Wiosna 2020

Sophie była lekarką, pracującą na froncie walki z COVID-19, a David był nauczycielem języka angielskiego, który został zwolniony ze swojej pracy w szkole z powodu pandemii. Pierwsze rozmowy były nieśmiałe, ale z czasem Sophie i David zaczęli się coraz lepiej poznawać. Rozmawiali o swoich marzeniach, pasjach i obawach, a ich relacja zaczynała się rozwijać.

 

Jednak, ze względu na panującą sytuację, Sophie i David nie mogli się spotkać osobiście. Ich randki odbywały się jedynie online, a rozmowy były jedyną formą kontaktu między nimi. Dla Sophie, której praca była bardzo wyczerpująca, rozmowy z Davidem były źródłem pozytywnej energii i nadziei.

 

W końcu, po miesiącach nieustannej korespondencji, Sophie i David zdecydowali się na pierwsze spotkanie. Zgodnie z zaleceniami, mieli na sobie maski ochronne i spotkali się na otwartej przestrzeni. Ich pierwsze spotkanie było niesamowite. Oboje byli bardzo podekscytowani, ale jednocześnie niepewni. Jednak po kilku minutach rozmowy, ich nieśmiałość zniknęła i zaczęli czuć się jakby znali się od zawsze.

 

Sophie i David zaczęli spotykać się regularnie, zawsze przestrzegając zasad bezpieczeństwa. Ich relacja była jednym z jasnych punktów w czasie pandemii i dawała im nadzieję na lepsze jutro. Razem przetrwali trudne chwile i dzięki temu ich miłość stała się jeszcze silniejsza.

 

Gdy w końcu pandemia zaczęła słabnąć, Sophie i David postanowili spędzić razem wakacje w pięknej, odległej okolicy. Tam, podczas romantycznych spacerów i biesiad przy ognisku, David zrobił Sophie niespodziankę i zapytał, czy zechce poślubić go. Sophie bez wahania odpowiedziała "tak", a ich miłość, która zaczęła się w czasie pandemii, miała teraz całe życie, by rozwijać się dalej.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Technicznie ok, ale nic ponadto. Natomiast spoczko, że wyszedł Ci happy end.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania