cdcd

cdcd

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Bajkopisarz 13.07.2020
    „Powracał do niej momentalnie z najdrobniejszymi szczegółami. Chciała o tym zapomnieć, jednak wszystko powracało”
    Powracał – powracało - powtórka
    „o tym, co miało miejsce.
    Zupełnie zapomniała o tym,”
    2 x o tym
    „Tylko nie panikuj, to tylko zwykła podwózka o nocnej porze, powtarzała”
    Oddziel cudzysłowem myśl od narracji
    „się błyskawicznie, przerzucając wzrok na deskę rozdzielczą. Zawstydziła się, mając nadzieję, iż nie gapiła się”
    3 x się
    „którą także Freya znała.”
    Którą Freya także znała – leciutko zmienia sens zdania.
    „że przecież ma już doznała”
    Ma – do usunięcia
    „niego na pięcie i spoglądając w jego szalone oczy. Znowu skarciła się w myślach za gapienie się na niego”
    Niego – jego – niego = powtórki
    „Zwykle nie pałętała się sama po okolicy, zwłaszcza w tak późnych godzinach, jednak natłok myśli i tego, czego doświadczyła w zaledwie kilka godzin, wziął górę”
    Tak skonstruowane zdanie oznacza, że zwykle się nie pałętała, ale skutkiem natłoku myśli, tym razem jednak postanowiła się popałętać. Czemu przeczy dalszy ciąg wydarzeń.

    Jest zupełnie dobrze. Może dlatego, ze nie ujawniają się w tym fragmencie żadne wampiry ?
  • Saphira 13.07.2020
    Dzięki za korektę :P Już sobie poprawiam te rzeczy. Zwykle właśnie mam problem z wyłapaniem błędów, choć część z nich faktycznie jest oczywista. To już raczej z pośpiechu.

    Co do wampirów, to moje będą bardziej "ludzkie" :P
  • Clariosis 05.08.2020
    Podoba mi się zachowanie bohaterki, bo jest naprawdę wiarygodne. :) Coś czuję, że wpadła jednak w pułapkę, z której bardzo trudno (jeżeli w ogóle) będzie się jej wydostać. Opisy stoją na bardzo wysokim poziomie, tekst czyta się płynnie i czysto, a to najważniejsze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania