.

 

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Florian Konrad 19.05.2019
    trochę za dużo czasowników...
  • Artbook 20.05.2019
    No jakoś się tak ułożyło ;-)
  • Mane Tekel Fares 19.05.2019
    A ja daję 5.
  • Artbook 20.05.2019
    Dzięki Mane Tekel Fares :-)
  • Bożena Joanna 19.05.2019
    Portret niesamowitego człowieka, który myśli, dochodzi do sedna spraw, interesują go dawne sprawy (historia), jest otwarty na świat, ale obawia się przyszłości. Ciekawe myśli ubrane w misterną poetycką formę. Serdeczne pozdrowienia!
  • Artbook 20.05.2019
    Dzięki Bożena :-) Trafnie opisałaś tego, który interesuje się przeszłością, ale też ma obawy przed tym co przyniesie przyszłość. Nawet wyłapałaś taki szczegół jak otwartość na obecny świat i rzeczywistość, która go otacza. Miło było przeczytać ten komentarz :-)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 19.05.2019
    Witam
    Nim zegar wybije dwanaście razy ty musisz wrócić. Jesteś jak klepsydra która odmierza czas, lecz ciągle można ją odwrócić. Krwawiące myśli poszukują nowych odkryć lecz strach przed przyszłością budzi zwątpienie czy warto?
    Tajemniczy wampiryczny obraz ludzkiej egzystencji. Patrzy, czeka i wątpi w jutro.
    Pozdrawiam
  • Artbook 20.05.2019
    Kolejna świetna interpretacyjna perełka ;-) Podoba mi się porównanie do klepsydry. Coś w tym jest.
    Burza myśli związana z historią człowieka w ogóle, sprawiła, że peel odkrywa różne oblicza przeszłości, co wywołuje w nim strach i zwątpienie przed przyszłości - jak słusznie zauważyłaś.
    Pozycja obserwatora wydaję się najbezpieczniejsza, ale czy na pewno?
    Zawarłem w wierszu trochę egzystencjalnych treści mających skłonić do rozmyślań...
    Dzięki pasja za bardzo rzeczowy i trafny komentarz, podoba mi się twoja przenikliwość ;-)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania