Witajcie! Dawno mnie tutaj nie było!

Witajcie! Dawno mnie już tutaj nie było!

 

Zdąrzyłam już nawet mieć 21 lat. Stęskniliście się za mną? Chciałabym się Was zapytać co myślicie o moim pomyśle na opowiadanie.

Dziewczyna która ma 16 lat zachodzi w ciąże. Dodam że będzie ona pochodzić z rodziny patologicznej. Gdy mówi to swojemu chłopakowi to on zaczyna jej grozić że jeśli nic z tą ciążą  nie zrobi to ją zabije. Dziewczyna po kilku tygodniach z lęku przed rodzicami i tym że nie da sobie rady zaczyna mieć myśli samobójcze. Pewien człowiek który przypadkowo przechodzi przez ulice zauważa że chce ona popełnić samobójstwo i wzywa policje. Trafia do szpitala psychiatrycznego gdzie poznaje innego chłopaka pomimo tego że jej się podoba nie chce nawiązywać z nim relacji ponieważ ma złe doświadczenia z mężczyznami. Gdy wyszła z psychiatryka po kilku miesiącach urodziła dziecko które zostało jej odebrane. Dziewczyna pomimo tego że wcześniej dziecka nie chciała teraz nie mogła sobie z tym poradzić więc uczęszczla na terapie. Po kilku latach wzięła ślub i urodziła córke. Zamieszkała z ukochanym mężczyzną w pięknym domu. Ogólnie opowiadanie miałoby być o tym że nasze życie może się zmienić i nie musi być takie zawsze.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • MartynaM dwa lata temu
    Takich tekstów w necie do bólu, mimo wszystko wyciskacze łez cieszą się popularnością kur domowych.

    Ale jako wprawka ujdzie.
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    To fantastyczne opowiadanie. Niesie wiele prawd i mądrości. Jedynie rozwiń wątek odebranego dziecka, bo ciekawe czy będą chcieli je z powrotem. Może po 18 latach znajdzie biologiczną matkę. W tym jest potencjał na wiele odcinków.
  • Narrator dwa lata temu
    Dziewczyna w wieku 16 lat nie może zajść w ciążę pomimo wielu prób. Przyczyną jest bezpłodność jej chłopaka. Kiedy dziewczyna mu to wypomina, chłopak rzuca się pod samochód, którym jedzie policjant. Chłopak kończy na wózku inwalidzkim, a policjant robi dziewczynie dziecko.
  • MartynaM dwa lata temu
    No i to jest myśl, przecież w wieku 16 lat o niczym się tak nie marzy, jak o zajęciu w ciążę... ?
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    MartynaM - skoro było wiele prób, to musiała zacząć myśleć co najmniej w wieku 15 lat. Świat teraz taki postępowy. Dzieci przedszkolu powinny już planować emeryturę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania