Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Vespera rok temu
    Bym podyskutowała na temat paru rzeczy, ale może bardziej na priv niż tutaj? Mam maila w profilu, jak coś to proszę o kontakt.
  • LaurazjanWolf rok temu
    Wysłałem już wiadomość e-mail. Mój adres: eastwolf20@gmail.com
  • Vespera rok temu
    LaurazjanWolf odpowiedziałam żem :)
  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf↔Przeczytałem prolog i jestem kontent. Zachęca od pierwszych zdań.?:)
    Nawet wyobraziłem sobie pierwszą scenę filmu:
    Księżyc, najazd na owego, a gdy wielki, zanika i jednocześnie pojawia się wielka łapa wilka, prawie na cały ekran
    (jej niewidoczny początek, od strony widza)
    która coś rozgrzebuje. Później odjazd kamery→cały wilk
    Po chwili nachodzący cień i znowu odjazd kamery i widać dodatkowo, Mura.
    Za pewne czytać będę.
    Jedynie co mnie subiektywnie denerwuję nieco,
    to wiesz co, oraz dywiz - zamiast tak jak w druku – lub –– w dialogach.
    Ale to w sumie szczegóły. Ważny styl i treść:)→Pozdrawiam?:)
  • Vespera rok temu
    Sama używam dywizów w publikacjach internetowych z jednej prostej przyczyny - ładniej wyglądają na komórce. Ale mam świadomość, że w razie wysyłania tekstu do wydawnictwa (o ile coś takiego nastąpi), będę musiała przerobić na półpauzy. Bo cała pauza to już jest przesada i bizancjum, kto to widział takie długie krechy sadzić...
  • LaurazjanWolf rok temu
    Vespera Mam pytanie odnośnie owej półpauzy. W jaki sposób wpisać ten znak za pomocą klawiatury QWERTY?
  • Vespera rok temu
    LaurazjanWolf Zainstalowałam do tego programik stąd: https://euroalphabet.eu/program-brakujace-znaki-polski/
  • Vespera rok temu
    LaurazjanWolf Oprócz pauz i półpauz łatwo robi legitne wielokropki i polskie cudzysłowy.
  • LaurazjanWolf rok temu
    Vespera dziękuję za podpowiedź. ?
  • LaurazjanWolf rok temu
    Miło słyszeć, że kolejna z moich serii cie zainteresowała. Mama nadzieję, że i ta ci sie spodoba ?
  • MKP rok temu
    "Bez większych problemów zakradła się na terytorium watahy, kierując się węchem, z" - akapit wyżej jest że zakradła się na terytorium watahy; tu można to pominąć np. Granicę przekroczyła... - wiemy jaka, bo jest wyżej

    "tam mięsa. Wilki w Laurazji miały w zwyczaju, że podczas ciepłej pory suchej, gdy zwierzyny było w bród, zakopywały część zgromadzonego mięsa" - powtórzenie. Może łupu zamiast mięsa?

    "wyłupionym lewym oku oraz z zgniłym ciele." - chyba "z" się wkradło

    "Noc dobiegała końca. Właśnie świtało." - nie rozumiem jaką rolę spełnia to właśnie światło. Jeśli to miało być olśnienie wilczycy to w osobnym akapicie i oznaczyć jakoś że to myśli wydzielone z narracji np.

    Noc dobiegała końca.
    Właśnie... świtało - pomyślała

    "jej kostki" - jej można pominąć. Wyżej jest jasno powiedziane, że to ona jest spętana.

    - Nie mam watahy skurwielu!
    - Nie dałem takiego rozkazu poruczniku - przed skorwielem i przed porucznikiem przecinek.

    Fajnie to się zapowiada ??
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dziękuję za wskazanie błędów oraz merytoryczną ocenę ? Co do tego świtało, wyraz ten miał wskazywać, że zbliża sie wschód dwóch dziennych gwiazd planety Aurelia. Chciałem, by czytelnik wyobraził sobie w tym miejscu wielką, jasną łunę na wschodnim nieboskłonie. ?
  • MKP rok temu
    LaurazjanWolf To nie samo światlo jest niezrozumiałe, a wstawione nagle zdanie: Właśnie światlo.

    Jutro jeszcze raz przeczytam, może mi się mózg przegrzał ??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania