...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Tak sobie myślę o tym, co tutaj napisałeś... szczerze mówiąc uciekam ostatnio od takich tematów, nie żebym się nie zgadzała czy zgadzała z każdym słowem, po prostu zbyt mnie przeraża nienawiść między ludźmi. Staram się nie myśleć do czego może ona doprowadzić... ale nic dobrego raczej nikomu nie wniesie.

    Wiersz napisany bardzo dobrze i może tyle wystarczy.
  • piszęwięcjestem 10 miesięcy temu
    Ja tylko opisuję rzeczywistość przez pryzmat swojego spojrzenia i doświadczenia, a raczej trzy rzeczywistości osadzone w konkretnym czasie: od komuny przez wymianę elit na dobrą zmianę po prawdopodobnym powrocie do uznanych autorytetów.
    Wierzę w mądrość ludzi i że nie dadzą się manipulować politykom w żadną stronę, i tyle wystarczy.
    Mam nadzieję, że nie poezja będzie toczyć polityczne boje;)
    Dziękuję za uznanie b.dobrego napisania.
  • Dekaos Dondi 10 miesięcy temu
    Piszęwięcjestem↔Przez ów tekst, o ciekawej formie, prześwituje wiele spraw istotnych.
    Lecz trudno mi uwierzyć, by tak samo niewiele, prześwitywało - skądinąd banału "→bliższa koszula ciału"
    Pozdrawiam😆)
  • piszęwięcjestem 10 miesięcy temu
    Zależy kogo w prześwitującą koszulę ubierzemy. Jeśli dziewczynę, mogłaby mieć sporo do ukrycia;)
    Dzięki:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania