Wielka Sobota

odszedł Król wszechświata

świat pogrążył się w ciemności

bliscy pochowali Światłość

podarowany przez Boga Klejnot

 

ludzkość nie zauważyła tego

bawi się i dziś jakby GO nie było

i tak będzie aż do chwili

gdy niebo połączy się z ziemią

 

jest i miłość ludzka

ufa że odrzucone

Wybawienie nie zginęło

Wielka Noc otworzyła drzwi

do wieczności

śmierć dała życie wieczne

 

ziarno obumiera aby się narodzić

tak i my powstaniemy

 

Jezu ufam Tobie

 

2023/2024 andrew

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • wikindzy miesiąc temu
    Urodziny kota?
  • andrew24 miesiąc temu
    To Wielki dzień dla ludzi,
    ale i kot może się radować.

    Życzę Tobie i Wszystkim czytający Miłych Spokojnych Świąt Wielkanocnych
  • wikindzy miesiąc temu
    Bettina 26 min. temu
    "Nie, to Fetyszyxm. Poznawczy."
  • ireneo miesiąc temu
    Zapewne tak się odrodzisz, jak gnijące obumarłe ziarno.
    Ziarno, paciorku, nie odradza się, a wydaje plon. Są to kielki i pęd. Kiedy się rozwiną ziarno, jako magazyn zapasów, gnije.
    Nadal pleciesz zamiast łyknąć choć trochę wiedzy o sianej tu materii.
    W tym biblijnym temacie zabałwanileś wbrew intencjom ewangelistów których intencją zaakcentowanie progreski dobrego, gdy u cienie stagnacja, a w konsekwencji regres, śmierdzący zgnilizną rozpadu.
    Szczeńść boższe w spełnieniu życzenia zakiełkowania szarej masy w półkulach,
    tych wyzej😃
  • andrew24 miesiąc temu
    Geniuszu
    I to ziarnko, Ty, ja powstaliśmy przypadkowo i trwamy przypadkowo.Taj się ułożyły atomy.

    Ja nie powstałem przypadkowo, ale T możesz uważać jak chcesz. Zbiór atomów, a kocha żonę, dzieci. Trochę to śmieszne.
    Pozdrawiam
  • ireneo miesiąc temu
    andrew24
    Znowu czytamy bez rozumienia i bredzimy. Umarłe ziarno nie odradza się. Ono gnije a jego celem tylko magazynowa białek i węglowodanów dla kiełka i pędu rośliny. Kiedy się przekręcisz i jak to ziarno zaczniesz śmierdząco (rozkladany przez boga dar - makrofagi, trupice, scierwice) ulegać destrukcji to też będziesz mile widzianym pokarmem - wreszcie pożyteczny.
    I tak ci dopomósz buk😃 Pozdrawiam.
  • Conie miesiąc temu
    Pozwolę tutaj sobie wkleić życzenia znalezione na portalu niepoprawni.pl w związku z tematem świąt.

    Gawrion - 30 Marca, 2024 - 01:36

    życzenia wielkanocne

    Ze Świąt Męki i Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa w przestrzeni publicznej zostały same uszy... Uszy zająca... Bo nawet nie sam zając... Tak upada i degeneruje się na naszych oczach i za naszym cichym przyzwoleniem nasza cywilizacja. Z całej głębi zostały uszy zająca...

    Tymczasem te Święta są o miłości i poświęceniu jednego Człowieka dla ludzi, przyjaciół.
    Te Święta są o świadomości końca!
    Te Święta są o zdradzie przez przyjaciela. O tchórzostwie, zwątpieniu i odwadze!
    Te Święta są o nawróceniu zbrodniarza i potędze miłości i wybaczenia!
    Te Święta są o nieprawdopodobnej męce, torturach i konaniu... Boga i Człowieka...

    Te Święta - w końcu - są o potężnej mocy Zmartwychwstania, które pochodzi od Boga, i pochodzi z Wiary!

    Nie zapominajmy o tym! Nie degenerujmy się!
    Niech Państwu Zmartwychwstały Jezus Błogosławi! Niech zmartwychwstaje każdego dnia w Waszych sercach i umysłach!
  • wikindzy miesiąc temu
    Bettina 26 min. temu
    "Jest to normalny totalnie odjechany stan. Kiedy lece do szafy w domu mojego bylego chlopaka I kradne majtki jego I jego rodzinie."

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania