...

 

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Hej :)
    Kłaniają się synonimy, zwłaszcza tego Williama by trzeba jakoś zastąpić. Masz go jeśli nie w każdym zdaniu to prawie na pewno w co drugim.
    „Dziś jest zmuszony przeprowadzić z nim wywiad Od tej rozmowy, zaważą się losy, jego byłego nauczyciela.” - nie jestem asem w interpunkcji ale po „wywiad” dałbym przecinek, a „od” z małej litery, a jeśli nie, to zgubiła sie tam kropka. Ponadto „zaważą się”, w tym zdaniu „się” jest zupełnie zbędne.
    Czytając napotkałem więcej takich drobiazgów, to co zaznaczyłem to tylko po to aby naświetlić problem.
    Tekst powinien jeszcze raz zostać przejrzany bo te rzeczy o których wspomniałem męczą i przeszkadzają w odbiorze.
    Pozdrawiam
  • maga 22.07.2018
    No racja :) Jedenaśćie Williamów. Ale to można ładnie skorygować.
  • Canulas 22.07.2018
    maga, ja nadawałem z podskakującego środka lokomocji i dłuższy wywód wezbrałby mnie na wymiot, toteż krótki komentarz.
    Obadaj se na spokojnie pod wymienionymi kątami.
  • maga 22.07.2018
    Canulas wiem, że przekręciłem Williama z Iwanowem w końcowej fazie tekstu. Grubo namieszałem. Postawiłem czytelnika w wielkiej niewiadomej. Ten kardynalny błąd, zniweczył pozytywny odbiór tego opowiadania.


    Odrzutowcem lecisz? Bo chyba w PKS,to nie ma już takich machin jak niegdyś :)
  • maga 22.07.2018
    Maurycy i Canulas. Dla mnie już jest ok. Tekst poprawiony. Jak czegoś nie widzę, to i tego nie poprawie. Pozdrawiam)
  • Canulas 22.07.2018
    Oj, Panie Maga. Potwierdzam. Literówki, interpunkcja, synonimy. Naprawdę trzeba do tego usiąść i trochę pogrzebać. Chwilowo bez oceny.
    Pozdroxon
  • Elorence 22.07.2018
    Uwaga! Komunikat!
    Ogłaszamy tworzenie nowego projektu TW 3.0!
    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy jutro (poniedziałek, 23.07.2018) do wątku "TW 2.0". Obrady rozpoczną się między godziną 19 a 20.

    PS: Przepraszam za spam :)
  • maga 22.07.2018
    Ależ nie ma problemu. Jutro pracuje na popołudniową pracę, więc nie będę miał możliwości wzięcia udziału w tych obradach.
  • "- William, jak dobrze cię widzieć."
    Tam wyżej masz kto idzie i gdzie i po co, czyli wiadomo, że William. Dlaczego dialogu nie zacząć tak?:
    – Jak dobrze cię widzieć! – prawie wykrzyczał Iwanow, widząc swojego dawnego ucznia.
    – Miło widzieć profesora. Minęło wiele lat, co u pana słychać?
    Dawny mentor zaczął opowiadać o swoich wnukach... itd

    Taki zapis dialogu jak dałem Ci przykład nie powoduje powtórzeń i chyba jest bardziej interesujący. Ja bym przynajmniej w tem stylu to pociągnął.
  • maga 22.07.2018
    Mogłem to zapisać w ten sposób, ale tego nie zrobiłem. Profesor nie może być uradowany. Jest w sytuacji postawionej. Spotka się ze swym dawnym przyjacielem, do którego odczuwa olbrzymi szacunek ale jednocześnie buzuje w nim strach. Bo wie dobrze, że ta rozmowa mu może bardzo zaszkodzić.

    Co do powtórzeń to się zgodzę. Przesadziłem z Williamem.
  • maga 22.07.2018
    Mogłem to zapisać w ten sposób, ale tego nie zrobiłem. Profesor nie może być uradowany. Jest w sytuacji postawionej. Spotka się ze swym dawnym przyjacielem, do którego odczuwa olbrzymi szacunek ale jednocześnie buzuje w nim strach. Bo wie dobrze, że ta rozmowa mu może bardzo zaszkodzić.

    Co do powtórzeń to się zgodzę. Przesadziłem z Williamem.
  • maga co Ty tam zapiszesz to twoja wola, ja ci tylko dałem schemat. Nie mam zamiaru niczego Ci zmieniać ani mowić co masz pisać. Czy to tak trudno do tego schematu gdzie ja napisałem „uradowany” podstawić: wystraszony, przerażony, zatrwożonych... czy jak Ci tam pasuje?
    Przyjrzyj się jak ja zapisałem dialog, a jak Ty, jeśli nie widzisz różnicy, to nie ma o czym gadać. Skąd ma czytelnik wiedzieć, co profesor czuje skoro Ty tego nie napiszesz?
    Sorry, że w ogóle zabrałem głos. Nie będę się mądrzył wiecej, bo z resztą sam się dopiero uczę.
    Pisz po swojemu jak Ci się podoba.
  • maga 23.07.2018
    Maurycy Lesniewski więc będę pisał po swojemu. Pozdrawiam :)
  • maga 23.07.2018
    Jest też info o jego stanie psychicznym. Trzęsą mu się ręce, oczy ma wielkie i policzki zaczerwienione. Ma ochotę na alkohol.
    Nie mogłem napisać otwarcie, że jest znerwicowany. W takich sytuacjach, to ludzie starają się ukryć niepokój w sobie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania