...

,,,

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (84)

  • Patriota 11.08.2021
    Obrońca pejsatych szczekaczek się znalazł.
  • pansowa 11.08.2021
    Jest hailujący - jest właściwy komentarz.
  • kigja 11.08.2021
    Część Tereska!

    Ciekawe, czy pojawi się nowy nick xd
  • Abbie Faria 11.08.2021
    Nie oglądałem tego filmu "Cześć Tereska". Muszę to nadrobić.
  • kigja 11.08.2021
    ?
    Zdruzgotanam.
  • Abbie Faria 11.08.2021
    kigja Dlaczego?
  • kigja 11.08.2021
    Bo to klasyk!
  • Abbie Faria 11.08.2021
    kigja Ok. Starałem się obejrzeć "Podwójne życie Weroniki", ale nie dałem rady. Za to obejrzałem "Przypadek".
  • kigja 11.08.2021
    Kieślowski jest trudny.
    Ale brawo, bo trzeba oglądać klasyków.
  • Grain 11.08.2021
    Abbie Faria Przypadek jest świetny.
  • laura123 11.08.2021
    Masz tu pokaz wolnych mediów https://www.youtube.com/watch?v=GHUBO342wLQ
  • Abbie Faria 11.08.2021
    Spodziewałem się innej rzeczy. Że to będzie jakiś TVNowski program o dragquinach albo o gejach. A tu wprost :) Pamiętam, pamiętam. Niezła akcja. Wszystko przez te ośmiorniczki i kamieni kupy.
  • laura123 11.08.2021
    Abbie Faria tak się kiedyś załatwiało media. Za łeb i o ścianę... teraz to przedszkole...
  • Abbie Faria 11.08.2021
    laura123 Wiesz. Tak się zastanawiam nad Polską. Może nie możemy mieć wolnych mediów, jako naród. Piłsudski w 26 zrobił zamach i trzymał Polaków kolejne 9 lat twardą ręką. Nacjonalistów i komunistów trzymał w Berezie Kartuskiej. Samego Dołęgę - Mostowicza pobili i niemal zabili.
  • laura123 11.08.2021
    Abbie Faria a my jeszcze jesteśmy jako naród? Zobacz co się dzieje, warcholstwo pluje nam w twarz za przywiązanie do Ojczyzny. Byle śmieć może atakować każdego, kto ma inne poglądy i uchodzi takiemu, że wyzywa, obraża...
  • laura123 11.08.2021
    A pisku, wrzasku, jakby ze skóry obdzierali...
  • pansowa 11.08.2021
    Odezwała sie chamica co nie obraża i nie bluzga :)))
    Dziś mieliśmy przykłady.
  • laura123 11.08.2021
    Uderz w stół, a od razu nożyce się odezwą...
  • laura123 11.08.2021
    ale dobrze chociaż, że cham ma świadomość, że jest chamem.
  • pansowa 11.08.2021
    Dryń, dryń :)))
    Dużo gorzej jest, kiedy chamicy wydaje się, że nie jest chamicą.
  • Abbie Faria 11.08.2021
    Oprócz tego co napisałem na początku, myślę, że ta ustawa medialna nie może być stosowana w stosunku do Discovery. Dlaczego? Ponieważ mamy układ z USA - TRAKTAT
    o stosunkach handlowych i gospodarczych między Rzecząpospolitą Polską a Stanami Zjednoczonymi Ameryki, *
    sporządzony w Waszyngtonie dnia 21 marca 1990 r.

    Ale musi być stosowana do przyszłych kolejnych inwestycji spoza Europy. Więc podporządkowanie struktury własnościowej TVN właśnie przyjętą ustawą, będzie oznaczało zerwanie wyżej wymienionego traktatu.
  • laura123 11.08.2021
    Co to by było, jakby tvn-u zabrakło? Toż to apokalipsa. Takie ''najprawdziwsze'' źródło informacji...
  • Abbie Faria 11.08.2021
    TVN nie zabrakłoby, ponieważ tu chodzi o przejęcie tego medium. Kuba Wojewódzki wyleciałby na pysk. Przestaliby promować tolerancję w stosunku do osób o odmiennej orientacji. No i Pan Kurski przejąłby Fakty nadając przez cały czas na Tuska. Nie byłoby prowokacji dziennikarskich w sprawie urodzin Hitlera, więc neonaziści mogliby spokojnie organizować koncerty i przygotowywać się do holokaustu muzułmanów.
  • poco 12.08.2021
    czego się kłócicie ludziki
    za tą czy inną telewizją stoją potężne złe siły
    o których nie macie pojęcia
    a które mają Was (jednych i drugich) głęboko w życi
    jesteście dla nich (podkreślam - dla nich) ścierwem armatnim
  • Tjeri 12.08.2021
    Z różnego rodzaju "wiadomości" wybieram od dawna Polsat, bo wydawał mi się najbardziej obiektywny. Od jakiegoś czasu skręca wyraźnie w kierunku PIS (może skutecznie postraszono Solorza, nie dając koncesji ATMrozrywka? Nie wiem.). Mimo to i tak Polsat jest bardziej bezstronny niż inne telewizje. Przekonałam się o tym nieraz, sprawdzając te same wiadomości na TVP i TVN.
    Jeśli jednak PIS przejmie kontrolę nad wszystkimi nadawcami (jak odejdzie tvn, Solorz będzie siedział jak mysz pod miotłą), będą mieli otwartą drogę choćby do fałszowania wyborów. Kroczymy coraz dłuższymi krokami w kierunku Białorusi. Wczoraj w sejmie było widać jak łatwo, nawet w oku kamer, przychodzi PIS łamanie prawa (reasumpcja głosowania). A co będzie gdy nikt tego nie będzie pokazywał? (Bo TVP niczego nie pokazała...). Będziemy dostawali jeden zmanipulowany przekaz.
  • poco 12.08.2021
    a musimy w ogóle tivi oglądać
    jest internet
    niektórzy potrafimy mysleć
    ale no tak większość ma problem z samodzielnym mysleniem
    i łykają to co powie telewizor
  • Tjeri 12.08.2021
    poco :)
    Naiwne myślenie. Wszystkie serwisy netowe powiązane są z tymi samymi wydawcami co tv.
  • pansowa 12.08.2021
    Teraz nie będzie bezstronny, mając przykład TVN.
    Bo zniszczenie tej stacji to jedno, a rozsiany tym sposobem strach na inne stacje to drugie.
    Prasę stopniowo przejmują.
    Zobaczymy kiedy się wezmą za cenzurowanie neta.
    Powód zawsze się znajdzie.
  • Tjeri 12.08.2021
    pansowa
    Lokalna prasa już przejęta (Obajtek).
  • pansowa 12.08.2021
    Tjeri No własnie o tym piszę.
    Teraz się wymyśli pretekst na ogólnopolskie.
  • Tjeri 12.08.2021
    pansowa
    Obawiam się, że na tym etapie preteksty są zbędne.
  • pansowa 12.08.2021
    Tjeri jeszcze się liczą z Europą, bo kasa.
    Pretekst jest potrzebny.
  • poco 12.08.2021
    nie wszystkie
  • Starszy Woźny 12.08.2021
    poco
    Poczekaj wezmą się i za internet.
  • poco 12.08.2021
    Starszy Woźny w imię naszego dobra i bezpieczeństwa oczywiście
  • Grain 12.08.2021
    Wczoraj w sejmie, pod sejmem, w internecie i różnych stacjach telewizyjnych okazało się jak szkodliwa dla zdrowia psychicznego jest TVN. A i tutaj nie lepiej.
  • Tjeri 12.08.2021
    Grain, wg mnie, rzecz nie w obronie TVN (poradzą sobie, choćby nadawaniem z innego kraju). Mnie przeraża sposób osiągania celów. Jawne przekupstwo Kukizów, bezprawna reasumpcja.
    Różnimy się w ocenie sytuacji, akceptuję to i szanuję, ale powiedz szczerze, nic Cię nie niepokoją takie działania?
  • Grain 12.08.2021
    Tjeri nie niepokoiło mnie nawet jak PO będąc przy władzy, miał wszystkie media za sobą, PIS internet.
    PO miało wybrane wybory, kto był przeciw czekał na kolejne, jak to w demokracji.

    Ta ustawa, o ile przejdzie, po powrocie z senatu i powtórnym głosowaniu niewiele zmieni w TVN-ie. To znaczy nic nie zmieni.
    Co do reasumpcji - nie znam sprawy - musieli by się wypowiedzieć nieumoczeni w nic konstytucjonaliści.
    Trochę to mi przypomina dziecinadę: jedni mogą się przezywać a inni już nie.

    Ciekawe, że do wyborów jeszcze parę lat, a ty uważasz, że będą sfałszowane.

    A co do Kukiza - nie jest niczyją własnością. ma prawo głosować jak uważa za stosowne, z całą rozdmuchaną konsekwencją.

    Jeżeli PO. PSL, Lewica ma w programie tylko usunąć PIS od władzy/ reszta w tajemnicy/ to źle to odbieram. Jesienią nabywam prawa emerytalne, i tego mi nikt nie odbierze. Chociaż.

    Nie wyszedł pierwszy ciamajdam i kolejne, przysłano Tuska.
    Szkoda, że nie ma niczego, co mogłoby nie dzielić Polaków. Bo my stajemy po stronie wyboru mniejszego zła, jakby były tylko dwa PIS i opozycja. A to kto inny nas rozgrywa dla swoich celów. Skłóconych, podzielonych. A Polska to nie góralka co ma dwa warkocze i podzielita się jakoś.
  • Tjeri 12.08.2021
    Grain

    O PO też możemy pogadać (akurat nie jestem zwolenniczką,.choć uważam ich za mniejsze zło - jak zauważyłeś), ale w tych wydarzeniach PO nie gra żadnej roli, zostawmy ich.

    Sprawa Kukiza – on i Sachajko głosują przeciw PIS (o odroczeniu obrad). W momencie przegłosowania, obrady zostają zakończone. Później z rozbrajajacym uśmiechem posłowie mówią że się pomylili – to wyjście do negocjacji – czekają na coś ekstra (pewnie dostają). Po przerwie wychodzi Suski, zbiera podpisy. Do reasumpcji wystarczy 30. Ale uwaga – musi zaistnieć uzasadnione podejrzenie, że wyniki zostały wypaczone (było to używane np. przy awarii systemu do zliczenia głosów). Marszałek Witek na to nie zważa, ogłasza reasumpcję. Kukiz z kolegą głosują już prawilnie.

    Wybory – nie wiem czy zostaną sfałszowane, ale wiem, że bez stacji, które nie będą się bały wychodzić przeciw władzy, mogą być fałszowane. Nie mam zamiaru umierać za TVN, na ulicę z ich powodu nie wyjdę. Ale jawne przekupstwo i łamanie prawa przez marszałek działa na mnie. I widzę w tym powód wyjścia poza sferę komfortu.
  • Tjeri 12.08.2021
    Ja niestety praw emerytalnych jeszcze nie nabywam. Zaś jako przedsiębiorca będę dojona, jeśli wejdzie Nowy Ład. A i tak już jestem. Nigdy się nie uchylałam, uczciwie płacę naprawdę duże podatki, ale zapisy NŁ to zwykły rabunek.
  • Grain 12.08.2021
    Tjeri nie śledzę tego. Jako były przedsiębiorca za przeoczenie jednej faktury dostałem ponad 20.000 zł domiaru i dwa lub trzy lata więzienia /dokładnie nie pamiętam/ w zawieszeniu. Nie stawiałem się, nie broniłem /teraz wiem, że mogłem złożyć korektę zeznania podatkowego /, uznałem że popełniłem wykroczenie. I jak widzę wszystkie przekręty to wiesz co czuję.
  • Tjeri 12.08.2021
    Grain
    Pewnie czujemy podobnie. Nasuwa się pytanie, czy mimo różnic, Polacy są w stanie stworzyć jeszcze coś sensownego razem. Co by musiało się stać i kto musiałby się tym zająć, żeby jakoś ludzi pojednać? Nie jestem naiwna, wiem, że różnice zawsze będą, ale może wspólne działanie choć na konkretne projekty? Jak dla mnie nie widać niestety na politycznej scenie nikogo, kto miałby wizję i nie był przy tym świrem. Albo bezideowcy albo ślepi fanatycy. Dramat.
    Dzięki za "normalną" wymianę zmian. To cholernie rzadkie teraz.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    Tjeri Przepraszam, że się wtrącam w rozmowę, ale podzielę się pewną krzywdzącą opinią i zapewne stereotypem na temat mentalności Polaków. Jesteśmy jednym z najinteligentniejszych narodów ( jeżeli tak można określić), a nie potrafimy zbudować czegoś wielkiego sami.
    Wszystkie nasze wielkie dokonania powstały, gdy byliśmy, albo pod zaborami, albo w firmach zagranicznych. Skąd się bierze ta nasza nieudolność do rządzenia samymi sobą? Ja mam pewną teorię. Polacy ogólnie nie szanują się wzajemnie. Widać to nie tylko po naszym forum. Strach przed obcym zarządcą, mobilizuje nas do pracy i dyscypliny. Chciałbym się mylić co do naszego społeczeństwa.
  • Patriota 12.08.2021
    Abbie Faria Chyba ciebie mobilizuje. Jak się ma mentalność niewolniczą i postkolonialną, ty typowe zachowanie.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    Patriota Ⰻⰴⰸ ⰲ ⱂⱁⰽⱁⱓ.
  • Tjeri 12.08.2021
    Abbie Faria ja myślę nieco inaczej. Lata trudnej historii nauczyły nas do mobilizacji na tylko jedną metodę: "na wspólnego wroga". Trudno nam się ruszyć do budowy czegoś, za to chętnie specyficznie reformujemy (czyli wyrywamy z korzeniami i sadzimy nowe, zamiast formować, przycinać, podlewać). Gdy zniknął konkretny wróg poza granicami, znaleźliśmy go sobie wśród nas samych. Tak to działa. Pytanie, czy można nas jakoś "wykorzystać" (w dobrym znaczeniu słowa), czy jesteśmy się w stanie uczyć.
  • Patriota 12.08.2021
    Abbie Faria więc proszę, nie rozciągaj swoich durnych "przemyśleń" na Polaków. Polacy sobie dadzą radę świetnie bez pomocy. Jak ty sobie nie potrafisz dać rady bez obcego bata na tyłek, to czemu jeszcze tu smrodzisz, zamiast się ewakuować do europejsów. Tam faktycznie, na takich jak ty jest zapotrzebowanie.
  • SwanSong 12.08.2021
    Patriota
    Ty przy Polaku nawet nie stałeś, rosyjski trollu.
  • Patriota 12.08.2021
    Abbie Faria masz tych nicków do trollowania i z żadnego nie potrafisz napisać niczego wartościowego, wartego zatrzymania. Dlatego rozumiem twoją poprzednią uwagę o "Polakach". Masz bardzo niska samoocenę własną, skoro do obrażania ludzi używasz tylu nicków.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    Tjeri Fajna analogia z Bonzai. Myślę, że władcy marionetek znają naszą mentalność i cały czas będą nas na siebie skutecznie napuszczać. Ale to podstawowa zasada - divide et impera.
  • pansowa 12.08.2021
    SwanSong Jaki rosyjski ?To naziol w czystej postaci.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Ja też podejrzewałem, że rosyjski, kiedy zaczął pisać przeciwko szczepionkom. Ale to już chyba jest taki nakaz odgórny, od Konfy.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria To nazista, który potępia nazizm dlatego, że był niemiecki.
    Polski by chętnie przyjął jako wyznawca,
  • Patriota 12.08.2021
    Słowo nazizm durniu pochodzi od nazwy partii hitlerowskiej NSDAP - narodowo - socjalistyczny. Idź się doucz, albo oddaj "dyplom" na złom.
  • pansowa 12.08.2021
    Patriota No właśnie twoje klimaty durniu :)
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Ale nazizm to ideologia niemiecka. Nie można być polskim nazistą. w 1939 roku Ruch Narodowo-Radykalny Falanga utworzył organizację kolaborującą z nazistami - Narodowa Organizacja Radykalna. Andrzej Świetlicki był jednym z przywódców. Niemcy się połapali, że niby to są "naziści", ale to nie wyjdzie na dłuższą metę. Zawsze będą polskimi nacjonalistami, którzy będą działać na szkodę Rzeszy, więc ich pozabijali. w 1940 roku w akcji AB główni uczestnicy zostali rozstrzelani.
  • Patriota 12.08.2021
    Ty jesteś naszym swojskim durakiem.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Spokojnie.
    Patriota ukuje polski nazizm.
    Jemu tam wszystko pasuje. Zamordyzm, wytępienie mniejszości, czystość rasy, jedynowładztwo, wódz - fuhrer, jedna tuba propagandowa, brak demokracji i nienawiść do sąsiadów.
    Wszystkich bo wszyscy kiedyś z nami walczyli.
    Wytępić, zagarnąć ziemię, Polska od morza do morza itd.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Mam nadzieję, że nie zarządzi przejścia na cyrylicę, bo mam łacińską (rzymską) klawiaturę w kompie.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Nic z tego (:
    Będzie nowy alfabet. Nasz Polski.
    I co najmniej cała Europa będzie go umieć.
    Od czego jest husaria i bat?
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Słowo alfabet jest pochodzenia semickiego (alef bet gimel...). Popełnisz więc myślo i słowozbrodnię. Jak już to będzie zatem polskie abecedło.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria
    Kurczę, za cienki jestem (((:
    Ale mądre łby polsko - naziolskie coś wymyślą!
    A abecadło to aby nie jakie żydowskie?
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa semickie to nie znaczy żydowskie. To jak słowiańskie nie oznacza polskie. Tak, w gruncie rzeczy abecadło też jest fenickie, z tym że niektóre literki się poprzestawiały.
    Takie C pochodzi od G. Ale aby je odróżnić dodano do literki G kreseczkę. A C wskoczyło na miejsce pierwotnego G.
    Fajny jest przypadek jota. Cały alfabet czytamy po polsku oprócz tego jota i zet.
    Po polsku powinno być "je". Nasz jot pochodzi bezpośrednio od greckiego jot, a wcześniej z fenickiego. Jod lub jud oznacza po fenicku ręka lub ramię.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    *ka też jest czytana nie po polsku to skrót od greckiej kappy i fenickiego kaf.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Ty mi nie mieszaj.
    Jak semickie to na pewno żydo-komuna z czasów mesjasza.
    Tak jak każdy Arab to terrorysta, każdy ksiądz to pedofil, a wyruchać patriotów chce każdy stronnik LGTB.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Ja tak dużo nie piję, więc pozostanę przy swoim :)
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Trudno.
    Żydy z lewakami nas zjedzą (:
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Sei vorsichtig und pass auf dich auf. Tschüss!
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Tylko nie w znienawidzonym języku proszę!
    To śmiertelny fruk i nigdy się nie pojednamy.
    Bo po co?
    Lepiej hodować nienawiść i czekać okazji aż im wpierdolimy.
  • Patriota 12.08.2021
    Oszalałe psychozombi jeszcze tego żałują. Jakieś chore.
  • pansowa 12.08.2021
    Włącz sobie oszołomie tylko Trwam.
    Innym daj prawo wyboru, ale własnie tego nie umiesz.
    Jesteś tępy jak siekiera po sezonie.
  • Patriota 12.08.2021
    Spr do Telawiwu mosadowskie szczekaczki hołubić. Tu jest Polska.
  • pansowa 12.08.2021
    Patriota Z takimi jak ty.
    Tragedia Polski.
  • Patriota 12.08.2021
    pansowa z takimi jak ty dramat Polski.
  • pansowa 12.08.2021
    Patriota Powtarzasz sie po mnie.
    Lotny jesteś jak gazy w szambie.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    Dramat, tragedia? To któż z was jest Yorickiem?
  • pansowa 12.08.2021
    Ee, nie chce mi się nawet już gadać z tym miłośnikiem faszyzmu.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Mam przynajmniej nadzieję, że nie pójdzie w ślady Breivika.
  • Patriota 12.08.2021
    Ciebie pierwszego wrzucę do kojca z opalonymi, niech się zabawią. Popatrzę, jak będziesz piszczał.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Wcale bym się nie zdziwił.
    Dobrze, że broń nie jest powszechnie dostępna.
    Lewaki, imigranty, LGTB i inaczej myślący do odstrzału, przy czym on sam uzna kto jest kim.
    No, może podpowie mu to telewizja Trwam i TVPis.
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Smutne jest, że dopiero jak dochodzi do masakry władze reagują. Ale cóż. To jest cena wolności.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Teraz się zbliża czas patriotów i Ordung muss sein.
    Będzie dobrze bo Breiviki będą akurat stróżami porządku :)
  • Abbie Faria 12.08.2021
    pansowa Akurat Ordnung muss sein, to bardzo dobre niemieckie powiedzenie. Tak samo jak Stadtluft macht frei .... To co psychol Hitler zrobił z tymi hasłami wszyscy wiedzą. Oby psychiczni nigdy więcej nie dorwali się do władzy, bo będzie słabo.
  • pansowa 12.08.2021
    Abbie Faria Więc je rozumiem w hitlerowskim zastosowaniu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania