...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Marian 25.04.2021
    O! Jakie to ładne. Aż mnie zatkało.
  • Ciekawie się snuje, jest w tym jakiś dramatyzm.
  • JamCi 25.04.2021
    Wciągnęłaś, czekam na więcej. Interesujące.
    wydawało mu się ,że spoglądał bazyliszek - popraw sobie, spacja nie tam
  • Nuria 25.04.2021
    Marianie, yanko wojowniku 1125, JamCi - dziękuję za czytanie i słowo u mnie.
    To takie opowiadanko o samotnej matce z dwojgiem dzieci...jedno niepełnosprawne...ot, życie...:(
    JamCi - przecinek odrobinkę przesunęłam :)
  • laura123 25.04.2021
    Dobry tekst. Bolesny. 5
  • Nuria 25.04.2021
    Tak lauro123, życie nie zawsze się uśmiecha.
    Dziękuję.
  • Trzy Cztery 25.04.2021
    "Gubiła emalię jak stare mury tynk. Trzeba było uważać by nie skaleczyć ręki o zadry metalu" - pamiętam te stare miski. Teraz produkowane są głównie plastikowe. Czasem, można kupić plastikową miskę z tzw. "wypływką". To jest nieusunięty podczas produkcji kawałek plastiku. Bywa ostry.
    Opowiadanie wzruszające. Moja ciocia Fela zabrała mojego tatę ze wsi do miasta, gdy tato miał osiem lat. Babcia zgodziła się na to. Fela była prawie dwadzieścia lat starsza od mojego taty. Moja ulubiona ciotka.
  • Nuria 25.04.2021
    Trzy Cztery - dziękuję za słowo i refleksję.
  • Enchanteuse 27.04.2021
    Pierwsze, co mi przyszło do głowy w trakcie czytania, to styl - jest nietypowy, dość poetycki. I przejmujący. Widzę, że to część całości, wrzucałaś ją tutaj? Chętnie bym przeczytała, zglodniałam po tym fragmencie.
  • Nuria 28.04.2021
    Enchanteuse - nie, to jest jedyny fragment....tak ze środka tej całości.
    Jestem tu od niedawna i trochę zachowawczo wrzucam prozę, bo mało jej piszę i nie wiem jak będzie przyjęta
  • piliery 28.04.2021
    Też mam wrażenie że znam ten styl ale to dobre skojarzenie. Tak piszą osoby o ogromnej wrażliwości, które widzą to czego inni nie są w stanie dostrzec. Piona Nurio. :) ( Nie zauwazyłaś: Myśli ... w myślach)
  • Nuria 28.04.2021
    piliery - dziękuje pięknie za słowo:)
    Nie zauważyłam: Myśli ...w myślach...............ale chyba nie tylko ja :)
    Ten fragment na jednym z ogólnopolskich konkursach zdobył nagrodę. Ale co tu dużo mówić, nagrodą jest bezpośrednia reakcja czytelnika :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania