Świat

Świat

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Grain 26.05.2021
    Z głową na karabinie - zerżnięte z Baczyńskiego. Nieskusywione. W to miejsce da się wstawić tyle fraz.
    Ogólnie słabo - bez oceny
  • Morus 26.05.2021
    Bo to jest wiersz, a raczej szkic do wiersza, o Kamilu Baczyńskim i Barbarze Drapczyńskiej. Pierwsze trzy wersy to tytuły jego utworów, ciekawy byłem czy ktoś rozpozna. Brawo Ty, Grain.
  • Morus 26.05.2021
    Pierwsze trzy wersy trzeciej strofy oczywiście.
  • Morus 26.05.2021
    A żal najczystszy, to tytuł tomiku poetyckiego, który podarował Barbarze w dniu ślubu.
  • Narrator 27.05.2021
    Kontynuować Baczyńskiego żadna ujma, bo to był unikalny klejnot polskiej poezji, brutalnie zdławiony zanim mógł zalśnić pełnym blaskiem. Wojenna miłość zawsze piękniejsza, bo krucha, nie do końca spełniona. Ten wiersz znakomicie to oddaje. 5.
  • Morus 27.05.2021
    Dzięki kochany Narratorze za miłe, pokrzepiające słowa i piątkę. Pozdr. Sserdecznie.
  • Szpilka 27.05.2021
    Morus

    Ojej, kochany ?

    Morus, Tobie zależy tylko na pochwałach, zatem też Cię chwalę i brawo biję ???
  • Morus 27.05.2021
    Bardzo dziękuję droga Szpilko, za pochwały i brawo.
  • kigja 27.05.2021
    Myślałam, że napiszesz o Witoldzie Pileckim, bo wczoraj była rocznica śmierci...
  • Morus 27.05.2021
    Wiesz dobry pomysł, pomyślę, ale musiałby to być wiersz antysemicki. Bodajże to Pilecki powiedział, że Auschwitz to było sanatorium, po tym co przeżył w łapach zbolszewizowanych pejsów.
  • Abbie Faria 27.05.2021
    Morus Jako i my odpuszczamy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania