*** (widziałam cię...)

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 02.08.2018
    Słabiutki tekst. Gdybym musiała oceniać to na 2+
  • phototka 02.08.2018
    To ocen :)
  • betti 02.08.2018
    phototka nie stawiam tu ocen, chyba, że coś mnie zachwyci...
  • phototka 02.08.2018
    betti rozumiem :)
  • Enchanteuse 02.08.2018
    Cześć.

    Wiersz jest straszny pod względem rytmu. Próbowałam liczyć sylaby, ale nie ma konsekwencji. To już się wyczuwa podczas czytania.

    Rymy. Postanowiłaś, że drugi wers będzie rymował się z ostatnim. Fajnie, ale trochę mało jak na cały wiersz w takiej formie. Poza tym, pierwsza i druga zwrotka to rymy moocno naciągane. Nie wiem czy załapią się nawet na niedokładne.

    Metafory. Tutaj też pusto. Stąd wiersz jest przegadany, bo pewne rzeczy podkreślasz, a są oczywiste:

    Biegłeś znów spóźniony
    Tak jak zawsze do mnie
    Trochę bardziej zmęczony
    Z czołem w bruzd
    Tysiące

    "Trochę bardziej zmęczony" jest wersem zbędnym, bo mówią nam o tym dwa następne. Bruzdy to zmęczenie, może zmartwienia. W wierszu chodzi o to, by nie pisać oczywistości, bo to czytelnika zwyczajnie nudzi.

    Najlepsza zwrotka przedostatnia w moim odczuciu. Wiersz ogólnie taki sobie. Niby możba by go dopracować, ale nie ma za bardzo mocnych fundamentów na to.

    Dziś bez oceny. Pozdrawiam :)
  • phototka 02.08.2018
    Dziękuje. Z większością się zgadzam, co do metafor - niekoniecznie lubię się w to bawić. Nad rytmem popracuję.
  • Enchanteuse 02.08.2018
    phototka rozumiem. Może przenośni nie być, byle wiersz miał w sobie to coś - oryginalność, może pęd, może gry słowne.
  • Canulas 02.08.2018
    W ostatniej chyba literówka.

    Również ciężko mi ocenić.
    Przeczytałem i... I wstaje, bo spałem.
    Pozdroxix
  • phototka 02.08.2018
    Dziękuje za wizytę. Pozdrawiam :)
  • Moim zdaniem, dwie pierwsze strofy bardzo dobre, tam bym niczego nie zmieniał, pozostałe dwie zredukowałbym do jednej, wyciągając z obu to co najwartościowsze i , powtarzam to tylko moje zdanie nie musisz się z nim zgadzać, moim zdaniem ten zabieg wzmocniłby przekaz całości.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania