...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • MartynaM rok temu
    Aż mnie nosi, żeby w te wersy wnieść trochę bałaganu...
  • A czy ja porządkowałem Twoje wersy?;) Choć lubię porządek, skarpetki poskładane w kostkę, seks po bożemu, żona jak w zegarku, aż żal będzie umierać ;)
  • MartynaM rok temu
    Lubię artystyczny nieład...
  • MartynaM
    Lubię artystyczny ład...
  • MartynaM rok temu
    piszęwięcjestem, ale to jest nudne... umarłabym z nudów nawet pisząc w ten sposób

    Zniechęcasz do czytania
  • MartynaM
    Jakoś jeszcze żyję i nie mam czasu na nudę.

    Zniechęcasz do pisania.
  • Przykro mi. Jak chcesz być wiarygodna, napisz: zniechęcasz MNIE do czytania, a ja wtedy odpowiem: przecież nie piszę z myślą o Tobie;)
  • MartynaM rok temu
    Co za brutalne przebudzenie... a już byłam, prawie, pewna, że wszystkie wiersze piszesz z myślą o mnie.
    Idę, może jakoś się posklejam, po tym, rzecz jasna, rozczarowaniu...
  • MartynaM Wreszcie prawie pewność Cię zawiodła. Mam dobry klej do posklejania rozczarowanych.
    Miłego.
  • MartynaM rok temu
    piszęwięcjestem, myślałam że to prosty żart...

    Nie zniechęcam do pisania, wręcz przeciwnie, zachęcam do lepszego pisania.

    Miłego również!
  • MartynaM Nic innego nie robię, tylko żartuję prostymi żartami.
    Skąd wiesz, jakie jest lepsze pisanie w przeciwieństwie do gorszego? Czyżby intuicja?
  • MartynaM rok temu
    piszęwięcjestem, chodzi tylko o zapis... źle mi się czyta wiersze pisane ''pod linijkę''
    Niemniej rób co chcesz, to przecież tylko sugestia.
  • MartynaM Powtarzasz się i nie wiem, jakie masz linijki czy krzywki. Swoją drogą pokaż mi przykazanie, jak wiersz ma być zapisany. Czy to aby nie jest rolą piszącego, jak chce zapisać myśl? Bo jak nie, wypisuję się z tej ferajny, gdzie co jeden, to większy guru poezji. Przez lata mógłbym napisać książkę o zasadach, co się komuś wydaje. Dzięki za pozwolenie robienia, co chcę, właśnie to robię;)
    Tylko mi nie mów, że się denerwuję, bo się zdenerwuję;)
  • MartynaM rok temu
    piszęwięcjestem, jesteś na portalach i chyba widzisz, jak teraz zapisuje się wersy. Nie ma już równiutkich jak kiedyś, jest swoboda, fantazja... a ty jak sto lat temu. Jednak skoro tak chcesz, to sobie pisz, mnie to lotto.

    Narka!
  • MartynaM Piszesz, że swoboda, a i tak wiesz lepiej, jak ma być.
    Zawsze możemy podyskutować, ale z braku argumentów nie musisz posuwać się do niegrzeczności. To gdzie ten przepis na idealny zapis?
    Do zaś.
  • MartynaM rok temu
    piszęwięcjestem, Czy ja jestem niegrzeczna? Znudzona na pewno.
    No właśnie nieidealny zapis... hahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania