Władca cieni i król Koszmarów - charakterystyka

Dobra nie lubię o sobie mówić ale skoro już kilku się odważyło to gorszy nie będę.

Nazywam się Jacek i mam opinie wrednego chama bez serca. Mam lat 18 i piszę od czasów gimnazjum. Moim pierwszym opowiadaniem było „Żywe Trupy” których nie publikowałem i chyba nie opublikuje (wbrew pozorom to nie o zombie).

Jestem fanem zespołu ONE OK ROCK, Skillet i kilku innych zespołów rockowych które potrafią rozniecić w duszy ogień!! Lubię czytać i grać (ostatnio oszalałem na temat gry Tera)

Zacząłem publikować swoje teksty z nudów. Skakałem po Internecie i wpadłem (sam nie wiem jak) na tą stronę. Przeczytałem kilka opowiadań i samemu zachciałem coś opublikować.

Moje teksty to:

*Ludzie cienie (1-2)

*Wymiar Snów(1-4)

*Coś z serii: Nocna twórczość (1-4)

*Cień(1) –będę go kontynuować jak się spodoba większemu gronu czytelników

*Demony(1) –sam nie jestem pewien czy będę kontynuować

*Ostatnie chwile króla (Tekst pełen spojlerów do Wymiaru Snów)

*Pościg za zdrajcą(1)

Polecam wszystkie swoje opowiadania bo uważam że złym pisarzem nie jestem i w moich opowiadaniach chyba każdy morze znaleźć coś dla siebie (ale to tylko moja opinia)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Drassen Prime 20.08.2014
    SKILLET!? Masz u mnie wielkiego plusa, stary ;)

    HEJT - może, a nie morze... Widzę ten błąd u cb po raz setny :P
  • Przepraszam bardzo ;) zapamiętam na przyszłosć
  • Ant 20.08.2014
    Te "morze" też widziałem wieeele razy ;)
  • Ekler 21.08.2014
    Już nie chciałem zwracać na to uwagi ale skoro zrobili to panowie powyżej.
    Morze przez "rz" to woda natomiast jeśli mówimy "może" jako "przypuszczam, że..." wtedy piszemy je przez "ż" .
    Dlatego pewnie nie widzisz tego błędu bo korekta go nie podkreśla.
  • Zapewne. Do tego dysleksja mi nie ułatwia. Ale obiecuję poprawę i w ogóle :)
  • Tynina 21.08.2014
    a co to za nowy przydomek sobie wymyśliłeś :P ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania