Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Wola Boga

Stał nad ciałem swojego chłopaka którego zabił kilkanaście minut temu , Krew znajdowała się na całej podłodze w ich sypialni. Widział że lada chwila przyjedzie policja bo sam po nich zadzwonił mówiąc że zabił swojego chłopaka.

 

Wizja więzienia była mu dobrze znana bo siedział już niejednokrotnie , jednak teraz miał plan żeby nie iść do celi.

 

Wziął martwe ciało swojego chłopaka i zaniósł do salonu , następnie ułożył martwe ciało na kanapie tak aby wyglądało że ktoś ogląda telewizje.

 

Podszedł do stolika gdzie znajdował się pilot którym włączył ulubiony film jego martwego Ukochanego.

 

Sam następnie poszedł do sypialni i stanął przed ich niewielką szafą , Otworzył ją zdejmując zakrwawioną bluzę następnie ubierając białą koszule.

 

Gdzieś za oknem usłyszał wycie syren policyjny które potwierdzały fakt że zaraz go złapią , Wziął do swoich zakrwawionych dłoni ten sam pistolet którym zabił siedzącego trupa na kanapie i przyłożył do skroni czekając aż policja wejdzie do ich mieszkania.

 

Kilkanaście minut później do mieszkania wpadło kilku policjantów z bronią , W całym mieszkaniu pachniało krwią i świeczkami które zdążył zapalić już nie żyjący Jeon Jeongguk Przez to policjanci się skrzywili czując delikatną woń jabłkowej świeczki z metalicznym zapachem krwi.

 

Jednak to teraz nie było ważne , Ważne było ostatnie słowa które wypowiedział do nich Yoongi :

 

- Każda zabójstwo które popełniłem było wolą boga a nie moją.

 

A następnie było słychać strzał i dźwięk upadającego ciała.

 

Dopiero po śmierci Policjanci dowiedzieli się że prawdopodobnie Yoongi popełnił 40 Morderstw jednak nikt nigdy się nie dowie ile było na prawdę ponieważ tą tajemnicy zabrał ze sobą do grobu.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pan Buczybór 10.06.2021
    Nie jest aż tak tragicznie napisane, ale ilość błędów jest zatrważająca. Interpunkcja kompletnie zła, rzucają się też w oczy naprawdę oczywiste powtórzenia. Może coś tam potrafisz, ale z taką stroną techniczną raczej nikt czytać cię nie będzie... Jakby co służę dalszą pomocą, ale każdego błędu z osobna nie będę tu wypisywał...
    Pozdrawiam
  • Wiem że interpunkcja jest zła , Chociaż jest to praca z okresu gdzie była ona tragiczna jeszcze bardziej. Staram się nad nią pracować
  • Skoiastel 10.06.2021
    Nochybawascosboli interpunkcja jest zła to eufemizm. Może zacznij od podstaw-podstaw, na przykład przestań namiętnie wklepywać spacje przed przecinkami i skup się, by tam zdania rozpoczęte od wielkiej litery poprzedzać kropką…? :D
  • Skoiastel Ja wiem że robię błędy i staram się je poprawiać no ale nie zawsze jest w stanie je wyłapać , i dziękuje za podpowiedz (?) podczas pisania

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania