Wiadomość

Patrz, staruszka napisała list na lnianym płótnie, pozostawiając mężowi ważną wiadomość do odczytania. ‘’50 lat temu, przebywając za piekielnymi wrotami obozu. Dręczona przez złe istoty, które nie pozwalały mi normalnie funkcjonować. Zmuszana do ciężkiej pracy, która nie miała końca. Wystarczył jeden mały błąd, żeby dostać biczem w plecy.”

‘’Za tym stoi jednak ważniejszy cel. Nie pozwalali mi się kontaktować z bliskimi, nawet gdy błagalnie prosiłam. NIGDY nie wolno mi było napisać listu. Mówiąc do samej siebie, zapobiegłam czemuś, co jest gorsze niż śmierć. Nie mogę Ci wprost przekazać co masz robić, ponieważ mnie już tam nie ma. Nie mogę zrobić zbyt wiele, lecz mogę wysłać Ci tylko małą wskazówkę.”

‘’Siebie tylko będę winić, jeśli nie zrozumiesz wiadomości, którą tworzą pierwsze słowa każdego akapitu…”

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Canulas 26.12.2017
    Nie. Nie leży mi. Niestety. Krótkie, to jedno. jak coś jest krótkie, musi nadrabiać puentą wow, lub czymś innymi. Dla mnie nie nadrabia.
    Sorry. Ja szczerze.
  • little girl 26.12.2017
    to jest jakiś wstęp do czegoś dłuższego? Czy nie bardzo?
  • Canulas 26.12.2017
    Być może spojrzenie byłoby inne, gdyby była stosowna adnotacja, typu: "Wstęp". Rozpatrujac jako osobny, pełnokrwisty utwór, sięnie sprawdza. Jako wstęp już pewnie bardziej, ale wstępy (jeśli już robić) wto w formie jakiegoś zachęcającego słownego trailera. Nawet z użyciem "Clickbaitu". Ciężko mi ocenić pod tym kątem.
    Jeśli to ma być pełnokrwisty wstęp, pprolog, to mimo wsszystko, powinien być dłuższy i bardziej dopracowany.
  • Canulas 26.12.2017
    Że tak przed szereg pozwolę sobie w ogóle wyjść i w imieniu autora się pomądrzyć. Alee... poczekajmy
  • Luciferia 26.12.2017
    Powiem tak...Rozumiem zamysł i jest on całkiem niezły. Brakuje tylko zbudowania napięcia i odpowiedniej formy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania