Wprowadzenie do pewnej "zakulisowej" narracji

Gdyby ktoś chciał sobie włączyć codzienne (oprócz weekendów) wiadomości na portalu "https://unitednetwork.nunchee.tv/home" to możliwe, że usłyszy tylko bla, bla, bla.

Kim są ci ludzie i o czym mówią? Ogólnie twierdzą oni, że mają dostęp do wszystkich tajnych informacji na świecie. A z takiej perspektywy widać (według ich relacji), że pewne nieznane szerzej organizacje manipulują różnymi rzeczami na całym świecie. Mają wpływ na to, co jest pokazywane w mediach i co promują politycy itd.

Ale nie tylko twierdzą oni, że mają dostęp do najtajniejszych informacji, ale także Kimberly "Possible" jest szefem tajnego (tylnego) systemu finansowego, który zatwierdza wszystkie "rządowe budżety" (z każdego kraju) itp., poza tym kontaktuje się ona z kosmitami z innych planet i jest szefową wyposażonej w kosmiczne (mocno zaawansowane) technologie agencji wywiadu itd.

Ostatnio na topie w robionych przez nich wiadomościach są "pięciogwiazdkowi generałowie", robienie narkotyków z dzieci, kasowanie różnych organizacji, Hall of Records itd.

Na podobnym do facebuka ;) portalu (gforce.network) działają grupy wsparcia dla tego projektu z całego świata.

Co tydzień Kimberly, Tank (prowadzący wiadomości "Live @ 5") i inni spotykają się też, aby podsumować wydarzenia tygodnia w coniedzielnym "Life Force Meeting".

Więcej można sobie wyoglądać np. na youtube'owym kanale "SPEAK PROJECT".

Jak ktoś zna angielski, to może sobie np. z nudów w tym pogrzebać i dostarczyć sobie różnych emocji. (Uwaga: wiadomości - LIVE @ 5 - na "https://unitednetwork.nunchee.tv/home" po jakimś czasie przechodzą do strefy płatnej, ale "na świeżo" są dostępne dla każdego.)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bajkopisarz 30.06.2021
    „Ale nie tylko twierdzą oni, że mają dostęp do najtajniejszych informacji, ale także”
    A co tu takie urwane?

    Jest parę niepotrzebnych powtórzeń np. robić, sobie – jak na krótki tekst to lepiej to wyłapać.

    No, ale szkoda, że tylko tyle. Lubię poczytać spiskowe teorie dziejów. Włącza mi się wtedy zawsze taka chęć zrozumienia takiej postaci trzęsącej światem – co ona sobie myśli, co czuje, jak się zachowuje, gdy akurat nie rządzi wszystkim, w jaki sposób doszła do swojej pozycji (no jakoś musiała zaczynać – każdy szalony profesor musiał być kiedyś magistrem, każdy jebnięty generał musiał być kapralem itd.)
    Fajne, ale mało.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania