()

()

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Akwadar 16.06.2021
    Zajrzałem i ujrzałem zaj -ące harcujące w tekście jak po łące ;)
    "Kamienny wyraz twarzy skierował w stronę grobowca." - jesteś pewna tego zdania?
    Troszkę niedopracowany tekst, ale zerknę na kolejne części... to chyba nie koniec?
  • 00.00 16.06.2021
    Akwadar Zające? ? Nie za bardzo wiem jakie to futrzaki.
    Niczego nie mogę być pewna, zwłaszcza mojego przewrotnego układania zdań.
    Nie koniec, myślę, że nigdy tego nie dokończę. Obecnie bawię się fragmentami, które odłączają się od całości.
    Dzięki za wizytę. :)
  • Akwadar 16.06.2021
    00.00 zaj -ąc, -ace, itp - imiesłowy :)
  • Dekaos Dondi 16.06.2021
    Zerko↔Już sam początek z aniołem, robi resztę. A reszta, też zupełnie, w mym guście.
    Szkoda, że nie mogę tego zobaczyć, ale jak zawsze↔wyobraziłem sobie, na ile zdołałem.
    Krótko niestety, lecz klimat jak... coś w rozkładzie, czyli dopełniający
    ''Kamienny wyraz twarzy skierował w stronę grobowca."→skrót myślowy, ale mnie pasi:)
    C.d.n→tak?↔Pozdrawiam:)↔%
  • 00.00 17.06.2021
    Dekaos Wymyślam odłamki, które wcześniej zostawiłam dla rozwinięcia. Takie Anioły widuję czasami przy nagrobkach. Jeden był mi dość bliski w dzieciństwie.
    A kamienny wyraz twarzy, on sam był twardy w strukturze, to jaką miał wyrażać mimikę. ? To oczywiście moje jedynie przekręty.
    Jeśli mnie znowu coś nie wycofa, to będzie kontynuacja.
    Dzięki i pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania