***

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 16.11.2019
    Morf→Mnie się bardzo tekst podobał. Już sam początek...
    Jak gdyby namalowany... tajemnicą. Takie skojarzenie. I płynnie się czyta.
    Takie odczucie me. Pozdrawiam:)→5
  • Morf 16.11.2019
    Ach, co za początek...
    Dekaos bardzo dziękuje.
    Pisze po nocach.
    No wiesz spokój i cisza.
    Wspomniałeś o tajemnicy i dobre skojarzenia.
    Rozdział 1 więc postaram się rozkręcić...
    Pozdrawiam! :-)
  • TheRebelliousOne 16.11.2019
    Czytając to przypomniała mi się piosenka Nocne Kroki zespołu KSU (dla zainteresowanych https://www.youtube.com/watch?v=9TOo6se01WM ) A samo opowiadanie bardzo dobre. Daję 5 i czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam :)
  • Morf 16.11.2019
    Z podziękowaniem TheRebelliousOne. Postaram się zadbać o o kolejne części ;-)
    Ale trafiłeś z KSU - kawał dobrej muzy. Słucham...
  • TheRebelliousOne 16.11.2019
    Morf To prawda. Uwielbiam punk rock ;) Also, zapraszam do siebie, jeśli lubisz opowiadania o gangach motocyklowych. ;)
  • Morf 16.11.2019
    Spoko, zajrzę, fajnie, że dałeś znać :-) Z chęcią poczytam inne tekściory.
    Nie ma jak poszerzyć horyzont...
    Pozdrawiam!

    ps. ale mnie wzięło na rockowe wspominki dzięki tobie ;-)
  • JamCi 16.11.2019
    Bardzo interesujący tekst. Klimat, pewnego rodzaju cyrkularnosc, takie zagłębianie się i wynurzanie. Zaciekawiłes mnie. Czekam na więcej.
    Popraw drobiazgi. Interpunkcyjne głównie.
  • Morf 25.11.2019
    Cieszę się.
    Dziękuje!

    ps. daj znać, co z tymi przecinkami ;-)
  • Wrotycz 16.11.2019
    Zaledwie zapowiedź, trudno ocenić rozmach konceptu. Wiadomość - ciekawe.
    Poczekam na kolejne rozdziały. :)
    ____________
    "Jednak istnieje oprócz przeszłości i teraźniejszości, przyszłość."

    Nie sądzisz, że orzeczenie tu warto przestawić?

    Pozdrawiam.
  • Morf 25.11.2019
    Dziękuje, coś się tworzy. Nie będzie lekkie, ale mam nadzieję zainteresować czymś niestandardowym...
    Rzeczywiście, orzeczenie do przestawienia, dzięki ;-)
    Pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 17.11.2019
    Krótki rozdział, dużo niewiadomych, ale jest to na swój sposób interesujące. Trudno na razie stwierdzić, co z tego wyjdzie, ale wyczuwam potencjał na niezłą historię. A, i przejrzyj tekst pod względem interpunkcji - chyba zabrakło ci paru przecinków.
    Pozdro
  • Morf 25.11.2019
    Dzięki Panie ;-)
    Rozkręcam temat historii. Nie będzie zbyt łatwa i lekka w odbiorze, ale mam nadzieję, że przypadnie chociaż nielicznym ;-)
    Pozdrawiam!

    ps. daj znać co z tymi przecinkami, gdzie tam je jeszcze powstawiać, bo widocznie ominąłem niektóre momenty, będę wdzięczny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania