bbb

vggg

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bajkopisarz 02.08.2020
    „Freya obudziła się dość wcześnie z powodu bólu głowy, pomimo tego, iż była wycieńczona.”
    Źle skonstruowane zdanie. Wychodzi, ze bolała ją głowa pomimo tego, ze była wycieńczona. Logicznie leży w takim układzie
    „się z łóżka i wtedy zorientowała się, że zasnęła w ubraniach z dnia poprzedniego. Zrzuciła je z siebie, założyła szlafrok, po czym udała się do łazienki, by w końcu odprężyć się.”
    4 x się
    „Zapewne jeszcze śpi, pomyślała chwytając”
    Zapis myśli/dialogów do sprawdzenia
    „tylko czasem za bardzo zawirowała”
    Powinna być forma niedokonana: wirowała, bo zdarzało się to od czasu do czasu, jak wspominasz.
    „– Acha – mruknęła Charlotte.”
    Aha LUB ach.
    „chłopak będzie w stanie normalnie funkcjonować. To on zobowiązał się, by dopilnować chłopaka”
    2 x chłopak
    „Granica między pożywianiem się na ciele ludzkim a pozostawieniem go przy życiu była niezwykle cienka.”
    Niejasne. Pożywianie się nie oznacza że to ciało jest martwe, może być jak komar. Nie widzę więc różnicy między pożywianiem się, a pozostawieniem przy życiu, dla mnie oba te zwroty mogą znaczyć to samo.
    „żeby to nie nastało.”
    Nie nastąpiło
    „jej twarz. Wybaczył jej nawet oschłe powitanie minionego poranka. Słowa, które padły z jej ust podczas ich rozmowy wstrząsnęły nim. Nie mógł pogodzić się, iż to”
    3 x jej, ich, nim, to = zaimkoza
    „Julian nie może się dowiedzieć.”
    O czym ma nie dowiedzieć się Julian, skoro już wie?

    Plus uwaga - dziwna wydaje mi się akcja z Ronem. On i Freya muszą być w dobrych stosunkach, skoro tak łatwo i szybko się zgodził i jeszcze obiecywał załatwić sprawę po godzinach. Brakuje dopowiedzenia co ich łączy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania