xx

xx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Narrator 24.02.2022
    Tak, to prawda, Niemcy są strasznie zacofani.
  • Artbook 25.02.2022
    Też tak myślę.
  • Dziwny wiersz, może dziwny dla prostego człowieka, jakby nie wiersz, ale może trzeba szukać głębiej.
  • Artbook 25.02.2022
    Krótka forma literacka.
  • Chymm, to nie tyle wiersz, ile jakaś sentencja. Jej banalność nie oddaje całości obocznego problemu. Pozdrawiam bez oceny
  • Artbook 25.02.2022
    Miniatura poetycka.
    Ta pozorna banalność nie jest taka oczywista na pierwszy rzut oka.
  • Fionka99 24.02.2022
    no, wyraziłeś cytatem swoje zdanie, ale pewnie i ty nie możesz uwierzyć w to co się dzieje...
  • Artbook 25.02.2022
    To nie jest cytat.
    To moja autorska krótka forma literacka.
    W kategoriach wiary bym tego nie ujął, to wynik obseracji i wniosków, które się nasuwają po przeanalizowaniu historii ludzkości.
  • D.E.M.O.N 24.02.2022
    Właśnie się zastanawiałem, mimo, że dziś mnie wena złapała, i również z uwagi na chorobę dopiero co zajrzałem do internetu i się dowiedziałem o atakach, czy to tak dziś przystoi coś publikować totalnie niezwiązanego z tym politycznym burdelem na wschodzie? Co poradzić, życie się tu toczy dalej. Ale jestem sercem z nimi, a duszą, aby się najszybciej zakończyło pozytywnie.
  • Artbook 25.02.2022
    Smutne i zatrważające, że wojny pochłaniaja tak wiele ludzkich istnień w imię prywatnych interesów.
  • Anyż 25.02.2022
    Nie do końca zadowala mnie wyraz "zacofana", choć coś w tym jest.
  • Artbook 25.02.2022
    No, tak w pełni rozumiem twoje rozterki ze słowem "zacofana" - to dość potoczny wyraz, ale fajnie, że "coś w tym jest" :-)
  • Anyż 26.02.2022
    Artbook - nie chodzi o to, że potoczny...użyłabym innego, choć nie wiem jeszcze jakiego.
  • Pan Buczybór 25.02.2022
    wiersz
    który
    trzeba
    rozbijać
    słowo
    po
    słowie
    na
    osobne
    wersy
    jest
    oględnie
    mówiąc
    niezbyt
    dobry
  • Artbook 25.02.2022
    Dziękuje za paragon grozy ;-D
  • Pan Buczybór 25.02.2022
    n
    i
    e

    m
    a

    z
    a

    c
    o

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania