-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Wieczór na piątkę. Masz wyobraźnię:))
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • Szpilka dwa lata temu
    Tekst humorystyczny speuntowany sloganem, który już zawsze będzie się kojarzył z obozami koncentracyjnymi.

    Jestem na nie takiej puencie, nawet jeśli niniejszy zabieg literacki wpisuje się w czarny humor.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.
    Lubię czarny humor. A ten kojarzy się dodatkowo z Seksmisją, gdzie były tabletki przekształcające libido w ciąg do pracy ;) A tu przecież nie ma mężczyzn.
    Ale rozumiem, że komuś może sie nie podobać takie zakończenie.

    Pozdrość.
  • Tjeri dwa lata temu
    Widać, że pisane pod końcówkę, ale ta końcówka jest słaba. Nie śmieszy mnie (a czarny humor również lubię), nie zachwyca, ani nie szokuje. To co przed nią, bardziej obiecujące, ale bez sensownej puenty staje się tylko słownymi gagami.
    Także dziś nie dla mła.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Tjeri,

    no tak mi wyszło. Widzę, że końcówka raczej budzi awersje.

    Pozdrość.
  • Tjeri dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Mogłaby samym charakterem, bo jednak ten napis to śmierć wielu. Ale nawet jeśli założy się niewrażliwość na to, to i tak to jest słabe. Moim zdaniem oczywiście.
  • Anonim dwa lata temu
    Tjeri
    Mnie się bardzo podobał Vonnegut, gdzie podobny humor był na porządku dziennym. U Monty Pythona podobnie. Ale ok, rozumiem.
  • Tjeri dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Monty Python był po prostu śmieszny ;).
    A Vonnegut dla mnie przereklamowany, ale to, wiadomo, kwestia upodobań.
  • Marian dwa lata temu
    Sam tekst fajny, ale końcówka nieco przekombinowana.
    Pozdrawiam
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Marian,

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania