.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • marok 02.12.2018
    Kurde anonim złoty.
  • marok 03.12.2018
    Chyba zjebałem ;)
  • Canulas 03.12.2018
    Możliwe, nie wiem, nie czytałem.
  • marok 03.12.2018
    Can to bardzo prawdopodobne. Nie mnie nie żałuje
  • Canulas 03.12.2018
    Jeśli obadam, to się podzielę ref(lu)ksją?
  • marok 03.12.2018
    Mam odpowiedzieć czy jak?
  • Canulas 03.12.2018
    marok - nie
  • marok 03.12.2018
    Canulas, okej, bo nie załapałem przekazu
  • Canulas 03.12.2018
    marok, ech. W Samych Swoich było: Duży do nieba, a głupi jak trzeba ;)
  • marok 03.12.2018
    Canulas jestem z tego nad wyraz dumny
  • marok 03.12.2018
    Wywali mnie z głównej. Jednak zjebałem :)
    I to srogo
  • Canulas 03.12.2018
    "Ofiara sterczała przy kasie z wymalowanym uśmiechem, obsługując natrętnych klientów. Zachowywał stalowe nerwy. Właściwie już teraz mógłby podejść i skręcić mu kark." - zaczynasz bezosobowo "Ofiara", a potem podmiot perdonalizujesz: "mu". W myśl jednostajnosci, chyba "jej" - gdyby odmienić ofiarę przez przypadki.


    "Było to bardziej prawdopodobne niż fakt, że dziewięć na dziesięć osób zamieniłaby swój stary płyn do naczyń na Fairy." - fajne.

    "Dopadł go szybko. Euforia wzięła górę. Przecież miał go zapytać o tyle rzeczy, wypisał je na kartce." - 2x go.

    Takie tam. Miejscami fajne, ale kapcie nie spadły. Być może tytuł odstrasza, bo dziwny. Albo zbyt dużo innych hitów.
    W sensie, wiesz. Latają wokolo Netflixy i HBO'a, to mało kto przyatakuje Polsatowego Kevina samego gdzieś tam.
    Nie było źle, ale to tekst z rodzaju: jutro zapomnę.
  • marok 03.12.2018
    Dobra to wywalam. Wstyd w sumie
  • marok 03.12.2018
    Chciałem dobrze a wyszła chujoza jak zwykle. Ehhhh, za bardzo się staram i nie wychodzi.
  • Canulas 03.12.2018
    marok, robić dilejta po jednym głosie, zresztą neutralnym, to się trza w łeb pierdolnąć. A może ją jestem chimeryczny z głodu, albo przywaliłem paluchem o regał i się na Bogu ducha winnym. Maroku wyżywam? Bez przesady. Nie bądź taki electrico, bo wejdziesz do wanny i umrzesz.
    Poczekaj na innych czy coś.
  • Canulas jak już z głównej wypierdololo mnie. A przecież ja mówiłem ci coś. Jak zejdę z głównej to koniec już. Zresztą twój głos jest bardzo mocny i ja się z nim liczę. Dla mnie werdykt jasny. Jest słabo.
  • Przy okazji Marg jestem Marok ale mówię to tu, heheh
  • Canulas 03.12.2018
    Nieśmiały Pan na M, nie przelogiwał się i zagrywa cwaniaka. Ech.
  • marok 03.12.2018
    I zresztą sam mówisz że są hity i wokół i mało kto może tu wpaść, więc no nie rozumiem
  • Canulas 03.12.2018
    Nieśmiały Pan na M, jak uważasz.
  • marok 03.12.2018
    Canulas, ja już nie mogę. Po ostatnim aktorzeniu. Teraz jest jawnie i ooo
  • Canulas 03.12.2018
    marok, ale to dywagacje. Pierdolety. Gadka-szmatka. Nie wiem. Rób jak uważasz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania