.....

....

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • DEMONul1234 18.03.2020
    1. Każde z następujących zdań ma (przynajmniej) jeden błąd:

    "- Emil wrogowie nadchodzą! - wbiegł jak popażony James" Poparzony piszemy przez "rz" + szyk trochę nie tak

    "- Co?! - Zerwałam się z Emilem na równe nogi, obserwując wystraszonego Jamesa" Po myślniku z małej.

    "- Ile ich jest?! - Zapytał zdenerwowany alfa." Jak już chcesz ten dopełniacz saksoński to chociaż do poprawnie zapisanych imion, tu "Alpha" + duża litera, gdyż to imię, bądź ksywka.

    NIE ZOSTAWIAM OCENKI ^^
  • Shogun 18.03.2020
    No coś się dzieje, to dobrze :). Wydaje mi się, iż ten czarny wilk powinien zwrócić się do Emila, a nie do Jamesa. W końcu to Emil był jego bratem.
    Kurcze, byłoby super gdybyś opisała proces ich przemiany w wilkołaki, bo szczerze przyznam, że mi tego zabrakło.
    Walka trochę chaotyczna no bo jak? Emil ugryzł brata w kark i nic mu się nie stało. Powinien chociaż paść na ziemie o ile nie w ogóle nie zginąć, a nie dość, że żyje i ma się świetnie to jeszcze pogryzł nogę Emila, co go tak strasznie spowolniło, choć przecież jest różnica między ugryzieniem w kark, a w nogę, powiedziałbym nawet, iż znaczna.
    No ale ogólnie zaczyna się coś rozkręcać. Zobaczymy jak wszystko potoczy się dalej. Czekam na następny rozdział i pozdrawiam ;)
  • Natkaz21 18.03.2020
    Ojejciu imienia mi się pomyliły, a resztę postaram się zmienić

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania