ergherhgrg

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • kigja 16.06.2021
    Jak czytam takie wiersze, które przesiąkają do kości, a ich treść pulsuje w żyłach, to mam ochotę czytać poezję, chociaż przestałam pisać wiersze.
    Od pierwszej do trzeciej strofy czytam, jak głos boga, który sam pogubił sie w tym szalonym świecie...

    Świetny wiersz.
    Szkoda, że rzadko coś wstawiasz.
    Pozdrawiam.
  • imerej 16.06.2021
    Bardzo dziękuję! Jak czytam tak przychylne komentarze to mam ochotę wrzucać nowe teksty częściej. Pozdrawiam!
  • laura123 16.06.2021
    Ja nie jestem tak entuzjastycznie nastawiona, jak koleżanka, bo znajduję tu, oprócz istotnie fajnych metafor, dużo dosłowności, a te psują mi obraz, tutaj przykład:

    ''Myśli mi uciekają, gdy próbuję nas pozbierać w sens,
    gdy nie możesz oddychać bo ciąży nam romans''.

    Gdyby całość utrzymana była w tym klimacie, byłabym na tak.

    Podobno za daleko mieszkasz,
    by nie używać skrótów, więc błądzę w nich po twoich śladach.

    Dlatego, gdybym musiała oceniać w tej chwili, byłoby to zaledwie 3
  • imerej 17.06.2021
    Dzięki za czytanie i opinię. Rozumiem, że ten drugi przykład podajesz jako dobrą metaforę? Masz rację, że niektóre sformułowania są dość dosłowne. Też się zastanawiałem czy akurat słowo romans będzie tu dobrze grało, czy to jakoś przeformułować, ale uznałem, że jeśli nie wypływa ze mnie inny sposób wyrażania tego, to nie będę zanadto komplikował. Nie upieram się, że to doskonały wiersz, zapewne nie jest taki. Może kiedyś go poprawę, często moje najlepsze teksty są efektem poprawiania starszych z nowej perspektywy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania