.....

......

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • DEMONul1234 18.03.2020
    1 .Ależ powtórzeń :

    "Możemy zrobić tak...

    Możemy zrobić tak, że zaatakujemy ich po uroczystości lub dziś po zmroku.- cała trójka spojrzała się na mnie czekając na reakcje.

    - Na mnie się nie patrzcie, alfa tu decyduje.- Przewróciłam zła oczami, a James wpatrywał się we mnie zszokowany."

    2. Masz parę znaków "=" zamiast "-"

    3.Z jakiej litery piszemy po myślniku?^^(pomijając oczywiście imiona, nazwiska itp.)
    "Ej... Kocie już jest dobrze. Przepraszam nie chciałam się unieść.- Spojrzałam się mu prosto w oczy a on mnie pocałował."

    4. ?!
    "- I vice versa-po czym klepnął mnie w tyłek, przez co dostałam ciarki." To znanie było konieczne? Mnie jakoś rozbawiło xD może właśnie temu ono służyło? :))))

    5. - "To, co w końcu sami? - Zapytał łobuziarsko." Powinno być: To co? W końcu sami?, a i po myślniku z małej! ^^

    Tyle wyłapałem. Oczywiście to moje uwagi, którym należałoby się przyjrzeć...Gdybym miał zostawić ocenę(choć tego nie zrobię) to dałbym jakieś 3+ za zdanie z punktu 4, gdyż mnie rozbawiło ^^ Cóż, będę czytał dalej...Porada koleżeńska na koniec: Unikaj sztampowości...
  • LeeaThorelli 18.03.2020
    Opowiadanie, które składa się praktycznie z samego dialogu? Brakuje mi tu opisów, które wprowadziłyby nas w otoczenie, to też jest bardzo ważne. Jesteśmy wrzucani w sam dialog, nie uważasz, że to jednak za mało? Poza tym, znak równości, którego użycie jest tutaj całkowicie błędne. Nie miałabyś problemu z zapisem rozmowy z wewnętrznym wilkiem, gdyby wszystko nie skupiało się wyłącznie na dialogach.
  • Shogun 18.03.2020
    Zbyt dużo powtórzeń. Ogromna ilość "się". Popracuj nad tekstem, aby zredukować tę ilość. Cóż dialog w porządku, czegoś się dowiadujemy, ale przydałaby się choć odrobina opisów, gdyż nie wiadomo nawet gdzie ta rozmowa się odbywa, no a poza tym opisy budują klimat, nastrój. Osobiście trochę mi ich brakuje. Gdybyś je dodała, tekst tylko by na tym zyskał :D.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania