Karate karatem, a siekierka siekierką.

X patrzy na wymachującego siekierką Y, śmieje się i odchyla poły wojskowej kurtki. Po chwili stoi przed Y z wycelowanym w niego izraelskim pistoletem maszynowym UZI i mówi:

- Siekierka siekierką, a Uzi Uzi.

Y zupełnie niezmieszany, rzuca na ziemię siekierkę i wyciąga z kieszeni kurtki ręczny granatnik przeciwpancerny, śmieje się zjadliwie.

- Uzi Uzi, a RPG RPG - mówi.

Na takie dictum X ciska karabin Uzi w krzaki i wyciąga zza pleców przeciwpancerny pocisk podkalibrowy z rdzeniem ze zubożonego uranu i wybucha gromkim śmiechem.

- RPG RPG, a pocisk podkalibrowy pociskiem podkalibrowym!

Y patrzy na X i śmiejąc się upuszcza swój ręczny granatnik przeciwpancerny na trawę. Sięga za pas i wyciąga przenośny, ręcznie odpalany, naprowadzany na podczerwień pocisk kierowany ziemia - powietrze.

- Pocisk podkalibrowy pociskiem podkalibrowym, a Stinger Stingerem! - mówi.

X patrzy na wycelowany w niego pocisk marki Stinger i łapie się ze śmiechu za brzuch. Potem wyciąga z wewnętrznej kieszeni kurtki rakietę z taktyczną głowicą jądrową i mówi:

- Stinger Stingerem, a taktyczna głowica atomowa, taktyczną głowicą atomową!

Y aż trzęsie się ze śmiechu. Ciska Stingera pod drzewo i wyciąga z tylnej kieszeni wojskowych spodni rakietę wyposażoną w strategiczną głowicę atomową o dużej mocy rażenia.

- Taktyczna głowica jądrowa taktyczną głowicą jądrową, a strategiczna strategiczną!

 

***

 

Tymczasem Pan Bóg siedzi na chmurce typu baranek i patrzy z góry przez niebieskie musztardówy na spierających się facetów.

- Dosyć mam już tych idiotów! - mówi do siebie i skubie długą brodę.

Faceci na dole nagle milkną. X łapie się spazmatycznym gestem za gardło, sinieje, oczy wychodzą mu z orbit.

Y zgina się w pół, czerwienieje, okropnie charczy. Po chwili obaj padają bez życia na ziemię.

X umiera na zawał serca.

Y dostaje śmiertelnego udaru mózgu.

Leżą martwi pośród porozrzucanej broni.

Pan Bóg wychyla się zza chmury i mówi:

- Karate karatem, siekierka siekierką, Uzi Uzi, RPG RPG, Stinger Stingerem, taktyczna głowica nuklearna taktyczną głowicą nuklearną, strategiczna głowica strategiczną głowicą, a GNIEW BOŻY GNIEWEM BOŻYM!

Nad nieruchomymi ciałami facetów krążą skowronki. Z każdą chwilą więcej i więcej. A potem siadają im na twarzach. Ostrymi dzióbkami przekłuwają policzki, kaleczą usta, wydłubują oczy.

Leżą faceci na łące. Cali w skowronkach.

 

KURTYNA.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Opalony Ernest 01.03.2022
    reluks został zdefiniowany przez sęsola jako gówno, to i z dupy dla niego ocena jego.
    Jes całkiem zgrabnie, gówniku.
  • Opalony Ernest 01.03.2022
    A na poważnie i bez kątrowersyji różnych różnistych: osobnik ma talęt.
  • skandal 01.03.2022
    refluks - tym bardziej mnie boli, że pierdolisz takie głupoty, bo cię (jakoś tam) lubiłem. ale powinnaś se jebnąć mocnego baranka, póki nie jest za późno. tłuku.
  • słone paluszki 01.03.2022
    Niezłe, sensol. Nie w Twoim stylu, szczególnie te dzióbki, ale całość fajna.
    Trochę mam jakieś skojarzenia z kabaretem, czy żartem, bo odczytuję pewne podobieństwa, ale ponoć wszyscy powielamy już dawno powielone i po nas będą powielać po stokroć.
  • skandal 01.03.2022
    Dziń dybry Ais :)
  • słone paluszki 02.03.2022
    Dzię dobły skandalino :)
  • skandal 02.03.2022
    słone paluszki weszłem na forum i dzięki temu wiem że to Ty :)
  • słone paluszki 02.03.2022
    skandal, pół roku konspiry poszło w piach :(
    a to fajne uczucie tworzyć kogoś na nowo?
    pewnie temu Boguś ma tyle kont,
    Zdrówka sensol :)))
  • skandal 02.03.2022
    słone paluszki ale miło wiedzieć, że nie umarłaś, tylko zmieniłaś skórę :)
  • słone paluszki 02.03.2022
    skandal, chciałam uwolnić się od yetti, życie ze stalkerem do łatwych nie należy.
  • skandal 02.03.2022
    słone paluszki no i co teraz? Yeti istnieje. A może to ET?
  • słone paluszki 02.03.2022
    sensol, a może to Ty?
  • skandal 02.03.2022
    słone paluszki przebóg poznałaś mnie!!!
  • słone paluszki 02.03.2022
    :)
  • JamCi 02.03.2022
    O! Dobre! Też miałam skojarzenia, że ciut inne.
    Podobało :-)
  • JamCi 02.03.2022
    Całe świetne, ale końcówka złoto.
  • skandal 02.03.2022
    Dzięki. To stary tekst. Teraz znowu jakby bardziej na czasie.
  • pansowa 02.03.2022
    Sęsol, jesteś nie do podrobienia:)
  • skandal 02.03.2022
    Danke :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania