...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Garść 16.10.2020
    Obrazowe, smutne, oryginalne w tęsknocie wersy.
    Trochę już zapomniana maniera rozpoczynania każdego wersu wielką literą przeszkadza, ale wiadomo: licentia poetica:)
    Pozdrawiam, proszę się nie smucić.
  • Bożena Joanna 16.10.2020
    Dziękuję, tęsknota wpisana w nasze życie, następnym razem spojrzę na sosny pogodnie wzbijające się w górę w stronę słońca.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 18.10.2020
    Bożeno Joanno→Tęsknota, zobrazowana w naturalny sposób.
    W sensie opisu drzew. Jakby jedno z drugim powiązane skojarzeniowo.
    Jeno teledysk nakręcić, o szybowaniu na dywanie, z retrospekcją, tego co przeminęło i się wspomina:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 18.10.2020
    Całkiem fajny pomysł z teledyskiem, ale póki co nierealny. Lubię stać na balkonie i patrzeć na drzewa z góry, czasami przychodzą do głowy różne skojarzenia.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 21.10.2020
    Nie wszystkie wierzby płaczą. Tylko te wybrane spośród innych drzew. Świetne nawiązanie do tęsknoty i wspomnień za tym co odeszło. Naturalny bieg zdarzeń, bieg przemijania, tak jak natura biegnie swoimi ścieżkami.
    Pozdrawiam cieplutko!
  • Bożena Joanna 21.10.2020
    Niestety, wiele przemija, a natura czasami odzwierciedla tęsknotę za tym,. co nie wróci.
    Pozdrowienia w mgliste popołudnie!
  • MarBe 28.10.2020
    Minione chwile nie powrócą, lecz kolejne pory roku nastaną jak zawsze i od nich poczujemy radość.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.10.2020
    Lubię patrzeć na drzewo z pewnej wysokości, różne myśli wtedy przychodzą do głowy.
    Ślę jesienne pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania