Wici

Na twitterze ubaw. W Polsce mają się odbyć ćwiczenia dla około dwustu tysięcy rezerwistów. Powoływani homoseksualiści, nie podano liczby, biorą zwolnienia lekarskie od psychiatrów, że są chorzy. Jerzy Ofierski czyli sołtys Kierdziołek mawiał w taki razach:

Cie choroba.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • MKP ponad rok temu
    Dziwne...
    W takim razie wszyscy migający się od wojska to geje??
    Mój stary też???
    I dziadek?????

    Zaraz...
    ?
  • Grain ponad rok temu
    Na razie to się minąłeś z kontekstem.
  • MKP ponad rok temu
    Tak jak z wojskiem: tak już mamy:)
  • Grain ponad rok temu
    zawsze symulujesz
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Tylko 1,5% wszystkich wezwanych będzie miało szkolenie trwające dwa dni.
    Reszta z 200 000 (czyli około 170 000) odbędzie szkolenie dwutygodniowe.
    Najpierw niech poczytają ze zrozumieniem, a później "mają ubaw".

    Dwudniowe szkolenie, bez biegania po poligonie, odbyć mają lekarze, informatycy, weterynarze, kierowcy, sanitariusze.
    Około 3 000 ludzi, to jaki procent z 200 000? To 1,5 procenta.

    Ludzie nie czytają dokładnie. Czytają nagłówki, albo ćwierć tekstu.

    Inna sprawa - wiadomości w Internecie, na wszystkich stronach, są pełne błędów.
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    W zasadzie powinnam dodać słówko "około". Około 1,5 procenta.
  • Grain ponad rok temu
    Rezerwistów nikt nie pogoni po poligonie. Dzięki. Uzupełniłaś moją wiedzę, ale to nie zmienia powiedzonka.
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Grain , a może jednak? Przeczytałam przed chwilą:

    Zastanawiasz się, co się robi na ćwiczeniach rezerwy? O tym decyduje dowódca. To on określi zadania rezerwisty. Każdy otrzyma mundur, broń oraz zostanie zapoznany z obowiązkami i prawami żołnierza. Ćwiczenia mogą być przeprowadzone w garnizonie ORAZ NA POLIGONIE, gdzie rezerwista będzie podnosił swoje zdolności wojskowe.

    Artykuł zamieszczony dzisiaj, pt.: Obowiązkowe ćwiczenia wojskowe 2023 – MON powoła do 200 tys. żołnierzy rezerwy

    Ale głównie będą się musieli zaznajomić z nowinkami technicznymi:
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Powiedzonka - nie, nie zmienia.
  • Grain ponad rok temu
    Trzy Cztery, byłem w rezerwie, broni się wydaje się od ręki, może będzie jakieś jedno strzelanie.
    Najwięcej będzie gadania i obserwacji, wstępnej selekcji pod względem przydatności do wymogów ew. wojny. Oby jej nie było.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Co to za szkolenie 2 dni. Poborowy bez przysięgi to nie żołnierz. To raczej przymiarka jakby Ukraina zmieniła front i zamiast z Rosją poszłaby na Polaków. W życiu różnie bywa, tak jak ze Schlezwikiem Holschteinem.
  • Grain ponad rok temu
    Abdul, pieprzysz od od rzeczy i tematu.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Tusk i Kaczyński nie wracając do powszechnego poboru rozpieprzyli system szkolenia wojskowego. Teraz próbuje się naprawiać błąd i nawet te 1,5 % jak twierdzi Trzy Cztery i jest wielki krzyk. Miesięczny pobór powszechny może nauczyłby, próbowałby nauczyć poborowych wykonywania rozkazów, a nie chodzenia w rurkach i szukania pokemonów w smartfonach.
  • Grain ponad rok temu
    Abdul, jak wyżej
  • Grain ponad rok temu
    WHO wykreśliła homoseksualizm z listy chorób i o tym jest tekst.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Jeżeli wykreśliła homoseksualizm, to kiedy wykreśli pedofilię?
    Ani z jednego, ani z drugiego nie ma prokreacji, więc to choroba - zaburzenie.
  • MKP ponad rok temu
    Abbie Faria
    Nie czuję się chory, więc słusznie zrobiła ta Who, a co do wrzucania homoseksualizmu i pedofilii do jednego worka to pierwsi żyją sobie, nie robiąc nikomu krzywdy, a drudzy molestują i gwałcą dzieci: według mnie różnica jest stosunkowo duża.

    Jeśli brak chęci do prokreacji jest chorobą, to powinno się również leczyć psychiatrycznie kobiety i mężczyzn, którzy tych dzieci najzwyczajniej nie chcą mieć:)
  • Grain ponad rok temu
    zwolnień i skierowań nie wystawiam
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Nie można dyskryminować żadnej grupy społecznej. Dlaczego geje nie mają bronić ojczyzny? Trzeba się zastanowić nad powoływaniem kobiet do służby wojskowej, oczywiście oddzielnie od mężczyzn, żeby nie dochodziło do gwałtów.
  • Grain ponad rok temu
    Pełna zgoda.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania