Poprzednie częściWieloświat

Wieloświat II

Asia boi się wieczorów

ojciec wracając do domu

przybiera postać wilka

raniąc mamę ostrymi kłami

 

za zamkniętymi oczyma

tatuś bierze ją na ręce

szepcząc mój skarbie

 

rano idzie do szkoły

bardzo interesuje się biologią

szczególnie życiem drapieżnych zwierząt

w przyszłości chce je leczyć

Następne częściWieloświat III

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Tjeri 10.10.2020
    A ten jest świetny... Naprawdę robi wrażenie.
    Dla mnie - bez zarzutu.
  • Lotos 10.10.2020
    Hm... ciekawe czy na innym portalu do czegoś się nie doczepisz?
  • Tjeri 10.10.2020
    Lotos - nie za bardzo wiem o co Ci chodzi.
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri O mój poprzedni wiersz, na innym portalu wszystko ci pasowało, przynajmniej tak mniemam, bobo na nic nie zwróciłaś uwagi, napisałaś dobry wiersz i tyle.
  • Tjeri 10.10.2020
    Lotos bardzo ciekawe...
    Może komentuję przez sen, kto wie.
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri Może schizofrenia, sprawdź, herbatka...
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri Tylko że tam kolejność jest odwrotna.
  • Tjeri 10.10.2020
    Lotos, jak herbatka to możliwe, bo raczej tylko tam jestem oprócz opowi. Ale nie pamiętam tekstu. Jeśli wszystko mi pasowało, to pewnie się nie wczytałam. No chyba że to po prostu nierecenzowany wiersz był, takie traktuje się bardziej lajtowo.
    Recenzję bym raczej pamiętała.
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri Aha, no tam w bezach było, ale w takim razie lepiej nie komentować.
  • kigja 10.10.2020
    Lotos, muszę się wyrącić, taka moja uroda. Wybacz.
    Tjęri dała komentarz tylko pod 2 częścią wiersza.
    Pod 1 cz nie bapisała nic.
    Więc krucho u Ciebie z pamięcią.
    Wydawało mi się, że jesteś bardzo młodym człowiekiem, ale młodzi nie mają problemów z pamięcią.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Tjeri 10.10.2020
    Lotos - w wolnej chwili sprawdzę pod jakim nickiem jesteś i się zastosuję. Będę omijać.
  • kigja 10.10.2020
    Lotos

    To nieporozumienie. Sprawdź.
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri Irys i trzymam za słowo.
  • Lotos 10.10.2020
    kigja NIe rozumiem.
  • Lotos 10.10.2020
    Tutaj?
  • Lotos 10.10.2020
    kigja Na tamtym portalu pierwszy jest drugim a drugi pierwszym.
  • Tjeri 10.10.2020
    kigja dzięki, ale dobrze się stało. Jak ktoś ma problem z krytyką (zresztą, jaką krytyką? Raczej luźną propozycją redakcyjną do części tekstu, bo sprawdziłam, napisałam "niezły"), to świadczy o... tym co świadczy ;).

    W recenzowni - nie obiecuję, bo tam teksty anonimowo. Zaś utwory z jawnym nickiem - będą bez moich komentów.
  • Lotos 10.10.2020
    Tjeri Nie z krytyką tylko z komentarzem.
  • kigja 10.10.2020
    Lotos

    Aaa, to nie spojrzałam. Zerknęłam na datę. To był luty. Ponad pół roku temu, w tym czasie w człowieku mogą zajść potężne zmiany.

    Nie oceniaj surowo dobrych i merytorycznych krytyków, bo dzięki nim Ty, ja, my wszyscy uczymy się lepiej pisać.
  • Lotos 10.10.2020
    kigja Tak, tylko wtedy kiedy są niezmienne, a nie że raz ok, a raz niezupełnie i potem się tłumaczą, że w bezach to się nie skupiają.
  • Tjeri 10.10.2020
    Lotos tłumaczyć, to się może uczniak przed nauczycielem. Wystawiłeś sobie kiepskie świadectwo, ale to nie moja sprawa. Bywaj ;)
    I już nie odpowiadaj...
  • Lotos 11.10.2020
    Tjeri przepraszam, wczoraj przesadziłem i to bardzo. Jestem na tym punkcie trochę przewrażliwiony, bo w przeszłości ktoś ktoś kto oceniał moje teksty, mówił że są ok. A innym, że to gnioty. Wczoraj wszcząłem awanturę z powodu błahostki . Teraz jest mi bardzo przykro, jeszcze raz przepraszam.
  • Tjeri 11.10.2020
    Lotos
    nie gniewam się, Lotos. Choć było mi przykro, bo komenty nie są różne w charakterze.
    A co do herbatki - to spójrz raz jeszcze. Tam ten fragment masz kursywą. A na takie patrzy się inaczej, jak na cytaty. Przerysowania uchodzą. To jednak trochę zmienia w odbiorze. Ja, tu, gdy mam coś napisać kursywą, korzystam z ukośnych nawiasów /o tak/ i wyjaśniam gdzieś pod wierszem, że to z braku laku.
  • Lotos 11.10.2020
    Tjeri aha, bo tu nie wiedzałem jak to zrobić.w tym tutaj wierszu też nie wiem co się stało bo od: rano idzie do szkoły ,to była ostatnia zwrotka, oddzielona podwójną spacją, ale to nieistotne teraz, po prostu nie powiem się tak zachowywać .
  • nowy swiay 10.10.2020
    fajny wiersz i więcej takich
    pozdrawiam
  • Lotos 10.10.2020
    Dzięki.
  • kigja 10.10.2020
    Rany, julek. Ludzie! Uspokójcie się! Jutro może być koniec świats, a tu takie rzeczy.

    Lotos, daj spokój już.

    Idę i nie wracam!
  • Lotos 10.10.2020
    Nic się nie stało, tylko komentator jest...
  • kigja 11.10.2020
    Brawo Lotos?
  • Lotos 11.10.2020
    Wiesz... bo ja nie jestem zły, tylko czasem mnie coś głupiego poniesie.
  • kigja 11.10.2020
    Lotos, bo jesteś Człowiekiem.
    A człowiek ma w sobie pierwiastek dobra i zła.
    Na szczęście zrozumiałeś w porę, że trochę Cię poniosło.
    I znowu jest zgoda.

    W tej materii jestem straszną hipokrytką.
    Czasami lubię się potarmosić i trichę posprzeczać, ale szczerze nienawidzę, gdy inni się kłócą?

    Miłego dnia i Zdrowia?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania