Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf↔A niech to. Dzieję się i to nawet sporo. Akcja wartka i ciekawa. W sensie rozmów, też.
    I te omamy Lake. Wiem, banalnie brzmi taki komet, ale – na dziś – czytać dalsze będę.
    Pozdrawiam?:)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dziękuję za uznanie. ? W tej serii chciałem poruszyć temat chorób psychicznych i odrzucenia z jakim spotykają się cierpiące na nie osoby. Myślę bowiem, że temat ten jest zbyt słabo omawiany w przestrzeni publicznej...
  • Vespera rok temu
    LaurazjanWolf Jeśli od razu wyleczą ją inhalacjami, to temat będzie krótki... Generalnie robi się to coraz popularniejsze w fantastyce, Sanderson w "Archiwum Burzowego Światła" miał PTSD i depresję.
  • LaurazjanWolf rok temu
    Vespera Moge cię zapewnić, że inhalacje to dopiero początek leczenia. Poza tym, Lake nie jest jedynym wilkiem w tym świecie cierpiącym z powodu takich zaburzeń ?
    P.s. Dziękuję za ocenę moich tekstów ?
  • Vespera rok temu
    LaurazjanWolf Jaką ocenę, gdzie ocenę... Ocenić to będę mogła po przeczytaniu pierwszego tomu.
  • LaurazjanWolf rok temu
    Vespera OK. W takim razie zaczekam cierpliwie ;-)
  • MKP rok temu
    "Wadery, basiory i szczenięta wychodziły ze swoich nor," - linijkę wyżej masz nory: może opuszczały legowiska.

    "Puszczy zaczęli podążać w ślad za nimi szepcząc między sobą." - przecinek przed szepcząc.

    "wysokiej nory o owalnym wnętrzu. Zarówno z podłoża, jak i ze sklepienia wystawały liczne korzenie drzew, co nadawało norze iście mistyczny wygląd. Lake została położona przy ścianie nory, " - nory, norze, nory:) siedlisko, legowisko, jama, pieczara, leże itp...

    Oprócz tego norowania wszytko przyjemnie się czytało?
  • LaurazjanWolf rok temu
    Ponownie dziękuję za przeczytanie i wskazanie uchybień ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania