.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • betti 20.10.2018
    No niestety, jesień działa przygnębiająco, nie mówiąc już o tym, że zaraz trzeba będzie ubierać się ''na cebulkę'', ale przecież nikt nie zatrzyma czasu... może dlatego warto wyjść z domu, jeżeli trudno w sobie dostrzec piękno...

    Pozdrawiam.
  • Artbook 21.10.2018
    betti bardzo dziękuje za tak ciekawy komentarz :-) Jest taki...no własnie, chyba w sam raz ;-)
    Pozdrawiam!
  • Aisak 20.10.2018
    KOCHAM JESIEŃ I ZIMĘ!!!!!!!!!
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM
    Jest milion powodów tej miłości.

    Czas to as.
    Toast.
    Nie uciekniemy.
    To my gonimy czas, czy to czas goni nas?

    Nie wiem, jak innym, ale mnie szybko mija czas, zasypiam w poniedziałek, budzę się w piątek.

    Zapitalam w kołowrotku, jak naćpany chomik
    Chociaż nie wygrałam w lotku, robię jako komik

    Kurde powinnam pisać teksty raperskie albo disco rolne xD


    ArtBook miłego dnia!
    :)
  • Artbook 21.10.2018
    Aisak Twoja szczerość i otwartość w komentarzach to coś co mnie zawsze zwala z nóg ;-D Świetnie piszesz o czasie, bo tak w rzeczywistości jest. Jesień to moja ulubiona pora roku. Stąd mój zachwyt i i penie podświadomie niejednokrotnie przenoszę to na teksty, które tworze. Kiedy mówię moim znajomym o tym, że lubię jesień, to zawsze widzę grymas na na ich twarzy i pewne zaskoczenie, na które nie wiedzą co odpowiedzieć ;-D I to też mnie zwala z nóg ;-D
    Dzięki za wizytę, pozdrawiam jesiennie ;-)
  • Aisak 22.10.2018
    Artbook, czyli powinnam być powściągliwa i kłamliwa?
    Trudno, jestem jaka jestem.
    Ale może rzeczywiście powinnam siedzieć cicho.
  • Aisak 20.10.2018
    Zostawiam pięć gwiazdek, bo gwiazdki na niebie zwiastują ciepełko :)
  • Artbook 21.10.2018
    ;-)
  • Dekaos Dondi 20.10.2018
    To prawda. Czas jest "łakomy" Na dodatek to ''bestia wszystkożerna" Chłonie i już nigdy nie oddaje. Jak czarna dziura - światło.
    1 i 2→gdy ciemność, człowiek przeważnie z lekka przygnębiony. Patrzy ''pochmurnie'' Liście spadły. Znów się cos skończyło.
    Czas spala świece a my ''spalamy swój'' Każdy jest ''skończoną kupką drewna'' Ni więcej ni mniej.
    3→Kaszkiet jeno na górze. Nie zakrywa całego ciała wieczoru. Trwa jeszcze. Jak później: nowy dzień→Pokręcone co napisałem - ale cóż...Pozdrawiam→5
  • Artbook 21.10.2018
    Pięknie Dekaos Dondi! :-) Super o tym piszesz. To naprawdę dobry komentarz do tego tekstu :-) Dzięki wielkie, pozdrawiam!
  • Tina12 20.10.2018
    Ja nie nawidze jesieni i zimy. Jednak ten wiersz pokazuje te piękne oblucze znienawidzonej pory roku. Trzecia zwrotka jest dla mnie najlepsza.
  • Artbook 21.10.2018
    Witaj Tina12 :-) A co tam, każdy ma swoją porę...roku ;-) Ale, jeśli mógłbym Cię zachęcić, to spróbuj tego roku, tej jesieni, przyjrzeć się przyrodzie, dostrzec powód, dla którego jest jak jest i wykorzystać to w swojej twórczości. A nuż coś z tego wyjdzie ;-) Dziękuje za twoją wizytę i bardzo się cieszę, że trzecia zwrotka przykuła Twoją uwagę :-) Pozdrawiam!
  • Justyska 21.10.2018
    Jesienia bardziej odczuwamy przemijanie. Pieknie.
    Pozdrawiam!
  • Artbook 21.10.2018
    Z podziękowaniem Justyska :-) Tak jest, jak piszesz. Zwalniamy i chyba wtedy mamy więcej okazji do rozmyślań. Lubię to. To czas, w którym klimat i nastrój jesiennej pogody uwalnia pochowane myśli...
    Dzięki za odwiedzinki, serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 21.10.2018
    Witam
    Tu widzę przemijanie i poszczególne pory życia. Podałeś czytelnikowi smakowitą filiżankę herbaty pachnącą jesienią, która w czas kiedy szron nas osypie też będzie ogrzewała nasze serca.


    progi zastały pierwsze liście... chłodem podane popołudnie... zapraszają na spacer

    Pozdrawiam jesiennie
  • Artbook 21.10.2018
    O tak, pasja :-) Ta herbata jeszcze nie raz pobudzi nas smakiem i do niejednego zachęci...
    Trochę to dziwne, ale na dworze jestem częściej jesienią i zimą. Wtedy nie mogę oderwać oczu od tego co widzę...wszystko jest takie inne, uśpione, czasami dziwne, tajemnicze i melancholijne...
    Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania