-

 

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • betti 11.06.2019
    Jakaś jestem dzisiaj otępiała, bo nie czaję tego tekstu.

    Czas istniał w przestrzeni, istniały też światy i kumple- którzy byli bogami, nawet jakaś wredna bogini też istniała. Całe to towarzystwo było czczone przez ciemny lud - niby za sprawą podporządkowanej religii. I co z tego wynika? Paradoks może się kumplować z Absurdem, no może, bo oboje w jakiś sposób porąbani. Mrok i Chaos też może istnieć obok siebie, wszak z tego powstało życie. Światłość - wiadomo. Nie wiem o co chodziło autorowi, a nie lubię, kiedy czegoś nie wiem, bądź nie mogę jakieś obrazu zobaczyć. Yanko o co Ci chodziło w tym tekście, oświeć ciemność.
  • yanko wojownik 12.06.2019
    betti, To stwierdzenie faktu - tak było i nic nie musi, z tego wynikać.
    Jak widać można na temat pisać, interpretować, rozwijąc i łamać wyobraźnię, zadając pytanie - co z tego?
    - ot tylko tak było i można uczynić z tego np. wstęp do dłuzszej tresci, gdyby autorowi się chciało...

    Dzieki za koment i czas poświęcony.
    Pozdra!
  • Wrotycz 12.06.2019
    Temat - najstarsi wiekuiści? Geneza wierzeń? Ledwo paluszkiem olewacza smyrnięte zagadnienie.
    W sumie kiepściutko tu, ale zaczęłam się właśnie zastanawiać, co łączy desygnaty Absurdu i Paradoksu. I za ten bodziec: 3 z plusem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania